ВУЧИЋ ОДГОВОРИО ПОНОШУ: "Да се они питају, никада ништа не бисмо дали за Храм"
07. 04. 2023. у 14:48
ДАЛИ смо не само пет, него много више милиона за Храм. Ја зато нисам случајно рекао да га је ова власт суштински урадила - казао је председник Александар Вучић, коментаришући изјаву Здравка Поноша, који је негодовао због издвајања новца за Храм Светог Саве.
Ponos vise nema ni stida ni srama.Vucic mu je lepo odgovorio.
Jednom se Ponoš u Srbiji pitao i nikad više
Briga njega za pravoslavlje, Ponoš je iste vere kao i njegovi šefovi iz NATO-a.
Ponosu sad smeta i Hram sto je drzava odvojila novac.. A da se on pita mi danas ne bi vojsku imali, kamoli bilo sta drugo..
Ponošu smeta sve što je srpsko pa tako i Hram.
Vučić je najviše para od svih uložio u crkve bolnice pa i Hram Sv.Save ?
Oni pohađali državu I rasprodali sve I dalje pričaju dalje to realno
Ponoš je uništio sve i otimao od naroda puneći svoj džep...
Za Ponosa je nepoznanica da se nesto da, on zna samo da uzme!
Ponosu smeta sve ono sto ide u korist gradjna, to se da primetiti sad mu i Hram smeta, sta reci.. A o vojci kad je topio tenkove za to cuti..
Sramno nesto tako i da pomisli kamoli da izjavi.
Zdravko Ponoš je negodovao zbog izdvajanja novca za Hram Svetog Save i sramno napao Srpsku crkvu. Sramota!
Kako ovog NATO lobistu Ponosa nije vise sramota da prica ovakve gluposti?
Dosta Ponošu, dosta si se obrukao.
Narodnih para nikada nije bilo, ali i ako ih je bilo uložene su u prave investicije. Ali istina je da su ih koristili jer su se svi njima obogatili, a za narod nikada nije bilo ništa - ni za crkve ni za stadione, ni za bolnice, ni za pruge.
Podrska Vučicu,sto se bori protiv zla!
Ponose sram te bilo da tako nesto i pomislis
Ponos nema pravo da kaze bilo sta Vucicu .Nato General
Ponosu smeta sve što je pravoslavno u Srbiji. Da se on pita ne bi Hram ni postojao. Nema ni stida ni srama.
Ljigavi Ponoš nikad nije znao da bude čovek i da prikaže neku vrednost!
Ponos licemerni lazov i lopov nastavlja sa lazima. Dno dna.
PONOS JE NAJVECA BRUKA I SRAMOTA
Videli smo kako to izgleda kad se NATO Ponos pita.. Topi tenkove, urnise vojsku a sebe obezbedjuje.
Svaka cast Vucicu kako je odgovorio Ponosu koji je bruka i sramota za Srpski rod
Hram je nasa svetinja, sram ih bilo
Ko je Ponos niko jedna najveca bruka i sramota covek koji je sve unistio vojsku nasu covek koji je proplai predsednicki kandidat i nema ideju za svoj logo stranke on je smesan
Da se pita NATO Ponos nama ni jedan avion ne bi mogao poleteti, da ne pricamo o tenkovima.. Ako misli da smo zaboravili da je on upropastio vojsku, onda se malo prevario. Lepo mu je Vucic odgovorio.
Ne bi dao ni dinar Ponoš za crkvu i narod ali srećom pa se on ne pita ništa!
Ponos nema morlano pravo da bilo sta kaze za Vucica
Ponoš nikada u Srbiji neće doći na vlast dok god je živ, ali muti vodu zato što ga neko plaća. Ovako može da se ponaša samo zbog dobrih para, drugi razlog ne postoji. Starac je on da bi vodio politiku a i ne zna.
Zdravko Ponoš nije zainteresovan za državu Srbiju niti za izgradnju hrama Svetog Save.
Nato general Ponoš jako mrzi srpski narod i veru! Uvek dokaže!
Ponos je niko jedno veliko nista i bruka i sramota roda svoga, covek je unstio vojsku Srbije covek koji je lobista Nata. najveca bruka
Bravo Presedniče,nastavite izdvajati i dalje.Bez crkve nema niti naroda.Neka samo pogledaju kolike pare direktno kroz budžet ,a indirektno svaka općina i firma daju katoličkoj crkvi u Hrvata .To su iznosi na stotine miliona Eura.
Država vodi računa i o duhovnom životu svojih građana.
Država Srbija i izgradnja hrama Svetog Save nisu tema interesovanja Zdravka Ponoša.
Ponošu je na izborima ostavljena poruka da se neće pitati ni za šta,nikada
Ponoš najmanje misli na Srbe, na naše svetinje i na našu državu. On isključivo gleda interesi ništa više.
