ПРЕДИЗБОРНА ЦЕНЗУРА НА Н1 и НОВА С: Медијски мрак на Шолаковим телевизијама и званично заведен

Novosti online

02. 11. 2023. у 13:56

У ПРЕДСТОЈЕЋОЈ изборној кампањи, на медијима у власништву Јунајтед групе и Драгана Шолака моћи ће да се чују само гласови који заговарају њихове пословне и политичке интересе, осталима је приступ строго забрањен.

ПРЕДИЗБОРНА ЦЕНЗУРА НА Н1 и НОВА С: Медијски мрак на Шолаковим телевизијама и званично заведен

Фото: В. Н.

Како је саопштено из Шолакове фирме Јунајтед медија, која непосредно управља телевизијама Н1 и Нова С, „донета је одлука да сви медији у нашем саставу током предстојеће предизборне кампање у Републици Србији не објављују политичко оглашавање”.

Политички маркетинг у време изборне кампање важан је извор пословних прихода за  информативне медије свуда у свету, па и у Србији. Због тога делује потпуно сулудо одлука групације из Луксембурга да се „у знак протеста” одрекне новца који доноси предизборно оглашавање.

Али то је само на први поглед. Поента је у жељи Јунајтед групе и њеног газде Шолака да успоставе апсолутну контролу над протоком информација, тако да се чак ни у терминима за политички маркетинг случајно не провуче нешто што им не одговара!

Политичка цензура - то се заправо крије иза одлуке о забрани оглашавања изборних листа на телевизијама и порталима Н1 и Нове С. Једна добра реч о председнику Александру Вучићу не сме да се појави на Шолаковим медијима, чак ни као комерцијално оглашавање.

За то време, политичари и изборне листе који раде у интересу Јунајтед групе и милијардера Драгана Шолака уопште немају ни потребу да плаћају политички маркетинг на Н1 и Новој С - цео „информативни програм” ових телевизија и портала један је велики маркетиншки блок намењен тим опцијама. Једино што га не плаћају новцем, већ тако што раде у служби луксембуршке хоботнице и њеног газде, који их држе у џепу.

Одлука о забрани политичког маркетинга на Шолаковим медијима зато је усмерена искључиво на политичку опцију коју предводи председник Вучић. Сви остали ће моћи, као и до сада, без проблема да рачунају на медијске и остале богате ресурсе Јунајтед групе.

Због тога посебно цинично звучи прича из прљаве кампање вођене преко Н1 и Нове С против нових медијских закона, да се тиме успоставља „медијски мрак” у Србији.

Не само што је тајкунске Н1 и Нову С, као и њихове газде, на крају демантовала лично председница Европске комисије Урсула фон дер Лајен, изневши низ похвала на рачун Србије поводом усвајања медијских закона, већ је одмах потом на тим медијима и званично проглашен прави медијски мрак.

 
Афера за афером UG: Цензуришу и у Грчкој!

Јунајтед група је најконтроверзнија медијска групација у целој Европи, предмет афера и скандала свуда где послује.

Највећа међународна афера Шолакове групације везује се за „банкара Кремља” Волфрама Куонија, када су медији у Словенији и Италији открили да је овај мутни Швајцарац у исто време најближи пословни партнер Драгана Шолака и руских тајкуна блиских Кремљу. Шолаков Куони је предмет истраге државних органа у чак три европске земље због сумњи да богатим Русима пере паре и помаже им да избегну западне санкције.

Главни партнер Јунајтед групе у Бугарској је такође лице под санкцијама САД, контроверзни бизнисмен и проруски политичар Делијан Пеевски. Шолак и екипа су преко овог „господара корупције” ушли на велика врата на бугарско тржиште, дали су му бесмислено велики новац и успут помогли да склони своје богатство од западних санкција.

Аферама Јунајтед групе у Грчкој нема краја - тамошњи медији се сваког дана баве Шолаком и партнерима, од њихових међусобних свађа, преко огромне финансијске кризе у коју су упали и изневерених инвестиција у тој земљи, до најбруталније цензуре коју та групација спроводи. Наиме, када су угледни медији у Атини објавили податке о астрономским дуговима и пословним губицима, из Јунајтед групе су им обуставили све рекламе, запретили тужбом и послали списак наредби како убудуће треба да раде.
На све ово: Шолакова групација у Северној Македонији је званично осумњичена за финансијске малверзације и организовани криминал.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
Две звезде – једно спектакуларно вече!  Да загреје и преокрене будућност

Две звезде – једно спектакуларно вече! Да загреје и преокрене будућност

Рефлектори српске престонице синоћ су били уперени у две звезде - легендарног Здравка Чолића и заиста јединствену, потпуно нову звезду међу уређајима за загревање дувана - Плоом! У препуној хали 5 Београдског сајма, пред више од 1.500 људи и уз добро познате хитове као што су "Ти си ми у крви", "Чија је оно звезда“ и "Тебе чувам за крај", ЈТИ, прва и једна од највећих јапанских инвестиција и цигаретна копанија број један у Србији, лансирала је Ploom X Advanced - најсавременији уређај за загревање дувана са иновативном и јединственом HeatFlow технологијом усавршеном у Јапану.

10. 05. 2024. у 16:45

Коментари (0)

Две звезде – једно спектакуларно вече!  Да загреје и преокрене будућност