ODRŽAN NAJVEĆI SKUP PLANINSKIH CENTARA REGIONA NA KOPAONIKU: Skijališta Srbije ugostila devet zemalja

Promo

30. 03. 2023. u 16:33

PRETHODNIH nekoliko dana Kopaonik je bio centar susreta predstavnika 20 planinskih centara iz 8 zemalja regiona i kompanija iz oblasti infrastrukture, razvoja i digitalizacije centara. Sada već davne 2013. godine Skijališta Srbije su u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma razvila brend "MoReSCE" koji je na svakih 5 godina okupljao lidere u industriji planinskog turizma.

ОДРЖАН НАЈВЕЋИ СКУП ПЛАНИНСКИХ ЦЕНТАРА РЕГИОНА НА КОПАОНИКУ: Скијалишта Србије угостила девет земаља

FOTO: Promo

Nakon pandemije koja je oštro pogodila industriju turizma i paketu sa klimatskim promenama uticala na razvoj planinskih centara, tema ovogodišnjeg skupa se odnosila na investicije i inovacije, a upravo sa ciljem unapređenja konkurentnosti, boljeg pozicioniranja i lakše dostupnosti. Planinski centri iz Srbije, Slovenije, Bosne i Hecegovine, Severne Makedonije, Crne Gore, Rumunije, Bugarske i Turske su bili prisutni zajedno sa liderima u industriji veštačkog osnežavanja, planiranja i razvoja i digitalizacije koji su u konstruktivnoj atmosferi razgovarali o temama virtuelnih šopova za ski karte, produžavanju letnje i zimske sezone, oporavku centara nakon kriza i mnogim drugim temama koje utiču na konkurentnost i razvoj. 

FOTO: Promo

Samit planinskih centara Centralne Evrope "MoReSCE" održan je na Kopaoniku u hotelu "Viceroy" u trajanju od 28. do 30. marta. Samit je okupio eminenetne stručnjake iz ove industrije, a organizovan je od strane "Skijališta Srbije" i Centra za turističko istraživanje i studije turizma. Slogan ovogodišnjeg skupa je "Investicije i inovacije u planinskim centrima". Kako je ova industrija dosta bila pogođena pandemijom, ali i ratom i klimatskim promenama, ključne teme su se ticale investicija, unapređivanja i daljeg razvoja ski-centara. 

Uz učešće preko 100 delegata, predstavnika Ministarstva turizma i omladine Srbije i Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma Crne Gore, MoReSCE je i ovaj put pozicionirao Srbiju kao lidera u oblasti razvoja planinskih centara, a Skijališta Srbije za primer najboljih praksi. Posebno nas je radovala promocija "hrane nultog kilometra" Kopaonika i vina iz Fruškogorskog vinogorja sa učešćem 7 vinarija i jednog proizvođača sira. 

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

AKO NEKOM POZAJMITE OVU KNJIGU, NE OČEKUJTE DA VAM JE VRATI!