Zdravko Ponoš ne pokazuje interesovanje za državu Srbiju niti za izgradnju hrama Svetog Save.
Ponoša ne treba ni vredjati , on je uvreda sam po sebi.
Zdravko Ponoš nije fokusiran na državu Srbiju niti izgradnju hrama Svetog Save. To njega ne zanima!
Izgradnja hrama Svetog Save i država Srbija ne privlače pažnju Zdravka Ponoša.
Ponoš je svoju veru prodao za veceru.
Država Srbija i izgradnja hrama Svetog Save nisu među prioritetima Zdravka Ponoša. On mrzi sve što je srpsko!
Zdravko Ponoš nije fokusiran na teme koje se tiču države Srbije niti izgradnje hrama Svetog Save.
Да се они питају све паре би потрпали у своје џепове.
Ponoš zna samo da istopi, proda i okoristi se a nikad ne bi ništa dao i uradio za Srbiju!
Oni su rasprodali sve u državi i dalje imaju obraza da lažu.
Zbog ovako nepromišljenih i neumerenih izjava Ponoš nikada neće imati podršku naroda.
Uvlakač Ponoš stranim službama ide niz dlaku a Srbe i državu ne smatra vrednim! Pa ni narod njega ne vidi!
Ponoš je jedino zadovoljan kad se pune njegovi džepovi.
Bravo za predsednika Vučića što se zalaže za izdvajanje novca za našu nacionalnu baštinu i kulturno-istorijsko nasleđe. Zaslužni smo za to što će Hram Svetog Save biti jedan od najlepših hramova na svetu. Kritika Ponoša nije opravdana i jasno je da on ne ceni srpsku kulturu.
Veliku zahvalnost dugujemo predsedniku Vučiću za njegovu hrabrost da se suprotstavi kritičarima srpske crkve i njene istorije. Njegovo zalaganje za obnovu Hrama Svetog Save pokazuje da mu je stalo do našeg kulturnog nasleđa i da želi da ga očuva za buduće generacije.
Jao Ponos jado od coveka,sta tebe briga za srpski novac i Crkvu
Jao Ponos jado od coveka,sta tebe briga za srpski novac i Crkvu
Vlada Srbije pod vođstvom predsednika Vučića prepoznaje važnost očuvanja kulturne baštine i izdvaja sredstva za projekte poput izgradnje Hrama Svetog Save, čime se doprinosi očuvanju identiteta srpskog naroda.
Ponos je narodu opšte poznat, čovek bez duše.
Ova vlast treba Jos 10 godina da gradi, dok nesposobni Ponoš nije znao sta je asvalt,a kamo li sta je Hram.
Ponos je velika sramota za Srbiju,nista korisno nije uradio za nasu zemlju.
Ponos sopstvenoj državi želi propast,ne radi ništa sem kritikovanja i da vrate državu sto godina unazad!
Vučić je još jednom pokazao da je odan i poštovan prema srpskoj tradiciji i kulturi, kroz izdvajanje sredstava za Hram Svetog Save. Ponoševa izjava o "tarifi" za crkvu je ne samo neukusna, već i nedostojna srpske istorije i duhovnosti.
Ovi ljudi nemaju nikakvu viziju za budućnost Srbije, a sve što rade je da siju razdor i mržnju.
Napomenuti i da su tenkovi i tehnika vojske isto kupljeni od narodnih para, pa gde su završavali tenkovi i tehnika dok je bio načelnik generalštaba. I gospodin Ponoš nam je bio naslednik, vojvode Radomira Putnika, vojvode Mišića, vojvode Stepe Stepanovića. Svi treba da se stidimo što smo dozvolili da bude na čelu generalštaba.
Da se opozicija pita narod ne bi imao hleba da jede.
Oni da se pitaju, Srbiju bi i s mape izbrisali. Toliko koliko vole svoj narod.
Nećemo dozvoliti da Ponos i ekipa unište sve ono što smo zajedno izgradili i što čini našu zemlju boljom.
Ponoš je lopuža, narodu bi uzeo zalogaj iz usta.
Vlast dobiti nećete, samo malo medijskog prostora da se blamirate. Samo to i umete!
Vučićeva dela se vide, a opoziciona dela se ne vide jer ih nije nikad ani bilo.
Predsednik pošteno radi za svoju zemlju, a opozicija je sve uzela od naroda što je mogla da uzme
Ponos je zdajica srpskog naroda, strani placenik i lazni patriota. Belosvetski sljam i dno srpske politicke scene.
Pa šta bi Ponoš Hrvat dao za Hram. To je Srpska svetinja.
Ponoš i opozicija su sve što je moglo da se uzme uzeli, nisu uložili ni jedan dinar
Narod je na izborima rekao šta misli o Ponosu i koliko mu veruje.
