За нова седишта у шпанцима - 110.000 евра
26. 06. 2018. у 22:15
Прљава седишта биће замењена у преосталих осам од 30 трамваја из Шпаније. Директор ГСП Жељко Милковић: До краја године у свим возилима КАФ нове столице
Ново седиште кошта 60 евра / Фото И. Маринковић
УМАЗАНА, исфлекана, црна од прљавштине - таква су седишта у "шпанцима". Путници избегавају да на њих и седну, а Град је досад уложио 110.000 евра на њихову замену у 22 возила!
Само три године од када су трамваји марке КАФ 2011. године почели да крстаре градом, несавесни суграђани већ су били уништили нова седишта у њима. Исполивана и умазана, ова возила сада већ седам година превозе путнике с једног на други крај града. Странци, који користе јавни превоз, ужаснути су стањем у коме се нови трамваји налазе, па је домаћинима често и непријатно да користе овај вид превоза када су у њиховом друштву.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Летњи ред вожње до 3. септембра
Замена седишта почела је прошле године, а посао се обавља сукцесивно. Према речима директора ГСП Жељка Милковића, остало је још да се замене столице у осам "шпанаца".
- Од 30 трамваја, заменили смо седишта у 22 - каже Милковић. - Град је за то издвојио 110.000 евра! То нису мале паре. Једно седиште кошта око 60 евра, а у сваком овом возилу има их 77. Иако смо првих годину, две покушавали да их оперемо и ангажовали неколико различитих фирми, нисмо у томе успели. Седишта су после само три године у потпуности била девастирана, а жалбе путника су само стизале. Зато смо одлучили да их заменимо, пошто није било могуће да се само уклони платно са њих.
.jpg)
Директор објашњава и да процес замене траје толико дуго јер је потребно план набавке ускладити са финансијским могућностима. Уједно, пошто су у питању изливене седалне плоче за њихову израду је потребно време.
- Јавна набавка за замену седишта у преосталих осам трамваја је расписана, па се надамо да ће тај посао бити обављен до краја године. И сама замена траје бар недељу дана, што није безначајно, јер возило тада не саобраћа.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: Дунавска регата са 200 такмичара
МУЧИ ИХ И СМРАД
ОСИМ на прљавштину, путници се жале и на мирис урина у шинским возилима. Из ГСП кажу да се дневно на три до седам трамваја уради генерално прање, и подсећају да се возила који иду у саобраћај чисте свакодневно.
i
26.06.2018. 22:30
7 dana za 77 sedista pa ubaci 10 majstora i zameni za smenu
Право питање је, пошто у трамвајима постоје камере, колико су тих прљача ухватили и наплатили им штету? То сигурно неко ради намерно, невероватно је да су тако једнообразно сва испрљана, као што су у старим швајцарским трамвајима исечена седишта, одмах по добијању из Базела. Џаба се бацају паре ако се не хватају починитељи. Исто је с бесмисленим графитима, исто с бацањем отпадака и пикаваца, паркирањем на местима која ометају саобраћај, пешачки и колски ... Неко не ради свој посао!
Nisu sugrađani uništili sedišta nego je projektant istih loš. Staviti takoreci plisana sedista u vozilo javnog prevoza gde milion ljudi sedne, propala bi da su bila u operi. Neko ko nikada nije izasao iz svog biroa na teren da ispita svoje cedo u realnim uslovima upotrebe. Nisu dzaba najbolja i najtrajnija sedista ona iz starih autobusa jos iz doba SFRJ sa drvenim sedistima. Vodootporna, cvrsta,cista, skoro vecna, jeftina
@Sasa - Najgora sedista u starim vozilima hladna kao zmija, cim se sedne u stare autobuse oseti se.. Naravno da svetle boje mebla nisu dobre za javni prevoz. Podrzavam predlog da se samo ukloni mebl i ostane sediste a ne da se celo menja i kosta mnogo.
@Sasa - sedišta bi bila topla... pričamo o novim vozilima, kod kojih je temperatura normalna.
Коментари (23)