AMBICIOZNE PROMENE NA NAJGLEDANIJOJ KOMERCIJALNOJ TELEVIZIJI U SRBIJI: Željko Mitrović najavio kompletan redizajn TV Pink i 15 novih projekata!

Novosti Online/ T. Mirković

19. 03. 2019. u 18:05

АМБИЦИОЗНЕ ПРОМЕНЕ НА НАЈГЛЕДАНИЈОЈ КОМЕРЦИЈАЛНОЈ ТЕЛЕВИЗИЈИ У СРБИЈИ: Жељко Митровић најавио комплетан редизајн ТВ Пинк и 15 нових пројеката!

Foto V. Danilov

Željko Mitrović, vlasnik i glavni i odgovorni urednik najgledanije komercijalne televizije, TV Pink, danas je održao radni doručak tokom kog je domaćim medijima predstavio prvu fazu implementacije novih programskih sadržajai redizajn televizije

TELEVIZIJA Pink će u narednom periodu postepeno prikazivati potpuno nove zabavne, informativne i igrane sadržaje i tako dobiti novo ruho. Željko Mitrović, direktor i vlasnik TV Pink, predstavio je u utorak novinarima na radnom doručku planove "ružičaste televizije", a kao glavni razlog izmene programa naveo je želju da dopre do šireg auditorijuma.

- TV Pink na dnevnom nivou ima oko 2,3 miliona gledalaca, a 2,8 miliona ima celokupna Pink grupa, sa svim kablovskim kanalima. To ipak ne znači da smo doprli do svih - istakao je Mitrović. - Ukupan domet svih televizija je četiri miliona na dnevnom nivou. To znači da mi ne dopiremo do više od milion i po potencijalnih gledalaca. Novom programskom šemom ćemo to pokušati da pomirimo. Ideja nam je da napravimo program koji privlači različitu publiku, što do sada nije bio slučaj.

Iako je veoma komplikovano napraviti programski koncept koji bi objedinio i veliki broj gledalaca i raznovrsan sadržaj, Željko Mitrović je odlučan i istrajan u nameri da dostigne ovaj cilj.- Želeo sam da se vratimo korenima - počecima TV Pink, kada su nas izdvajali upravo naši džinglovi. Sada želimo da džinglove vratimo na našu televiziju. Prvo ćemo sređivati same džinglove, najave, trejlere, špice. Želimo da sve postojeće sadržaje obojimo novim izgledom, jer će to biti predvorje i pokazatelj koliko su gledaoci spremni da prihvate te novine i kojom brzinom. Jedno je sigurno - kada ste uporni u nečemu, to definitivno bude prihvaćeno, pogotovo ako ste sigurni da je to dobro i kvalitetno, makar to bilo i značajno različito od svega na šta su gledaoci navikli. Kada smo ranije želeli da donesemo neke radikalne promene, gledaoci su nas uvek zaustavljali.

On je najavio da će se izmene programskog koncepta odvijati u dve faze.

Glavna će se realizovati u septembru, dok prva počinje već narednog vikenda prikazivanjem tri nove emisije. Tako ćemo u nedelju gledati kviz "Ko je na vrhu" (17.00), emisiju "Hit tvit" autorke i voditeljke Verice Bradić (21.00) i "Pinkove zvezde" (22.00).


Drugu sezonu kviza "Ko je na vrhu?" vodiće uigrani tandem Katarina Šišmanović i Milan Kalinić, koji će u svakoj emisiji tri poznate ličnosti voditi kroz pitanja iz istorije, geografije, lingvistike, muzike, filma i nauke. Sa svakim dostignutim iznosom, pitanja postaju sve teža - na kraju ostaje samo jedan kandidat koji će se boriti za glavnu nagradu, a osvojeni iznosi odlazi u humanitarne svrhe.
PROČITAJTE JOŠ: Željko Mitrović: TV Pink je u 2018. godini bila uspešna po svim parametrima, naredna godina u znaku novih programa i velikih projekata

U novoj, četvrtoj sezoni brend TV Pink, "Pinkove zvezde" predstavlja šou program koji objedinjuje sve talente. Srđan Žika Todorović, Damir Handanović, Dušica Jakovljević, Kristina Kija Kockar i Sloba Radanović odlučivaće o sudbini daljeg takmičenja više od 150 kandidata, koji će pokušati da osvoje njihove simpatije, a samo odabrani finalisti boriće se za glavnu nagradu od čak 3.000.000 dinara! Voditeljka novog talent šou programa "Pinkove zvezde" je poznato TV lice, Ana Mihajlovski, koja iza sebe ima višedecenijsko iskustvo u voditeljskom poslu.