Ponoš ne zna ni da se crkve, manastiri grade i obnavljaju, taj covek bi ih rušio zajedno s Kurtijem.
Opozicione karikature su prošlost za politiku, narod im ništa ne veruje jer lažu i mažu
Ponoš je poslednji talog čovečanstva.
Ovaj Ponos je totalno odlepio, ovaj covek je opasan i opasno ga je pustati medju ljude. Njemu jemesto iza resetaka.
Zar pojedini ovako zamisljaju demokratiju
Ponosu se jednom pitao,i onda je unistio sve sto je mogao. Vise nece imati tu mogucnost.
Pa Ponoš je najveći izdajnik i uništitelj Srbije koji nije srpskog roda koji ima pasoš Hrvatske , šta je njega briga koliko para država Srbija izdvaja za hram Svetog Save u Beogradu.
Izgleda da Ponoš ne poznaje značenje reči stid i sram inače ne bi ovako nešto govorio.
Opozicija samo ukrade od naroda, ništa nisu uložili. Vučićeva velika dela se vide.
Ponos je ružna politička prošlost ove zemlje i tamo treba da ostane.
Ovaj Ponoš nema uopšze srama!!! Usudiš se da komentarišeš Srpsku svetinju!!! Tvoju bre svetinju! Šta si ti ,ko si ti??? Izdajica naroda svoga! Bolje se skloni iz ove zemlje jer samo sve više i više dižeš gnev naroda na sebe!!
Bez diskusije, takve zlonamerne likove treba pod hitno pricesuirati!
Opozicija nije dinar uložila u državu, Vučićeva dela se vide iz dana u dan.
Puna podrška Vučiću, on jedini vodi računa o državi.
U njihovo vreme nisi ni takli hram jer ih to ne zanima zanima ih samo da napune svoje dzepove
Neka mu je predsednik odgovorio, Vučić je pošten čovek.
Ovaj Ponoš je sada preterao udario na svetinju, lopov i izdajnik jedan!
Ponoš bi dao samo sam sebi,i na svoje račune u banci!
Ponosu nije stalo do Hrama i bitnih stvari njemu je bitan samo licni interes.
Ponoš se jednom pitao vezano za Srbiju i više nikad.
Ponoš nije navikao da daje več da uzima.
Predsedniče vreme je da ražalujete ovog nazovi generala. On je samo general na papiru, a uživotu ovakvi se tretiraju kao petokolonaši.
Ponoš i opozicija su svoje davno pokazali,za narod i našu Srbiju nikada nisu i neće brinuti,uvek će samo za sebe raditi i nema razloga da se oglašavaju.
Zdravko Ponosu nisi ti Srbin,samo u Srbiji Srbi pustaju ovakve ljude da se krecu slobodno I gledamo kroz prste
Ponos treba da se stidi šta je izustio, crkve i manastiri su naša svetinja i u njih treba ulagati
Treba ulagati u svetinje, crkve i manastire. Bravo za predsednika i hvala za svaki dinar izdvojen i dat u te svrhe. A dobro znam ko je Ponoš i da njemu nista nije sveto.
Vučiću jesi bukva, kad se pališ na to šta priča ovaj kaplar.
Svaka čast predsedniku Vučiću na podršci koju pruža našoj crkvi i verskim objektima!
Hvala Vučiću što brine o tome da naša crkva bude uređena i dostojanstvena za sve vernike.
Drago mi je što imamo predsednika koji se ne plaši da izdvoji novac za važne stvari kao što su naši verski objekti.
Zdravko Ponoš je u krivu, Vučić i njegova vlast su uradili mnogo više za naše crkve nego bilo koja prethodna vlast.
Treba da budemo ponosni na činjenicu da nam je predsednik Aleksandar Vučić podrška u očuvanju naših verskih objekata.
Vučićev odgovor na izjavu Ponoša pokazuje da mu je stalo do srpske crkve i da neće dozvoliti da se bilo ko igra sa njom.
Upravo je ovakva podrška našoj crkvi i njenim objektima ono što nam je potrebno u ovom trenutku.
Srećni smo što imamo predsednika koji se bori za našu kulturu, istoriju i tradiciju, uključujući i srpsku crkvu.
Kao vernik, osećam se sigurno i zaštićeno kada znam da imamo predsednika koji je spreman da se bori za našu crkvu i našu veru.
Hvala Bogu pa se nista ne pitaju. Da se pitaju bilo bi samo za njih!
Имамо срећу па се они ништа не питају
Ponošu je prosto žao što Srbija izdvaja novac za hramove, puteve, bolnice, a on i njegovi pajtosi nemaju više pristupa njemu da malo "profitiraju"!
Da se on pita on bi samo za sebe prigrabio ali se ne pita i nikad više se neće pitati.
Ponoš da se pita on bi uništio celu zemlju.
