СКАНДАЛОЗАН ТВИТ НАТАШЕ КАНДИЋ: Вучић доделом ордена Хандкеу започео рат против суседа?!

Novosti online

11. 05. 2021. у 12:38

БИВШИ директор Фонда за хуманитарно право у Србији, Наташа Кандић, на Твитеру је скандалозно реаговала на одлуку председника Србије Александра Вучића да додели орден нобеловцу и пријатељу српског народа Петеру Хандкеу.

СКАНДАЛОЗАН ТВИТ НАТАШЕ КАНДИЋ: Вучић доделом ордена Хандкеу започео рат против суседа?!

Фото: Принтскрин

- Председник Србије је доделом Ордена Карађорђеве звезде Хандкеу започео рат против цивилизованог света, суседа и сваког од нас у Србији који носимо срамоту почињеног (лажног) геноцида и масовних злочина српских снага у ратовима 90-тих. Ни трачка наде нема - написала је Кандићка.

Један корисник Твитера је у коментару питао Кандићку како је није срамота и да ли има мало образа и морала.

Подсећамо, нобеловац Петер Хандке је један од најбољих светских писаца, аустријски књижевник и активиста, немачко-словеначког порекла и велики српски пријатељ који је одбио током ратова деведесетих да учествује у пропаганди коју против српских народа воде непријатељи Србије са запада.

Са друге стране, око Наташе Кандић као јавне личности постоје многе контроверзе. Њени противници је оптужују да "има отпор према свему српском" и да се "бори само за једну страну", те да "ствара антисрпску хистерију", и да је "плаћа албански лоби".

Током протеста прогнаних Срба са Косова и Метохије 2003. године, ошамарила је седамдесетогодишњака који је стајао у протесту траживши истину о несталом сину само зато што се усудио да је пита да се представи, на шта је полиција једва реаговала затраживши јој личну карту, коју је она одбила да дâ на увид, тражећи од полиције имена свих учесника протеста. Петог фебруара 2009, проглашена је кривом због клевете и кажњена је са 200.000 динара. Направила је инцидент у фебруару када је покушала да упадне на промоцију књиге проф. др Војислава Шешеља, али је тада, по наређењу лидера радикала, избачена из зграде.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (88)

Vlajko

11.05.2021. 13:16

Ne mogu da zamislim šta bi takav jedan mentalni sklop uradio da je mogao da se dokopa izvršne vlasti. Onda bi videli šta je genocid, totalitarizam, zabrana iznošenja javno mišljenja i sl. Celu karijeru je izgradila na priči koja je finansijski bila podržana iz inostranstva. Zamislite da pljujete, ne radite ništa konstruktivno i kreativno, sedite i pljujete i zauzvrat živite iznad proseka sa vrhunskim primanjima.

hristina

11.05.2021. 14:23

"Odvali" I ostade ziva :-) ... Da li to znaci da je I Svedska, pre dve godine, objavila rat celom svetu?! Je li ili nije Svedska kraljevska akademija 2019-e dodelila Nobelovu nagradu za knjizevnost Peteru Handkeu?! ... PS: Ide Mile lajkovackom prugom ... :-)

Strahinja

11.05.2021. 14:24

O kakvom moralu je reč kad je u pitanju kandićka? Ta ga je odavno izgubila i ne pokušava da ga nađe.U svemu što predsednik Vučić kaže i uradi oni vide rat i nešto negativno.U čemu je problem što je poštovani nobelovac dobio zasluženu nagradu????A susedi što hoće da prave bazu na Kosovu ne guraju prst u oko?

Deki

11.05.2021. 14:44

Ко је њој дао за право да коментарише кога ће председник да одликује?! Свако ко брани Србију заслужује орден,посебно ако је још и Нобеловац!!!

Rumijak

11.05.2021. 15:58

Osecanje stida moze da se oseća zbog sebe a ne zbog drugih. Javlja se svaki put kada nesto uradimo ili ne uradimo pa osećamo da smo podbacili jer nismo mi na liniji svojih vrednosti i ljudskih potencijala. Stidimo se sto smo izneverili sebe

prellee

11.05.2021. 19:31

Ova je žena zslo i veliki neprijatelj Srpskog naroda. Iznoseći polovične istine, ona samo vidi problem u Srbiji i Srpskom narodu. Živi u Srbiji i ovako govori! Zar ona sudi Handkeu za javno izgovorenu riječ, ona kao diktator šta ko treba ili može da kaže, ona koja ništa za Srbiju nije uradili, niti zna, osim što je džep SVOJ NAPUNILA. Prima pare da kaže ono za šta ih je primila, jer ništa drugo ONA NE ZNA DA RADI. Osoba bez rezultata u dobru i pozitivnom, osim u širenju mržnje prema Srpskom narodu. Vrlo frustrirana i jedna greedy creatura.

Mapko

11.05.2021. 19:56

Natasa Kandic je tipicna degutantna osoba, ne zbog toga sto je preuzela rasisticku neo-ustasku-titoisticku retoriku, ne zbog toga sto vredja Srbiju i srpski narod, to je njeno pravo, pravo na slobodu misljenje, cak i kad je odvratno. No, ona je degutantna osoba jel javno negira svaki zlocin nad srpskim civilima, primer je pre par godina, kada je javno na rts-u negirala masovno ubistvo preko 4000 Srba, civila u Sarajevo tokom rata od strane armije BiH, i to dugim cevima i nozevima. Zamislite kakav monstrum morate biti da negirate bilo koji zlocin nad Srbima, e pa to radi Natasa Kandic i cela ta neo-ustaska-nacisticka srbijanska-YU bratija, vredja i pljuva srpske zrtve, a to znaci da su zrtve ponovo ubijene. Srbija mora uvesti zakoni protiv negiranje zlocine nad Srbima u 20 veku, pa goniti sudski do finansijsko bankrotiranje cele te "srbijanske gradske elite".

Jovana

11.05.2021. 23:32

Гест госпође Кандић, је за сваку осуду. Петер Хандке је заслужио додељени орден од стране председника Србије,а орденом се некоме указује част и поштовање , а не започиње било какав рат!