Politički talk show "Hit Tvit" je potpuno nova emisija, koju će svake nedelje od 21 čas voditi poznata voditeljka Verica Bradić.

- Ono što emisiju "Hit Tweet" izdvaja, jeste interaktivnost - televizije i korisnika društvenih mreža. Ne samo što će gledaoci tokom same emisije imati mogućnost da tvituju i objavljuju statuse na Fejsbuku, već će i tokom nedelje biti inetraktivni sa emisijom, koja će svoje finale imati u nedelju od 21 čas. To znači da ćemo svih sedam dana biti aktivni, kao domaćini korisnicima društvenih mreža koji imaju ambiciju da na taj način učestvuju u stvaranju i odabiru priloga i sadržaja. U studiju će svake nedelje biti tri gosta različitih političkih opredeljenja koji će izneti svoje stavove o najvažnijim političkim i društvenim pitanjima - rekao je Željko Mitrović.

Vlasnik i glavni i odgovorni urednik TV Pink smatra da je njegova televizija, ali i on sam, dostigao tu zrelost i da je pravi trenutak za promene. Krajnji cilj redizajna televizije i novog televizijskog sadržaja koji će ponuditi TV Pink, jeste zadržati postojeću publiku, dok je glavna ambicija stvaranje nove publike.

- Mislim da je to formula koja nam je bila potrebna - da postojeću publiku zadržimo i da dobijemo novu. TV Pink se neće odreći postojećih formata, ali ćemo našim sadašnjim i novim, budućim gledaocima ponuditi različit spektar sadržaja koji će zadovoljiti njihove potrebe. Upravo je zbog privlačenja nove publike, koja do sada nije gledala TV Pink, bitan redizajn - to je signal da se na televiziji nešto krupno događa - istakao je Željko Mitrović.

PROČITAJTE JOŠ: "NOVOSTI" SAZNAJU: Željko Mitrović odbio da proda Pink za 480 miliona evra

Od najavljenih 15 novih projekata, najveću promenu u strukturi programa doneće investicije u produkciju igranog programa.

- Tokom sezone 2019/2020. snimićemo preko 500 sati igranog programa - najavljuje vlasnik Pinka. - Ovako veliki broj nastavaka su do sada mogle da snime samo jedna ili dve televizije na svetu, i one se nalaze u Meksiku. U planu je osam igranih serijala. Za pet je već pripremljen budžet, a dva su čak u finalnoj fazi i snimanja počinju za mesec dana. Istorijski serijal "Crveni mesec" je sa planiranih 120 nastavaka naš najskuplji projekat, budući da je od 11,5 miliona koje ulažemo u produkciju serija, milion i po koštala samo njegova scenografija. U našem filmskom gradu sagradili smo Stari dvor, hotel "Moskvu" i sve što je bilo potrebno kako bismo dočarali period pred Prvi svetski rat.

Mitrović je, pored ovog ambicioznog projekta, najavio i serijal "Preživeti Beograd", koji se radi u saradnji sa "Kontrast studijom", o četiri studentkinje koje žive u Beogradu i izazovima velikog grada. Snimaće se i sitkom "Nek ide život", porodična serija "Neki bolji ljudi", kao i serija "Ljubav ispod zlatnog bora". Romantična komedija od 12 epizoda se snima na Zlatiboru, a budžet svake epizode je čak 60.000 evra.


Nova programska šema ne podrazumeva odricanje od rijalitija, kao i dalje značajnog formata kako u svetu, tako i kod nas.

- Rijaliti je trenutno na svom istorijskom maksimumu i do sada nije postojala sezona nekog rijalitija koja je gledanija od aktuelne sezone "Zadruge". Rejting je najveći u urbanoj populaciji od 18 do 49 godina, što je fenomen jer je to i najtraženija target grupa u televizijskoj industriji. Ograničenje je što rijaliti format, koji traje deset sati dnevno gleda ista publika. Upravo zbog toga želimo da skratimo trajanje rijalitija, a da u programsku šemu implementiramo nove sadržaje koji će nam doneti novu i raznovrsnu publiku - objasnio je Željko Mitrović.

Prva faza implementacije novih programa počinje već u nedelju 24. marta sa tri nova formata, zatim gledaoce očekuje redizajn TV Pink, dok će septembar doneti čak 12 novih igranih i formatskih projekata.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (2)

Aleksa

20.03.2019. 07:11

Vidi vidi imamo Ljubomornih Ljudi , Svaka čast Caru I ja se Slažem Da Željko ima Najbolju Srpsku Televiziju. Živeo ti Nama Zeljko I Puno Uspeha u Radu.