Neznam kako moze tako govoriti pa Hram Svetog Save je ponos Srbije.
Nato stručnjak je ozbiljno udario na svetinje! Gospod neka mu sudi! A građani su mu rekli da ga ne žele..
Da se oni pitaju ko zna da li bi ga i imali.
Ponoš da se pita on bi uništio Srbiju.
Samo Ponos nek ne prica o narodnim parama! On ih je trpao u svoj dzep, a Vucic ulaze u narod i crkvu!
Hrvatu Ponošu smetaju i Srbi i SPC. Izdajnik!
Hrvatskim državljanima očigledno smeta cela Srbija naša pravoslavna crkva.
Sta vise dajete pazjnu tom fasisti Ponosu to proterati iz Drzave.
Kako Ponoša nije sramota da izjavi ovako nešto, stvarno čovek nije normalan. Treba ulagati u naše svetinje, bravo za Vučića.
Hram Svetog Save je nesto najlepse sto Beograd ima,a najmanje je kompententan Ponos da nesto komentarise na tu temu
Svi znamo ko je Ponos,tako da njegova rec vredi onoliko koliko vredi i on,a to je nista.
Ponoš je jedna sramota ove države i ovog naroda, izdajnik!
Normalno da je ovom izdajici Srbije i svega sto je srpsko i nasa vera problem.
Smeta Ponosu impozantnost i lepota hrama Svetog Save ali sigurno mu ne smetaju katolicke katedrale.
NATO general nek se krsti pred svojim hrvatskim pasosem i neka od**** od nas!
Да се Поноћ пита не би имали ни цркву ни војску… Војску је покушао да уништи а ево шта би и са црквом
Ponoš je sramota za naš narod jer je prvo pokušao da uništi vojsku, a sada proziva i SPC. A najzalije mu je sto nije uspeo da unisti Srbiju!
Srbija pomaže i pomagaće SPC i izgradnju Hrama Svetog Save a Ponos neka ide u Hrvatsku!!!
Ponoš je čovek sa dijagnozom i neka bolesnik ne dira u nase svetinje!!!
Zdravko Ponoš je moralno politički degenerik i umobolna osoba zadojena mrznjom prema SrBiji i Srbima!
oni da se pitanju hram bi zarastao u korov... sve bi dali hrvatima i šiptarima. vojsku bi svu rasturili. i samo se izvinjavali kao onaj usranko tadić
Ponos je izdajnik i ne znam odakle mu pravo da uzima u svoja pogana usta nasu svetinju!
Da se Ponos pita, nas ne bi ni bilo vise! Bogu hvala pa se ne pita!
Ponos je velika bruka za nasu drzavu.
A koja je tvoja Tarifa Ponos? I na sta trosis pare koje dobijas od stranaca? Na okupljanje i urlanje ispred Predsednistva skupstine rts i slicno.
Ponosa treba da je sramota za sve sto je izgovorio.
Ponos gleda samo sebe njega ne zanima ni Srbija ni gradjani, njegov cilj je da smeni Vucica.
Ponoš treba da ćuti jer je uništio vojsku i pokazao da je velika kukavica
Ponoš je Izdominirao u glupostima! Šta on zna šta je vera!
Navijaci? Pa ja koliko znam Vucic ih je pohapsio a ne da oni brane Vucica pobrkao si teze Ponos
Ono kada se Ponos ukanali sopstvenom blamantnom izjavom!
Dragi narode, ukoliko niste znali ko je Ponos, sam vam je razresio sve, apsolutno sve nedoumice.
Ko jos slusa ovovog ljigavca Ponoša? On se toliko pogubio u zelji da dodje na vlast da je to prevazislo sve mere i granice zdravog razuma.
Na žalost ovo je teška i sramna izjava Ponoša, takve osobe i ne treba da budu u Srbiji!
Ponoš je sam o sebi sve rekao tako da apsolutno na ovakve ludake ne treba trositi reci. Nema pojma on ni o čemu a kamoli o veri!
Bitanga...sta on zna o veri i Bogu? Ponoš jedino veruje u pare!
Nit srama niti blama...Ponoš je jad i beda..
Ponos je jedan belosvetski hostapler! Sramota!
Kada ljigavci poput Zdravka Ponoša dobiju krila oni udare na crkvu!
Da se Ponoš pitao danas ne bi bilo ni Srbije !!!
Idi ti u Zagreb pa rusi sta god hoces a ovde kad vidis hram prekrsti se i divi se toj lepoti
Ponošu smeta i Srpsko pravoslavlje jer je on jedan izdajnik Srpskog roda
Ali se oni ne pitaju...nego se Vučić pita a on zna šta je najbolje
Da se Panoš pita on mi samo išao i rušio i krao
Svaka vlast ima pravo da odlučuje kako će se trošiti narodne pare, a ova vlast se odlučila da podrži izgradnju Hrama Svetog Save - to je pohvalno!
