"SPAKOVALA SAM 15 KOFERA ZA JEDNU NOĆ": Mirka Vasiljević o selidbi i Vujadinovom iznenadnom pozivu

Novosti online

25. 02. 2021. u 18:50

GLUMICA Mirka Vasiljević nedavno se vratila u Srbiju i sa decom čeka preseljenje u Ljubljanu, gde je njen nevenčani suprug Vujadin Savić potpisao novi ugovor.

СПАКОВАЛА САМ 15 КОФЕРА ЗА ЈЕДНУ НОЋ: Мирка Васиљевић о селидби и Вујадиновом изненадном позиву

Foto: ATA images

Kako Mirka kaže, porodica, koja je do nedavno živela na Kipru, sada će do maja boraviti u Beogradu, a onda će se svi zajedno i zvanično preseliti u Ljubljanu.

Mirka i Vujadin boravili su sa decom na Kipru, gde su mere opreza usled pandemije korona virusa veoma stroge. Povratak u Srbiju, iz potpune izolacije, za Mirku je bio poput putovanja u "Diznilend".

– Ovde se osećam kao da sam u Diznilendu, jer ja sam došla potpuno neplanirano sa Kipra, gde smo protekla tri meseca živeli tako što smo izlazili uz dozvolu SMS poruke. Pošaljete na kojoj ste opštini i razlog zbog čega izlazite, pa ako dobijete dozvolu, izađete i smete da budete napolju tri sata samo – otpočela je Mirka svoju ispovest.

Foto: ATA images

U emisiji "Šok Tok" Mirka je ispričala kako ju je Vujadin iznenadio pozivom i vešću da se spakuje što pre, kako bi krenuli za Srbiju.

- Selidba je bila tokom noći, to je bilo prošle nedelje. On je dobio ugovor u Ljubljani. U 8 uveče mi je rekao da krenem da se pakujem. Nisam znala odakle da krenem, do 6 ujutru smo se spakovali u 15 kofera i krenuli za Beograd - rekla je glumica i istakla da je sada za njih nastupilo potpuno novo životno poglavlje.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Dolce Vita na obali Save: Stanovi na ovoj lokaciji su za one koji žive svoje snove

Možete li da zamislite lepotu svakodnevice koja počinje na obali Save do koje stižete laganom šetnjom kroz jedinstvenu luksuznu pešačku zonu, a završava se ispijanjem vina na vašoj prostranoj terasi s pogledom na reku ili u vrhunskom restoranu do kog stižete peške? U istom danu ste s lakoćom obavili posao, odradili trening, uživali u kupovini novih komada garderobe najluksuznijih brendova u neposrednom komšiluku, a stigli ste i da sa decom provedete vreme u zelenilu, jer se sve što vam treba nalazi nadohvat ruke.