NOVI KOL CENTAR: Za bolju komunikaciju sa građanima Voždovca

Novosti online

22. 02. 2022. u 14:11

NOVA elektronska usluga za bolju komunikaciju građana sa javnom upravom od danas je dostupna za sva pitanja stanovnicima Voždovca.

НОВИ КОЛ ЦЕНТАР: За бољу комуникацију са грађанима Вождовца

Foto: Opština Voždovac

Građanima je omogućeno da pozivom na broj telefona 011/7857-882  postave pitanje, prijave problem ili da upute predlog nadležnim službama, a da odgovor dobiju u najkraćem vremenu.

Predsednica GO Voždovac Ivana Tomić Ilić danas je zajedno sa Markom Radonjićem iz  Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije odgovarila na pozive građana čime je sistem CRM (Customer relationship management) zvanično počeo sa radom.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (0)

DOKTORSKA DISERTACIJA MILOŠA JOVANOVIĆA: NATO agresiju 2010. nazivao vojna intervencija