Ponos se ponasa bas tako ciji pasos i ima jeheh
Zdravko Ponoš nema pravo da se žali na izdvajanje novca za Hram, jer se novac koristi za izgradnju i obnovu jednog od najvećih hramova u pravoslavnom svetu.
Hvala bogu da se ljudi poput Ponosa ne pitaju nista u ovoj zemlji!
Kao društvo, moramo biti ponosni na svoje versko nasleđe, a podrška izgradnji Hrama Svetog Save to pokazuje.
Sve vlasti prethodne ovoj su bile nesposobne da izgrade Hram Svetog Save, ali ova vlast je pokazala da ima hrabrosti i vizije da to učini.
Kritikovanje izdvajanja novca za Hram je neosnovano, jer se radi o jednoj od najvažnijih institucija naše kulture i tradicije.
Kao predsednik, Vučić je prepoznao značaj Hrama Svetog Save i uložio značajna sredstva u njegovu izgradnju, što je za svaku pohvalu.
Izgradnja Hrama Svetog Save je važna ne samo za Srbiju, već i za pravoslavne vernike širom sveta koji dolaze da ga posete.
Novac koji se izdvaja za Hram Svetog Save nije samo ulaganje u verski objekat, već i u turističku privredu i razvoj našeg glavnog grada.
Podrška izgradnji Hrama Svetog Save je podrška našoj istoriji, kulturi i identitetu, što je od suštinskog značaja za budućnost naše zemlje.
Ponos i slicni njemu, navikli samo da uzimaju, nista da daju, hvala bogu da smo se takvih resili
Kritike koje su upućene na račun izdvajanja novca za Hram Svetog Save su neopravdane, jer se radi o izuzetno važnom projektu koji će obeležiti srpsku istoriju i kulturu.
Crkva i navijace mislis da bi rusili inace Vucica? Prosle su devedesete moj Ponos mi hapsimo navijace a crkvu postujemo za razliku od tebe
Ponos je izdajica i od njega se ništa ne može očekivati osim da pljuje Srbiju.
Da se Ponoš pita verovatno bi ga pretopio ili nešto slično tome.
Strani placenik Ponos, ne dao nam bog, da se takvi ljudi, ikada vise pitaju nesto u ovoj zemlji!
Hram koji je stecište pravosljavlja
Ponoša treba da bude sramota, ako uopšte zna za sramotu!
Za podlo Ponoševo ponašanje ne postoji opravdanje, okrenuo je ledja Srbiji i izdao svoj narod.
Idi Ponos i pomoli se Gospodu oseti snagu nase vere, drugacije ces pricati i drugacije ces se osecati posle toga
Znamo da su za Ponoša ti bačene pare...
Manastiri i crkve su naše svetinje! Ponoša treba da bude srakota!
Upropastio vojsku Srbije, gledao samo svoj dzep da napuni, ne znam kako ga nije sramota od naroda da se oglasava, doduse ljudi kao Ponos, obraz nemaju, djonom ga zamenili
Da se opozicija pita ne bi dali ne samo za crkve, nego i pruge, puteve, bolnice...njika su sve to bacene pare!
Ponoš je izdajica srpskog naroda koji ispoljava mržnju prema Srbiji i predsedniku Vučiću.
Uzas sta covek rece! Lepo mu je Vucislc odgovorio! Treba da ga bude sramota, jer oni nista za svoju zemlju ne bi ni uradili!
Učestvovaćemo u inicijativi za koju se zalaže predsednik
Ponošu smeta što novac ne odlazi u njegove džepove, zato se i buni.
Ponoš bi da puni svoje džepove, a ne da se gradi u Srbiji.
A ti junak sa barjakom iz svog džepa!
Da se Ponoš pita za Srbe bi bili Jasenovac ili Aušvic , srećom ne pita se ...
Red bi bilo da zavrsimo taj hram. Hram je posvecen coveku koji je utemeljivac nase vere.
Potpuno se slažem sa predsednikom Vučićem u vezi sa izdvajanjem novca za Hram Svetog Save. To je važan deo naše istorije i kulture i treba da se čuva i obnavlja.
Hram Svetog Save je simbol srpskog naroda i njegove vere, a izdvajanje novca za njegovu obnovu i održavanje je znak poštovanja prema našoj tradiciji i nasleđu.
Kao društvo, moramo biti ponosni na činjenicu da smo dali mnogo više od drugih za obnovu Hrama Svetog Save i da smo pokazali da nam je stalo do naše istorije i kulture.
Predsednik Vučić je pokazao liderstvo i hrabrost u donošenju odluke da se izdvoji novac za Hram Svetog Save i zahvaljujem mu se na tome.
Izjavom da su ove pare "narodne pare", predsednik Vučić je pokazao da su mu interesi naroda uvek na prvom mestu.
