СВАКА СЕКУНДА О ВУЧИЋУ НА Н1 И НОВА С: Шта показује анализа података

Novosti online

29. 11. 2023. у 13:17

ПОДАЦИ мониторинга извештавања током изборне кампање откривају да је Н1 у свом изборном програму, који је трајао 92 сата, 69,95% времена, односно приближно 65 сати, посветила садржају који негативно осликава председника Александра Вучића и листу коју предводи.

СВАКА СЕКУНДА О ВУЧИЋУ НА Н1 И НОВА С: Шта показује анализа података

Д.Миловановић

Исти случај је и на телевизији Нова С, која је у 89 сати изборног програма, чак 61,21% времена, или око 54 сата, користила за негативно приказивање председника Вучића и СНС.

Дакле, баш свака секунда и свака стотинка коју су Шолакови медији посветили председнику Вучићу била је - изразито негативна.

Запањујуће је како су Нова С и Н1 успеле овако нешто, а посебно имајући у виду ствари које су се у посматраном периоду дешавале у Србији.

Наиме, Шолакове телевизије нису пронашле ништа добро ни у томе што су у Србији изграђена два нова стадиона, један у Зајечару и један у Лозници, иако се нико не сећа када је последњи пут у Србији изграђен нови стадион. Вероватно је кључна замерка за два велелепна спортска објекта чињеница да су управо изграђени за време Александра Вучића.

Ни највећи сајам вина у овом делу Европе није могао да добије позитиван публицитет, само зато што је на његовом отварању био Александар Вучић. Уместо да се поносимо што смо домаћини догађаја као што је 'Винска визија Отвореног Балкана', медији Јунајтед групе покушали су да изврну руглу овај међународни догађај који има велики значај за све произвођаче вина у Србији.

Само ових неколико примера доказује да је оно што изгледа немогуће ипак могуће, да бело није увек бело, уколико Драган Шолак и Јунајтед група одлуче да је то ипак црно.

Анализа ових података показује очигледну пристрасност у медијском извештавању ових телевизија, што баца сенку на новинарске, етичке и моралне стандарде у извештавању. Показује и да је њима апсолутно неважно шта је добро и позитивно за Србију, док год тај успех и резултат могу да се припишу Александру Вучићу.

Овакав начин извештавања не само да указује на опасност медијске манипулације, већ и поставља питање о једностраном приказивању политичке стварности у Србији.

Мониторинг који је открио ову тенденцију обухватио је период од 1. новембра до 25. новембра за телевизију Н1, док је за Нова С мониторинг обављен од 1. до 24. новембра.

БОНУС ВИДЕО: ВУЧИЋ ЈЕ ЖРТВА МЕДИЈСКОГ ТЕРОРА: Више од 110 сати негативног програма о председнику

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Две звезде – једно спектакуларно вече!  Да загреје и преокрене будућност

Две звезде – једно спектакуларно вече! Да загреје и преокрене будућност

Рефлектори српске престонице синоћ су били уперени у две звезде - легендарног Здравка Чолића и заиста јединствену, потпуно нову звезду међу уређајима за загревање дувана - Плоом! У препуној хали 5 Београдског сајма, пред више од 1.500 људи и уз добро познате хитове као што су "Ти си ми у крви", "Чија је оно звезда“ и "Тебе чувам за крај", ЈТИ, прва и једна од највећих јапанских инвестиција и цигаретна копанија број један у Србији, лансирала је Ploom X Advanced - најсавременији уређај за загревање дувана са иновативном и јединственом HeatFlow технологијом усавршеном у Јапану.

10. 05. 2024. у 16:45

Коментари (0)

ДЕНВЕР = ЧУДО: Како је тајна вечера Нагетса на коју није позван само Јокићев омиљни саиграч спасила сезону Николи и НБА шампионима