REM PODNEO IZVEŠTAJ: Na ekranima sati kampanje

VN

24. 03. 2022. u 08:37

REGULATORNO telo za elektronske medije usvojilo je "presek" izborne kampanje od 15. februara do 13. marta, do kada je bio rok za podnošenje lista.

РЕМ ПОДНЕО ИЗВЕШТАЈ: На екранима сати кампање

Sedište REM-a / Foto D. Milovanović

Kada je reč o javnim servisima, RTS 1 kampanji je posvetio nešto manje od 15 sati programa, a zabeleženo je pojavljivanje 16 dotad proglašenih izbornih lista.

Među temama i dalje je na prvom mestu "kriza u Ukrajini", oko dve trećine priloga je neutralnog tonaliteta, a zatim slede pozitivan - blizu 21 odsto i negativan tonalitet - nešto manje od 14 odsto.

Na Pinku se pojavilo 13 lista tokom 12,5 sati. Izbornom programu pripalo je nešto više od polovine, a aktivnostima državnih funkcionera nešto više od 49 odsto vremena. Na TV Prva pojavila su se četiri politička pokreta kojima je posvećeno četiri odsto vremena, i 13 lista koje su "zauzele" nešto više od devet sati. TV N1 kampanji je posvetila gotovo 60 sati programa ili približno 91 odsto vremena. Teme "kritika vlasti" i "negativno o Vučiću" zastupljene su sa više od 37 od 79 sati izbornog vremena.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

IZNENADNA SMRT: Preminuo Danilo Dončić