Ponos da ima imalo obraza posle ovog odgovora Vucica mesec dana ne bi izlazio iz kuce
Uprkos kritikama i negodovanju nekih, podržavam odluku predsednika Vučića da se izdvoji novac za Hram Svetog Save. To je investicija u našu budućnost.
Hram Svetog Save je važan deo srpske kulture i nasleđa, i treba da se čuva i obnavlja za buduće generacije.
Izdvajanje novca za Hram Svetog Save nije samo ulaganje u crkvu, već i u turizam i privredu, jer će privući posetioce iz celog sveta.
Hvala predsedniku Vučiću što brine o srpskoj kulturi i nasleđu i što je prepoznao značaj obnove Hrama Svetog Save.
Ponosi smeta sto taj novac nije zavrsio u njegovom dzepu
Verujem da će ulaganje u Hram Svetog Save imati dugoročne koristi za naše društvo i da će se isplatiti ulaganje u našu kulturu i nasleđe.
Nikom normalnom ne moze da zasmeta sto je drzava ulozila novac u jednu svetinju
Prosto je neverovatno kakve nenormalne izjave ima ovaj Ponos
Ovog Konjosa treba proterati iz Srbije da je ne zagadjuje.
Ta Ponoseva izjava nam je pokazala kakav je on necovek
Nismo nista drugo ni ocekivali od tako jednog izdajnika kao sto je Ponos
Ponos bi voleo kada bi mogao da uzme pare za sebe
Na srecu svih ali se Ponos nista vise ne pita!
Po Ponosu ne treba graditi i obnavljati crkve
Ponos ne bi dao ni za sta pare samo bi za sebe sve da prisvoji
Svaki komentar o Ponosu je suvisan
Kako je unistavao vojsku tako bi i drzavu da unisti
Znamo kako je vojsku unistio tako bi i verske objekte sravnio sa zemljom
Ponošu smeta sve što je srpsko, a ponajviše ono čime se Srbija ponosi- Hram Svetog Save.
Slažem se sa predsednikom Vučićem da je ova vlast suštinski uradila mnogo za Hram Svetog Save i uložila mnogo više novca nego svi drugi zajedno.
Velika je stvar što smo konačno dobili Hram Svetog Save kao simbol srpske vere i kulture, zahvaljujući ovoj vlasti.
Predsednik Vučić pokazuje da je čvrst lider koji se ne plaši da stane iza svojih odluka i da brani svoje stavove, čak i kada su napadnuti.
Ovo je primer kako se novac poreskih obveznika koristi na najbolji način, za izgradnju nečega što će trajati dugo vremena i predstavljati ponos naše zemlje.
Kritičari bi trebali shvatiti da je izdvajanje novca za Hram Svetog Save investicija u našu kulturu i istoriju, koja će se isplatiti u budućnosti.
Ovo je još jedan primer kako se predsednik Vučić borio da obezbedi novac za važne projekte, čak i u teškim ekonomskim okolnostima.
Ulaganje u kulturu i umetnost je važno za napredak društva i pokazuje da ova vlast razume važnost kulturnog nasleđa.
Ova vlast pokazuje da brine o srpskoj tradiciji i veri, što je važno za očuvanje nacionalnog identiteta.
Hram Svetog Save je važan za sve Srbe, bez obzira na politička ubeđenja, i trebalo bi da budemo ponosni što smo ga izgradili.
Čestitam predsedniku Vučiću na hrabrosti da se izbori za izgradnju Hrama Svetog Save, koji će predstavljati veliki doprinos našoj kulturi i nasleđu.
Ponoš je pokazao da mu ništa nije sveto! Ni država, ni crkva, ni građani! Sramno!
Sve pohvale za predsednika Vučića što brine o kulturnoj baštini Srbije, kao što je Hram Svetog Save.
Drago mi je što se vlast brine o povećanju kvaliteta života građana kroz ulaganja u crkve, bolnice, stadione i pruge.
Hram Svetog Save je simbol srpske kulture i identiteta, zato je ispravno da se država brine o njegovom finansiranju.
Bravo za predsednika Vučića što ne dozvoljava da NATO stručnjaci određuju kako ćemo trošiti naše novce i brine o suverenosti Srbije.
Zdravko Ponoš bi trebao da zna da nije na njemu da odlučuje kako će se trošiti narodne pare.
Upravo zato što su narodne pare, država treba da ih koristi za ono što je najbolje za građane, kao što je ulaganje u kulturu i zdravstvo.
Slažem se sa predsednikom Vučićem da je ova vlast suštinski uradila mnogo za Hram Svetog Save i da smo ponosni na to.
Hram Svetog Save je ne samo verski objekat, već i turistička atrakcija koja privlači brojne posetioce u Beograd, što doprinosi razvoju turizma u Srbiji.
