ПРЕМИЈЕРКА Ана Брнабић подсетила је да је на данашњи дан пуштена брза пруга Београд-Нови Сад и осврнула се на резултате који су остварени у области железнице.

Коментари (94)

Alex

19.03.2023. 16:12

Све те снове је остварио Александар Вучић који је заједно са својим сарадницима дигао Србију из пепела! Живела Србија!

Pavle

19.03.2023. 16:25

Brze pruge i železnice Srbija je 2005. godine mogla samo da gleda u filmovima. Danas je to realnost zahvaljujući ekonomskoj politici vlade Srbije. A uspesi se mere rezulatitma a ne rečima i demagojijom koju i danas čujemo od strane opozicije.

Ljubiša

19.03.2023. 16:30

Kada kuća ima dobrog i mudrog domaćina kao što Srbija za domaćina ima Vučića svaki san postaje dostižan. Transformacija železnice je neverovatna poslednjih desetak godina i verujem da će biti još bolja situcija.

Kosta

19.03.2023. 16:34

Neverovatan uspon srpske železnice se desio zahvaljujući vladi Srbije i predsedniku Vučiću. Slika govori više od hiljadu reči. Vidi se da je 2005. železnica bila pred kolapsom a sada imamo moderne vozove i brze pruge sa kojima smo u rangu sa razvijenim svetskim zemljama.

vanja

19.03.2023. 17:06

Vidljivi rezultati politike su ključni za razvoj poverenja građana u vlast i institucije, što može doprineti boljoj i prosperitetnijoj budućnosti društva. I to je ta politika koja vodi Srbiju napred .

Nina

19.03.2023. 17:11

Od 2000. do 2012. godine u Srbiji nije izgrađen ni jedan jedini kilometar pruga u Srbiji, a u poslednjih 8 izgrađeno je 108 kilometara. Rezultati i činjenice govore ko se istinski zalaze za razvoj Srbije.

Nes

19.03.2023. 17:18

Pa super preveslali te zednu preko vode, gde odose vagoni sa zeleznie, u kakvom je stanju infrastruktura , pokrali su sve sto se pokrasti moze prazne buzet neumorno kroz raznorazne nazovi projekte BANDA ,...

Boris Spasic

19.03.2023. 17:26

Veoma veliki rezultati su ostvareni u poslednjih 6 7 godina kako sa infrastrukturom tako i sa svim ostalim oblastima nase ekonomije sve uz vredan rad nase danasnje vlasti a pre svega zalaganja predsednika Vucica

Alek

19.03.2023. 18:07

Razlika između Srbije nekada i danas je više nego očigledna, ne samo kada je u pitanju železnica, već ukupno stanje u ekonomiji. Da bi zadržali stečenu prednost, važno je da nastavimo putem stabilnosti i mudre politike koju vodi Vučić.

Bojan

19.03.2023. 18:09

Kada postoji dobra organizacija i jasno definisan plan onda ništa nije teško. Jasno je sada svima koliko je modernizovana naša železnica i koliko Srbija napreduje u odnosu na period rada bivše vlasti.

Kostic

19.03.2023. 18:18

Svi se hvale vozom koji ide na vreme, niko ne postavlja pitanje ko je zaslužan za taj voz, pa naravno logistika i operativa. Niko ne spominje unistavanje drzavne-železničke imovine Srbija Voza. Zgrada u centru Beograda u ul. Zdravka Čelara 14a predata je na volšeban način privatniku, da li će neko odgovarati za to, dečko Bulajić misli da niko to ne zna... Gde je sada policija, tužilaštvo i ostali drzavni organi, koliko se tu poštovao zakon ?

Boško mašinovođs

19.03.2023. 23:13

U Evropi se voze već preko 15 I više godina taj čuveni SOKO je štadler prve generacije to jest' najstariji model a plaćen je kao da je najmoderniji iz četvrte generacije, toliko o tome.