Prvi krak metroa od Železnika do Karaburme, imaće 17 stanica, sledi ispitivanje zemljišta buduće trase

S. B. M.

25. 01. 2020. u 11:15

Први крак метроа од Железника до Карабурме, имаће 17 станица, следи испитивање земљишта будуће трасе

Izvršilac bi trebalo da za 180 dana uradi studiju

Raspisan javni tender za izradu geotehničkog elaborata prve faze linije jedan, duge 16,7 kilometara
JKP "Beogradski metro i voz" raspisao je u petak tender za izradu geotehničkog elaborata za prvu fazu prve linije metroa. Stručnjaci će ispitivati zemlju na potezu od stanice "Železnik" do stanice "Karaburma", u dužini od 16,7 kilometara.

Na osnovu prethodne studije izvodljivosti, definisane su dve linije beogradskog metroa. Dužina linije jedan iznosi 21,2 kilometra i ona ima 22 stanice. Elaborat o inženjersko-geološkim i geotehničkim uslovima izgradnje, koji je predmet ove javne nabavke, odnosi se na prvu fazu izgradnje linije jedan beogradskog metroa. Odnosno, od stanice "Železnik" do stanice "Karaburma", u dužini od 16,7 kilometara sa 17 stanica.

PRAVCI TRASA linije jedan ide od Železnika ka Mirijevu, i duga je 21,3 kilometra. Linija dva će ići od Mirijeva do Zemuna, i biće duga 19,2 kilometra.

- Prva faza obuhvata 2,3 kilometara deonice po zemlji sa tri stanice, 2,8 kilometara deonice plitko ispod zemlje sa dve stanice i 11,6 kilometara deonice duboko ispod zemlje - tunelski sa 12 stanica. Osnovna namena dokumentacije je definisanje stanja i svojstava terena i stenskih masa, kao i stvorenih uslova u terenu koji će se ostvariti pri realizaciji metro sistema - piše u tenderu.

Elaborat bi trebalo podeliti u pet delova koji odgovaraju celinama: Makiš, Banovo - Julino brdo, desna obala reke Save, centar grada, obala Dunava.

Izvršilac bi trebalo da za 180 dana uradi ovu studiju, a ko će to raditi, znaće se 25. februara, kada će ponude biti otvorene.







Pratite nas i putem iOS i android aplikacije