Izdvajanje novca za Hram Svetog Save je dugoročno ulaganje u kulturnu baštinu Srbije i njen identitet.
Bravo za predsednika Vučića što se ne plaši da brani srpsku kulturu i tradiciju, uprkos napadima poput onih Zdravka Ponoša.
On nema ni vere ne obraza, Ponošu stidi se
Aktuelna vlast je za Srbiju uradila mnogo više nego svi prethodnici zajedno. Danas se ulaže u puteve, škole, bolnice, crkve, što je za svaku pohvalu.
Neka mu je predsednik Vučić lepo odgovorio
Sve pohvale za sadašju vlast koja obnavlja crkve, škole, bolnice. Samo napred sa odgovornom politikom.
Ponoša jedino interesuje sopstveni interes
Dok sadašnja vlast radi na dobrobit Srbije, prethodnici koji su uništili Srbiju ne prestaju sa svojim napadima na predsednika.
Da se Ponoš nešto pita ne bi narod i Srbija dobro prošli
Ponoš da se pita za bilo šta što se tiče napretka Srbije ne bi pristao na ništa. Ali da stavi pare u džep na to bi pristao. Uostalom Hram Sv.Save je naša svetinja a njegova nije.
Ponoš mrzi što Srbija napreduje,on bi voleo da je vidi stavljeno sa zemljom. A živi u Srbiji što je baš apsurd.
Svaki naš uspeh je njegova propast ka svaka njegova propast je nama za žaljenje samompto Ponoš to ne razume.
Ponoš se ponaša kao neprijatelj Srbiji o takve izjave daje a živi u njoj. Sramota.
Mi u naše svetinje možemo da ulažemo koliko želimo,uostalom to je i za turiste atrakcija. Ne treba nam jedan Ponoš da nam kaže šta treba da radimo.
Što se odgovara ustašoljubcu o bilo čemu što je vezano za Srbiju i srpstvo!
Dok su Ponoš i ostali iz bivše vlasti za sebe prisvajali narodne pare bilo je sve u redu, sad kad se ulaže u hram svetog Save, odmah ne valja
Mogla je vlast koja je bila pre Vučića da da pare za hram pa nisu.
Opoziciji sada smeta što će Hram da se završi. nije se rodio taj koji je opoziciji ugodio.
Ponoš je mediokritet od čoveka koji mrzi srpski narod i bori se da uništi veru među srpskim narodom.
a sta govoriti o izdajniku srbije i republike srpske krajine,gnjida ostaje gnjida
a sta govoriti o izdajniku srbije i republike srpske krajine,gnjida ostaje gnjida
Sram bilo ovog Ponoša u srpsku svetinju dira, ovo je ateizam u najmanju ruku
Čovek bez stida i srama stvarno sve je rekao o sebi, nije ga briga ni za veru ni za narod.
Ponos i opozicija su doveli drzavu do propasti.
Sve pohvale za predsednika koji ulaže u srpske svetinje i što zna šta je stvarno vredno za srpski narod
Jasno je da ovaj hrvatski agent nebi izdvojio sredstva za SPC. Neko ko je , kao on prodao dušu djavolu, to sigurno ne može razumeti.
Ovom Ponošu nije bilo dosta što nam je bio uništio vojsku, pa sada udario na Hram svetog Save.
iva: Da Ponoš zna šta je stid i sram, ne bi se tako ni ponašao.
Jelena: Kamo sereće da se taj Ponoš ni tada nije nizašta pitao.
Samo Ponoš nek ne priča o narodnim parama, on ih je trpao u svoj džep!
Nemanja: Ponoša samo interesuje da se dočepa vlasti, a sve ostalo mu je na poslednjem mestu.
Hrvatski državljanin Ponoš daje sebi za pravo da zamera državi Srbiji što pomaže SPC!
Nato strucnjak, Ponoš, daje sebi za pravo da komentarise renoviranje Hrama. Sramota.
Prethodna vlast se nakrala i ostavila praznu kasu a Ponoša nek je sramota da se oglašava, NATO general!
Da se Ponoš i njegova ekipa pita oni bi i svetinje prodali!
Država je uvek izdvajala za hram Sv.Save nije mi jasno što Ponoš vidi neki problem u tome.
Zdravko Ponoš je negodovao zbog izdvajanja novca za Hram Svetog Save i sramno napao Srpsku crkv
Ponoš je jedino zadovoljan kad se pune njegovi džepovi.
Ponoš gleda samo kako da napuni svoj dzep.
Sreća pa se oni više ne pitaju i neće se pitati vise nikada.
Kakva sramota je ovaj Ponoš, sreća pa narod zna ko je on i ne daje mu nikakvu podrškv.
Ponoš nema ni stida a ni srama i blama.
Ponoš je više za punjenje svog računa nego za preusmeravanje novaca za svetinje.
