Snabdevanje restorana i radnji ubuduće od 20 do 7 ujutru, kazne i za dostavljače, i one kojima se dostavlja roba. Evo od kada važi nova odluka
07. 11. 2019. u 11:22
U Beogradu će ubuduće snadbevanje radnji, restorana i ostalih objekata koje imaju takvu vrstu usluge moći da se obavlja samo između 20 sati uveče i sedam sati ujutru, izjavio je zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić
Ilustracija / Foto M.Anđela
OD 1. decembra život na prestoničkim ulicama postaće znatno drugačiji. Prema najavi zamenika gradonačelnika Gorana Vesića, snabdevanje restorana, prodavnica i ostalih objekata koji pružaju usluge takve vrste moći će da se obavlja samo između 20.00 uveče i 7.00. Trgovci i snabdevači u četvrtak nisu odgovarali na pitanja "Novosti" u vezi sa ovom najavom. Ali sasvim je sigurno da će primena ove odluke izazvati pravi "zemljotres" jer iziskuje velike promene u načinu poslovanja.
Prema Vesićevim rečima, izmenom režima saobraćaja teretnih vozila za snabdevanje na teritoriji Beograda reaguje se na mnogobrojne pritužbe građana u vezi sa dostavnim vozilima koja tokom čitavog dana blokiraju saobraćaj u gradu.
PROČITAJTE JOŠ: Rekonstrukcija dela Kalemegdana: Vidin-kapija za budućnost
- Tamo gde se dostava za radnje obavlja sa javne površine, ona će biti dozvoljena samo između 20.00 i 7.00, što se ne odnosi na one koji imaju svoje dvorište ili svoje parking-mesto. Dostava mora biti završena do 7.00 ujutro i nakon tog vremena biće kažnjeno svako dostavno vozilo, kao i onaj kome se roba dostavlja. Na taj način ćemo uvesti red u gradu i red u parkiranje tih vozila, a istovremeno osloboditi žutu traku i delove saobraćajnica koje su zakrčene dostavnim vozilima. Rok do 1. decembra ostavljen je kako bismo dali mogućnost trgovinskim lancima da se pripreme i organizuju - rekao je Vesić.
Na društvenim mrežama već se pokrenula lavina komentara, a mišljenja su podeljena. Dok jedni smatraju da je ovo dobra odluka, zato što će se smanjiti gužva u gradu, drugi ističu kako će ih sada buditi buka kamiona i automobila koji će u ranim jutarnjim časovima da vrše isporuku.
Pitanje je kako će trgovci i snabdevači uspeti da se usklade sa novim propisanim terminima za isporuku, zato što će problem predstavljati to što će firme morati da menjaju radno vreme svojih zaposlenih.
USKORO ODLUKE KOJE TREBA DA DOPRINESU EFIKASNIJEM FUNKCIONISANjU SAOBRAĆAJA
STROŽE PROTIV ZAUSTAVLjANjA U DESNOJ TRACI
KOMUNALNI milicionari od 1. decembra striktno će kažnjavati vozače koji zaustavljaju svoje automobile u desnoj kolovoznoj traci sa sva četiri upaljena migavca. Najavljeno je i da će početkom sledeće godine Grad početi da radi i na donošenju novih odluka koje treba da doprinesu bržem i efikasnijem funkcionisanju saobraćaja. Novi propisi će se pre svega ticati bahatog parkiranja i zloupotrebe žute trake.
PROČITAJTE JOŠ: Banjička pijaca prva u rukama supermarketa: Grad u pregovorima s trgovinskim lancima oko preuzimanja zelenih tržnica
- Siguran sam da će saobraćaj u Beogradu biti brži za 10 do 20 odsto kada se bude rešio problem bahatih vozača koji zauzmu traku, uključe četiri migavca i misle da mogu da rade šta hoće - istakao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika.
Odlukom o komunalnom redu propisana je novčana kazna od 5.000 dinara ako se zaustavljanjem, parkiranjem i ostavljanjem vozila ometa korišćenje ulice, odnosno onemogućava odvijanje saobraćaja. Da li će se visina propisanih kazni menjati, za sada nije poznato. Od početka godine nadležni iz Sekretarijata za poslove komunalne milicije zbog zaustavljanja u desnoj traci napisali su skoro 7.000 prekršajnih naloga i uklonili oko 300 nepropisno ostavljenih vozila. Najviše kazni nesavesnim vozačima izadato je u Bulevaru Zorana Đinđića, i to 2.149, dok je najviše vozila uklonjeno u Bulevaru kralja Aleksandra, ukupno 251. (J. D.)
Coa
07.11.2019. 11:35
I onda dok istovaras robu u 4h ujutru i lupas paletama,viljuskarem razbudis ceo komsiluk i onda ti sidje neka budala sa postoljem i preti.....
Bravo, konacno stvari nalik na sve vece gradove u Evropi i svetu....
Zbogom pameti i razumu. I ono malo mira u toku noći kad utihnu ulice odlazi u zaborav. Sad nas čeka buka od kamiona i noću, da bi neko preko dana mogao da prođe kolima. Gužve u saobraćaju su posledica lošeg GSP-a i nedostatak prevoza na pojedinim linijama, gde ih uopšte i nema pa ljudi moraju kolima na posao, Takođe, velika je i prekomerna koncentracija i taksista i drugih putničkih vozila.
@VEKI - Guzve u saobracaju su posledica ogromnog broja privatnih automobila . Da se poveca broj vozila GSPa dvostruko to nece poboljsati javni prevoz , jer ta vozila nemaju kuda da prodju .
nije problem u zakonu, nego u nepoštovanju zakona...
Komentari (24)