СМС ЗА РЕКЛАМАЦИЈЕ: Важно обавештење за Новосађане – на ове бројеве можете пријавити, ако имате проблеме са грејањем

Љ.П.

14. 12. 2020. у 12:56

ДА би унапредила квалитет комуникације са корисницима услуга и примене мера превениције преношења вируса COVID-19 непосредним контактом, у „Новосадској топлани“ од данас са радом почиње нови СМС сервис за пријаву рекламација на квалитет услуга.

СМС ЗА РЕКЛАМАЦИЈЕ: Важно обавештење за Новосађане – на ове бројеве можете пријавити, ако имате проблеме са грејањем

ФОТ: Д. Новковић

Корисницима је омогућено да на бројеве телефона 064/81-81-580 и 064/81-81-581 сваког дана од 6 до 22 часа, путем СМС поруке пријаве рекламацију на квалитет испоруке топлотне енергије за грејање и припрему топле потрошне воде.


У СМС поруци, како саопштавају из „Новосадске топлане“,  потребно је навести име и презиме, тачну адресу, спрат и број стана на који се рекламација односи, као и кратак опис рекламације, а све у циљу што ефикаснијег решавања пријављеног проблема.  

Наведени бројеви телефона служиће искључиво за пријаву рекламација путем СМС поруке и зато се апелује на кориснике услуга да поменуте бројеве не користе у друге сврхе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)