Da se Ponos pita sigurno da hram ne bismo izgradili, kao sto ni Srbije ne bi bilo, jer bi je on rasparcao i rasprodao.Bruka i sramota od coveka.
Ponoš i suviše prostora zauzima u medijskom prostoru, uprkos svojim srbomrznim stavovima i omalovažavanju svega postignutog zahvaljujući politici SNS-a!
Bivsi general NATO Ponos koji je poznat po unistenju nase vojske, sad Vucica napada zbog novca ulozenog u Hram Svetog Save. Da se Ponos pita, sebi bi dzepove napunio a za interes gradjana ga nije briga.
Ponos je hrvatski potrcko koje Srbija niti pravoslavlje ne zanimaju, ni najmanje.
Ponošu smeta napredak zemlje, zato stalno i kritikuje ulaganja u istu.
Ponoš je pripadnik žute škole, a žuti nikada ništa nisu istinski gradili, oni su se samo dobro "ugrađivali"
Da se Ponoš pita, svašta loše bi se desilo Srbiji.
Zdravko Ponoš je klasična propalica i nemoćni čovečuljak.
Propali general Ponos ocigledno kritikuje sve ono sto je dobro za nasu drzavu.
Da se on pitao dao bi nekoj katoličkoj katedrali novac.
Hram Svetog Save stvarno izgleda prelepo i dobro je sto je sadasnja vlast, velikim ulaganjima, uspela da ga zavrsi.
Čim se on ponosi hrvatskim pasošem ne čudi me ova izjava
Mora Ponos da se dokaze svojim zapadnim prijateljima, pa pokazuje sve vecu mrznju prema svemu sto je srpsko.
Opet su počeli anti Srbi da izlaze ispod kamenja u većim količinama.
Nato general Ponos samo gleda kako da se dodvori svojim Americkim prijateljima i uopste mu nije bitan srpski narod i njegov interes.
Ni morala, ni stida, ni srama kod Ponoša.
Hram Svetog Save je najlepsi deo nase prestonice i kolke god pare da su se ulozile u njega nije steta.
Reći će mu narod šta misli o njemu na sledećim izborima.
Popucaće mu brzo ti đonovi koje ima umesto obraza.
Odavno je Ponos izgubio svaki osecaj sramote. Gazi po svojim najrodjenijima kako bi se dodvorio Amerikancima.
Ponošu ništa što ima veze sa Srbijom nije sveto.
Da se Ponoš pitao strpao bi taj novac u svoje džepove.
Ponos jedino sto je znao da radi to je topi tenkove, ulagao je samo u svoj dzep
Најновије из рубрике
АКО ВУЧИЋ НЕ ПОБЕДИ, СРБИЈУ ЧЕКАЈУ ТЕШКИ ДАНИ ПО СВИМ ПИТАЊИМА... Дарко Миличић послао важну поруку о актуелној политичкој ситуацији (ВИДЕО)
ДАРКО Миличић, прослављени српски кошаркаш и освајач НБА прстена, огласио се коментаришући ударне политичке теме у Србији.
07. 05. 2024. у 12:54
ВУЧЕВИЋ: Aлександар Вучић најбољи српски владар
ЧАСТ ми је што сам Вучићев савременик, што од њега свакодневно учим и називам га својим пријатељем. Све што сам у политици постигао, постигао сам захваљујући управо њему, баш као и сваки други функционер у Србији у последњих 12 година, рекао је председник Српске напредне странке и председник Владе Србије Милош Вучевић.
07. 05. 2024. у 12:34
ПЕТКОВИЋ: Криминализацијом севера КиМ Курти оправдава насиље над српским народом
ДИРЕКТОР Канцеларије за Косово и Метохију Петар Петковић огласио се на свом званичном Икс (Твитер) налогу о насиљу које премијер привремених приштинских институција Аљбин Курти спроводи над српским народом на Косову и Метохији.
07. 05. 2024. у 10:55
"НАШОЈ ЗЕМЉИ ЈЕ УКАЗАНА ВЕЛИКА ЧАСТ" Брнабић - Историјска посета Си Ђинпинга коју опозиција и тајкунски медији не могу да прежале
ПРЕДСЕДНИЦА Народне скупштине Републике Србије Ана Брнабић изјавила је да је данашња посета председника Народне Републике Кине историјска за Србију и да ће од ње сваки грађанин Србије имати користи.
07. 05. 2024. у 10:21
У ЧАСТ ДОЛАСКА СИ ЂИНПИНГА: Вијоре се кинеске и српске заставе широм Београда (ФОТО)
У ЧАСТ кинеског лидера Си Ђинпинга, који данас долази у дводневну посету Србији, на улицама српске престонице вијоре се заставе Кине и Србије.
07. 05. 2024. у 10:09
Коментари (330)