Нестле продао Ципирипи
04. 05. 2018. у 20:27
Мултинационална компанија препустила популарни кондиторски бренд фирми "Силбо" из Београда. Трансакција неће утицати на радна места, поручују из "Нестле Адријатика"
БРЕНД "ципирипи" ускоро "напушта" компанију "Нестле". Продају домаћег бренда у петак је најавила и сама мултинационална компанија, која је истакла да ће "ципирипи" чоколадне табле и крем прећи у власништво "Силбо групе", која у свом саставу већ има кондиторску фабрику "Параћинка" а. д. Параћин. Трансакција ће, како је најављено, бити обављена крајем другог квартала ове године, после завршетка одобрења и завршних услова.
- Продаја "ципирипија" неће утицати на радна места у компанији "Нестле Адријатик" - казала је Јана Михајлова, регионални директор тржишта југоисточне Европе компаније "Нестле". - "Ципирипи" има дугу и богату историју, са више од 27 година присуства у Србији, и синоним је лепих успомена. У "Параћинки", која је чланица "Силбове" дистрибуцијске групе, пронашли смо изузетан дом за наш кондиторски бренд, у којем ће он даље напредовати. Истовремено, то омогућава нашој компанији да се више усредсреди на део кондиторског асортимана својих глобално познатих брендова.
Продају "ципирипија", "Нестле" је најавио као "континуирану ревизију портфолија". Поједине спекулације говоре да је разлог продаје мало лошије пословање "Нестлеа" у Србији. Ипак, званичних потврда за то нема. Како се наводи у саопштењу "Нестлеа", они су посвећени пословању у нашој земљи, где су присутни 25 година. У Сурчину имају своју фабрику и запошљавају 547 људи.
Ништа речитији, када је реч о самој продаји, разлозима и куповини, нису у петак били ни представници компаније "Силбо". На свом званичном сајту они су објавили да "Параћинка" а. д. Параћин са задовољством објављује да додаје "ципирипи" у своју палету производа.
Прочитајте још - "Ципирипи" са укусом гуме
- Потписали смо споразум с компанијом "Нестле Адријатик" о куповину домаћег чоколадног бренда "ципирипи" у Србији - рекао је Дејан Симић, генерални директор "Параћинке" а. д. Параћин. - Трансакција укључује "ципирипи" какао-блок и намазе. На тај начин бренд на коме су одрасле многе генерације грађана широм Србије и бивше Југославије враћа се у домаће власништво. Наш циљ је да омогућимо "ципирипију" да расте и развија се на тржишту југоисточне Европе. Ово је први пример снажног српског бренда који се враћа у српско власништво. Као резултат тога, моћи ћемо да отварамо нова радна места, да повећамо српски извоз и даље развијамо овај важан бренд.
На питање да ли продају и остале брендове у Србији, у компанији "Нестле" су нам рекли да су тренутно фокусирани на продају бренда "ципирипи".
РАДИЛИ СЕДАМ ГОДИНА
КОМПАНИЈА "Нестле" пазарила је средином јуна 2011. године српску фирму "Центропроизвод", која је била један од водећих произвођача хране у нашој земљи. Они су тада купили њихов асортиман за кулинарство, у шта су спадали зачини, ароме, прашкасти производи супе и преливи, па производњу напитака, где су биле чоколаде и чајеви, али и кондиторске производе. Вредност куповине тада није била објављена, али се причало да је око 90 милиона евра.
ivan grozni
04.05.2018. 23:54
Sta se to desava? Svi beze odavde
"Nestle" su upropastile "Cipiripi", ukinuli lešnik u potpunosti. Drago mi je što tako "genijalni" potezi imaju ovakav kraj.
Cipiripi Nugat krem, nastao pod palicom Nestle-a, predstavalja ogroman skok u kvalitetu Cipiripi krema. Meni se izuzetno dopada i mislim da bez problema parira najpoznatijoj Nuteli. Nadam se da će ovaj proizvod opstati u kvalitetu koji ima danas.
Nadajmo se da ce domaci proizvodjac proizvoditi Cipiripi po originalnoj recepturi i bez Nestleovih "poboljsanja" i sumnjivih sastojaka.
Nista bez "Cipiripija"! Popravite kvalitet proizvoda!
Коментари (11)