РАЧУНИ КОМПАНИЈЕ „HOME PLUS“ У БЛОКАДИ: Потрошачи остају и без производа и без новца?

Е. Б. Т.

18. 11. 2020. у 12:15 >> 14:04

РАЧУНИ познатог трговинског ланца „Home plus“ су блокирани по основу принудне наплате, сазнају „Новости“.

РАЧУНИ КОМПАНИЈЕ „HOME PLUS“ У БЛОКАДИ: Потрошачи остају и без производа и без новца?

Фото А. С. Ж.

Продајни објекти ове компаније у неколико београдских тржних центара су затворени. Никаква информација о томе не постоји на њиховом званичном сајту који и даље функционише нормално, али у кол центру нико не одговара на позиве. Постоји опасност да потрошачи који су купили неки производ од ове компаније и чекају испоруку остану и без плаћеног производа и без новца.

Претрагом на порталу Народне банке Србије, утврдили смо да је девет рачуна ове компаније блокирано по основу, како се наводи, принудне наплате, од 30. октобра ове године. Наводи се да је укупан износ блокаде 55,3 милиона динара.

У Националној организацији за заштиту потрошача Србије истичу да им је званично потрвђено да су продајни објкети „Home plus“ у тржним центрима „Ушће“, „Биг“ и „Делта сити“ затворени. Наглашавају да је ова ситуација веома неповољна за оне који су у претходном периоду купили неки производ од те компаније и чекају на испоруку.

Постоји бојазан да они заврше као и купци компаније намештаја „Нефа“ – истиче Младен Алфировић из НОПС-а. - Сви који су нешто купили и чекају испоруку у опасности су да им новац не буде враћен, а и да остану без робе.

Он објашњава да у проблему могу да буду и купци који су у рекламационом поступку. Уколико су се жалили и предали купљени производ, под знаком питања је да ли ће им бити исплаћен новац и шта ће бити са њиховом робом.

САВЕТ

ПОТРОШАЧИ који чекају на испоруку купљене робе од компаније „Home plus“ или су у рекламационом поступку, најбоље је да што пре покушају то да реше, јер званично овај трвовински ланац још увек ради – саветује Младен Алфировић. – Ако не успеју тим путем, онда морају да чекају отварање стечајног поступка, а тада ћее своја потраживања знатно теже остварити. Зато што постоји редослед, прво се намирију већи повериоци, па тек касније на ред долазе потрошачи.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)