Дином им скидали новац са рачуна
08. 02. 2018. у 07:46
Нашој редакцији јавило се неколико клијената Еуробанке јер имају проблем са злоупотребом картица. Народна банка Србије: Реч је о краткотрајном техничком проблему на страни банке
Фото Танјуг, АП
ПОЈЕДИНИ клијенти Еуробанке протеклих дана имали су проблема са злоупотребом "дина" картица. Неколико њих јавило се у среду нашој редакцији.
- Са текућег рачуна у Еуробанци нестало ми је 20.000 динара. И то баш 5. фебруара када је требало да ми се "скине" рата за кредит, због које сам део плате оставила на рачуну. У мојој експозитури ми је речено да је новац мојом "дина" картицом подигнут на банкомату друге банке. Уложила сам рекламацију и сада чекам свој новац - каже Јелена Ј. из Београда, која је за губитак новца сазнала случајно, покушавши да плати рачун у апотеци, за шта, како се испоставило, није имала довољно средстава.
Она истиче да јој је у банци, такође, речено да није усамљени случај, али и да кривица није до банке, већ до Динакарда, пошто се све пријављене рекламације односе управо на ту картицу.
- На основу информације коју је Народна банка Србије добила од Еуробанке, због краткотрајног техничког проблема на страни те банке, код појединих клијената ове банке дошло је до проблема са обрадом трансакција платним картицама - речено је "Новостима" у НБС. - Еуробанка је установила узрок проблема и ради на отклањању насталих нерегуларности.
У централној банци напомињу да корисник увек може да преко своје банке издаваоца покрене рекламацију трансакције платном картицом за коју сматра да није извршио или да је износ трансакције погрешан.
- У случају да клијенти установе да нерегуларности нису отклоњене, могу се директно обратити Еуробанци која им је издала картицу, али и Народној банци - истичу у НБС.
Овим поводом покушали смо контактирати и са Еуробанком, али до закључења издања нисмо добили никакав одговор.
БЕЗ ЗАМЕНЕ КАРТИЦЕ
- БАНКА ми неће заменити картицу, рекли су ми да за тим нема потребе. Али ја ћу вероватно заменити банку - каже Јелена Ј.- Уверавали су ме да је сама "дина" картица непоуздана, пошто не захтева ПИН приликом плаћања.
Бора
08.02.2018. 13:37
На шта ово личи?! Немате званично саопштење И-Еф-Џи банке, званично саопштење НБСа постоји, а ви ипак у наслову држите тенденциозни текст против Дина картице.
Коментари (1)