REGION DA BUDE JOŠ BOLJE POVEZAN: Promocija knjige dr Dritana Abazovića "Kritika globalne etike"

Š.Marović

17. 04. 2024. u 21:50

U PREPUNOJ Maloj sali Kolarčeve zadužbine večeras je održana promocija knjige bivšeg premijera Crne Gore dr Dritana Abazovića "Kritika globalne etike". Pored autora i njegove porodice, događaju su prisustvovali patrijarh srpski Porfirije, ministri u Vladi Srbije Tomislav Momirović i Nikola Selaković, crkveni velikodostojnici, kao i mnogobrojni ljudi iz kulturnog i političkog života Srbije i Crne Gore.

РЕГИОН ДА БУДЕ ЈОШ БОЉЕ ПОВЕЗАН: Промоција књиге др Дритана Абазовића Критика глобалне етике

Reporteri "Novosti" večeras su na promociji druge knjige crnogorskog političara zatekli veliki broj ljudi, a mnogi su ostali ispred male sale "Kolarca".

- Neizmerna mi je čast i veoma sam ponosan na broj ljudi koji je došao da me podrži, zahvaljujem se svima, a sledeći put videćemo da zakupimo "Arenu" - rekao je na početku svog izlaganja Abazović i izmamio osmehe prisutnih. - Sav moj angažman vezan je za povezivanje ljudi svuda u regionu. Ja sam jedan od vas koji svoj posao radi profesionalno i smatram da nemamo gde jedni bez drugih. Knjiga treba da bude motivator, a cilj ljudi koji se bave javnim poslom je da motivišu druge da budu uspešniji od njih. Ono što je moja zvezda vodilja uvek bila jeste da kao "target" postavimo nešto što je idealističko društvo. Mi ga nećemo dostići jer smo ljudi koji smo nesavršena bića. Naše je da se prema tom cilju pomeramo i da mu se što više približimo.

Knjiga "Kritika globalne etike" već je imala svoje velike promocije na prestižnim univerzitetima u SAD i Italiji, kao i u Crnoj Gori i Albaniji. Suizdavači su "Kosmos izdavaštvo" iz Beograda i podgorička "Nova knjiga".

- Pripremio sam pet napomena, a ja ću uglavnom da govorim ne o knjizi, već o autoru, jer sam procenio da to može da bude korisno za sve koji odluče da pročitaju knjigu - istakao je politikog Vladimir Pavićević. - Abazović se na političkoj sceni Crne Gore suočio na najbolji mogući način i pokazao da je odvažan čovek i dosledan zagovornik onog sistema ideja i vrednosti koje je zagovarao čitav život. Tvrdim da je Dritan Abazović Štefan Cvajg politikološke misli u Crnoj Gori.

Pored Pavićevića i Abazovića, na Kolarcu sinoć su govorili i filozof, profesor Dragan Prole i izdavač i urednik Predrag Uljarević, dok je moderator bila Irena Sara Manović, docent na katedri ekonomske diplomatije na Institutu za mir i razvoj Univerziteta Ujedinjenih nacija. Posle završetka promocije, Abazović je zainteresovanoj publici potpisivao primerke svoje knjige, ali i više od sata na koktelu pričao sa prisutnima.

Poznati

PROMOCIJI su prisustvovali i proslavljeni fudbaler Dušan Savić, Igor Jurić, predsednik KK Partizan Ostoja Mijailović, Rade Basta, Milena Ivanović, kardio-hirurg Slobodan Mićović, glumica Ivana Dudić.