ДАН ШКОЛЕ НА ОРИГИНАЛАН НАЧИН: Ученици показали креативност

З.Глигоријевић

17. 05. 2021. у 13:08

ЗБОГ тренутне епидемиолошке ситуације Дан Средње школе у Лапову обележаван је целе протекле недеље кроз бројне активности разних секција.

ДАН ШКОЛЕ НА ОРИГИНАЛАН НАЧИН:  Ученици показали креативност

Фото: Зорица Глигоријевић

Еколози су и школском дворишту засадили цвеће, а саксије су правили од рециклираног материјала како би ђаци развили свест о значају уређења радног простора, рециклажи и очувању животне средине. Одељење мушких и женских фризера организовало је такмичење у креирању фризура, како би показали умеће које су стекли у претходне три године, а на фејсбук страници школе сачињен је и каталог направљених фризура. Ученици смера кувар и конобар са наставницима практичне наставе припремали су слане и слатке специјалитете...

Фото: Зорица Глигоријевић

 

- На сарадничком часу наставника економске групе предмета ђаци су вежбали електронски начин књижења и примењивали стечено знање на конкретне задатке који су  подстицали  развијање сарадње, као и такмичарски дух. Циљ сарадничког часа на тему Лапово, који су реализовали наставници географије и математике, био је да се ученици што боље упознају са местом у коме се налази наша школа, али и да се стекну нова сазнања о школи. Ђаци су могли да се баве истраживачким радом, да стичу нова знања из географије, али и да прикажу колико су сналажљиви у координатном систему и приказивању статистичких података помоћу дијаграма – наводи директор Средње школе Маја Марковић.

Професор вернауке одржао је предавање на тему „Важност цркве у образовању српског народа“ са циљем ширења свести о очувању идентитета, језика, културе и традиције српског народа кроз образовање, а које се првенствено одвијало унутар зидина манастира. Ученички парламент одржао је радионицу на тему „Негујмо пријатељство“.

Несумњиво да је најзанимљивија активност била отварање „колачића среће“ и тумачење прелепих порука које се односе на љубав и пријатељство.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)