ODRŽAN NAJVEĆI SKUP PLANINSKIH CENTARA REGIONA NA KOPAONIKU: Skijališta Srbije ugostila devet zemalja
PRETHODNIH nekoliko dana Kopaonik je bio centar susreta predstavnika 20 planinskih centara iz 8 zemalja regiona i kompanija iz oblasti infrastrukture, razvoja i digitalizacije centara. Sada već davne 2013. godine Skijališta Srbije su u saradnji sa Centrom za istraživanja i studije turizma razvila brend "MoReSCE" koji je na svakih 5 godina okupljao lidere u industriji planinskog turizma.
Nakon pandemije koja je oštro pogodila industriju turizma i paketu sa klimatskim promenama uticala na razvoj planinskih centara, tema ovogodišnjeg skupa se odnosila na investicije i inovacije, a upravo sa ciljem unapređenja konkurentnosti, boljeg pozicioniranja i lakše dostupnosti. Planinski centri iz Srbije, Slovenije, Bosne i Hecegovine, Severne Makedonije, Crne Gore, Rumunije, Bugarske i Turske su bili prisutni zajedno sa liderima u industriji veštačkog osnežavanja, planiranja i razvoja i digitalizacije koji su u konstruktivnoj atmosferi razgovarali o temama virtuelnih šopova za ski karte, produžavanju letnje i zimske sezone, oporavku centara nakon kriza i mnogim drugim temama koje utiču na konkurentnost i razvoj.
Samit planinskih centara Centralne Evrope "MoReSCE" održan je na Kopaoniku u hotelu "Viceroy" u trajanju od 28. do 30. marta. Samit je okupio eminenetne stručnjake iz ove industrije, a organizovan je od strane "Skijališta Srbije" i Centra za turističko istraživanje i studije turizma. Slogan ovogodišnjeg skupa je "Investicije i inovacije u planinskim centrima". Kako je ova industrija dosta bila pogođena pandemijom, ali i ratom i klimatskim promenama, ključne teme su se ticale investicija, unapređivanja i daljeg razvoja ski-centara.
Uz učešće preko 100 delegata, predstavnika Ministarstva turizma i omladine Srbije i Ministarstva ekonomskog razvoja i turizma Crne Gore, MoReSCE je i ovaj put pozicionirao Srbiju kao lidera u oblasti razvoja planinskih centara, a Skijališta Srbije za primer najboljih praksi. Posebno nas je radovala promocija "hrane nultog kilometra" Kopaonika i vina iz Fruškogorskog vinogorja sa učešćem 7 vinarija i jednog proizvođača sira.
ŠTA JE RUSKI PLAN “N”: Ukrajina bi mogla da ostane bez nekoliko važnih oblasti ukoliko Moskva uspe (VIDEO)
NjIHOV primarni cilj je zaštita ruskih pograničnih regiona, kao što je Belgorod, ali sekundarni ciljevi su zauzimanje Harkova, Sumija i Dnjepropetrovska.
26. 04. 2024. u 20:00
TEŠKE VESTI IZ VAŠINGTONA STIGLE U KIJEV: Nema više "patriota" za Ukrajinu
VAŠINGTON još nema besplatne sisteme protivvazdušne odbrane "patriot" koji bi mogli da budu prebačeni u Ukrajinu, proizilazi iz intervjua sa američkim savetnikom za nacionalnu bezbednost Džejkom Salivanom za MSNBC.
26. 04. 2024. u 19:17
LjUDI SE ČUDE: Žika prima OGROMNU penziju - "službenik tri puta proveravao, nije mogao da veruje"
"TAJNA je u tome što je mene pokojni Aleksandar Tijanić naučio da to tako radim..."
26. 04. 2024. u 22:32
Komentari (0)