Подгорица: Гориво кроји такси цену

С. ДРАГОВИЋ

20. 10. 2018. у 18:20

Таксисти из главног града Црне Горе најавили да ће поскупети услугу превоза. Бјелић: Вероватно ћемо кориговати тарифу на 55 центи по км

Подгорица: Гориво кроји такси цену

Веско Бјелић

НАКОН што је литар дизел горива од понедељка поскупео и сада стаје 1,35 евра, а бензин је скупљи за целих шест центи, подгорички таксисти су најавили поскупљење превоза.

На овај корак су се, кажу, одлучили јер је стање у ауто-такси превозу већ дуже време неподношљиво и да због најновијег поскупљења цена горива, морају размишљати о кориговању цена њихових услуга.

- Због најновијег поскупљења горива, неисплативо је радити по досадашњим ценама - каже за "Новости" потпредседник Струковног синдиката таксиста Црне Горе Веско Бјелић, додајући да садашње поскупљење није неосетно, напротив.

У другим градовима неће бити поскупљења цена превоза, јер је то неисплативо након сезоне, када нема довољно посла.

Поскупљење цена превоза није добро за подгоричке таксисте јер на тај начин сами себи праве проблем али, како кажу, немају другог решења с обзиром на то да црно тржиште диктира цене ауто-такси превоза.

- Легалним таксистима се не исплати ни по новим ценама да возе, јер су трошкови огромни, а раде у условима нелојалне конкуренције. Нигде такси не вози без старта и по овако ниским ценама. У Подгорици званично имамо 972 такси возила. Према неким информацијама, има и око 500 нелегалних такси превозника, што су потврђивали и из градских служби - каже Бјелић.

У главном граду Црне Горе, већина такси превозника вози по цени од 50 центи по километру, што је најниже у региону. Према речима Бјелића највероватније ће кориговати цене на 55 центи. На то су принуђени јер по овим ценама возе годинама. И када је гориво било знатно јефтиније, возили су по овим ценама и нису имали добру рачуницу.

ДРЖАВА РЕШАВА ПРОБЛЕМ

НА крају, како истиче Бјелић, такси предузетници неће моћи да функционишу све док инспекцијски органи не буду ефикасно и професионално радили свој посао. Поједина привредна друштва, како каже, на 40 возила имају само једног запосленог радника, што је недопустиво. Таксисти кажу да је и држава свесна о каквим проблемима се ради и да је време да се нешто почне решавати.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)