Pežo 308 karavan 2.0 HDI 150 KS: Korak ka premijum segmentu (foto)

V. N.

11. 11. 2017. u 22:40

Na tržištu se pojavio restilizovani model i tehnološki unapređeniji, spreman da odgovori žestokoj tržišnoj konkurenciji i sve zahtevnijim kupcima

Пежо 308 караван 2.0 ХДИ 150 КС: Корак ка премијум сегменту (фото)

Pežo 308 karavan 2.0 HDI

KADA je pre samo nekoliko godina na tržište izlazio restilizovani model, obično se radilo o jednostavnom "zatezanju bora" ili "fejsliftingu" kako su to saopštavali proizvođači.

Sada restilizovani model znači da se na tržištu pojavio znatno unapređeniji tehnološki, ali i dizajnerski model, spreman da odgovori žestokoj tržišnoj utakmici i sve, što je sasvim i normalno, zahtevnijim kupcima čiji se ukus ali i navike, pa i očekivanja od toga šta im moderni automoil nudi, znatno izmenio.

Ovaj model "Pežo" je dosad prodao u 760.000 primeraka i jasno je, restilizacijom je hteo da sačuva tržišne pozicije do pojave sasvim novog naslednika.

Na prvi pogled je jasno da je "Pežo" nastavio ka svom cilju - premijum segmentu. Automobil je "kao lađa", velik, prostran, izuzetno skladnih dinamičnih linija. Materijali su vrhunski, i nemate utisak da se na bilo čemu štedelo.

U unutrašnjosti dominira novi veći "tač-skrin" ekran bez kog se novi automobili ne mogu ni zamisliti. I sve što uz to ide od mogućnosti konekcije sa "pametnim telefonima", do sve sile podataka, od navigacije, čitanja SMS poruka i brojnih modernih čudesa savremene tehnologije. Naravno, u "Pežou" se već podrazumeva sjajan audio-sistem, automatska klima, pa i ambijentalno osvetljenje... Karavanska verzija ima prtljažnik od 610 litara, odnosno 660 kada se zadnji red sedišta pomeri unapred, a kada se obori dobija se svih 1.775 litara.

Na početku prodaje u Srbiji kupcima su na raspolaganju benzinski turbo "pjuerteh" motori od 1.200 kubika sa 110 i 130 KS, nosioci titule Engine of the year treću godinu zaredom u kategoriji od 1.0 - 1.4 kubika. Pored njih u ponudi su i svima dobro poznati HDI motori sa 120 i 150 i 180 KS.

Mi smo na testu imali model 2.0 HDi sa 150 KS čija je prosečna potrošnja bila oko 4,1 litar na 100 kilometara (fabrička specifikacija je 3,7 litara u proseku) i koji emituje svega 100 grama CO2 po pređenom kilometru.

Početna cena je 14.990 evra.

PODACI
* 1.457 mm je visina
* 4.585 mm je dužina
* 1.863 mm je širina

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (4)

Opel je Pezovljev

12.11.2017. 10:22

@VASKE - Pezo je kupio Opel, do sada, opeli dizeli, manje zapremine imali su Fiat motore, sada ce verovatno ugradjivati Pezovljeve. Sa druge strane, Opelovi dizel motori vece kubikaze su GMS ( General Motorse ) Americki motori koji su najpokvarljiviji od svih motora te kategorije.

Petar

23.11.2017. 19:46

@VASKE - Bas nemas pojma, ne mozes porefiti Opel i Pezo, posto su u sustini to usti automobili, platforma i dizajn, potrosnja isl i odskora je Opel u vladnistvu Pezoa,. A vec nekoliko godina Pezo daje celu ligistiku Opelu. Mozes recimo da poredis sa pasatom, audijem ili renaultom, i tad Pezo i Opel su bolja opcija jer nemaju laznee softere i imaju pristojnu cenu i nije se desilo da poput pomenutih iz vw i Reno , PSA povlaci sa trzista milione automobila zbog ovog ili onog kvara.

Zoran

15.11.2017. 14:15

Vi novinari ste cudo. Uvek kao "testirate" najskuplje modele. Zasto niste vozili taj benzinac od 1200 ccm?I sta znaci ono na kraju teksta: "Početna cena je 14.990 evra."? Prikazanog modela ili uopste...Pežo 308 karavan?