КАБИНА ШЛЕПЕРА КАО ДРУГА КУЋА: Игор Алексовски из Бора већ две године крстари друмовима Европе и кује планове

В. ЂОРЂЕВИЋ

10. 08. 2020. у 09:33

БОРАНИН Игор Алексовски (48) досад је радио као конобар, кувар, приватно обезбеђење... а данас вози шлепере широм Европе и каје се што овим послом није почео да се бави много раније.

КАБИНА ШЛЕПЕРА КАО ДРУГА КУЋА: Игор Алексовски из Бора већ две године крстари друмовима Европе и кује планове

Фото В.Ђ.

Пре две године, када му се пријатељ отиснуо у шоферске воде, каже, обећао је да ће положити возачки испит за тешкаше и придружити му се. Тако је и било, па већ годину дана крстари друмовима широм Старог континента.

- Празан шлепер који возим за једну словачку фирму је тежак око 15 тона, а пун и трипут више - каже Алексовски. - Није ово посао за свакога, јер буквално живим у камиону, у њему и спавам, а возим кад год нисам на утовару, око деват сати свакодневно. А највећи проблем су самоћа, страх од непознатог, бојазан да нешто не погрешим. Већ сам научио да је ноћ најтежа, па имам своје технике за борбу са депресијом, јер ми посебно недостаје десетогодишња кћерка Бјанка, с којом сам у контакту само посредством друштвених мрежа.

Алексовски за воланом, Фото В.Ђ.

Игор током месеца превезе и по 1.000 километара, кроз Француску, Белгију, Луксембург, Украјину, Немачку...

Уређене државе

- ТРЕНУТНО највише возача тешких камиона потиче из земаља Источне Европе. И, што нас је више, као да је и посао све већи, али се лако обавља јер наше трасе по правилу воде кроз уређене државе, у којима нема изврдавања закона.

- Када нисам за воланом, обилазим земљу у којој сам и навише ми се допада Холандије, јер је лепа и уређена. Иначе ми је свеједно да ли сам у Паризу или у неком украјинском селу, а највише волим то што су правила вожње у Европи светиња и стриктно се поштују. У противном, нико се не либи да напише казну, а она може бити од неколико стотина евра до губитка дозволе за вожњу - објашњава вредни Боранин.

Иако, признаје, зарађује и до десет пута више него у завичају, планира да у шлеперу остане још само неколико година, јер није сигуран да би дуже могао да издржи.
А потом намерава да се посвети неком приватном послу који, тврди, мора добро да испланира, како би паметно уложио стечену уштеђевину.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више патриота за Украјину

ТЕШКЕ ВЕСТИ ИЗ ВАШИНГТОНА СТИГЛЕ У КИЈЕВ: Нема више "патриота" за Украјину

ВАШИНГТОН још нема бесплатне системе противваздушне одбране "патриот" који би могли да буду пребачени у Украјину, произилази из интервјуа са америчким саветником за националну безбедност Џејком Саливаном за МСНБЦ.

26. 04. 2024. у 19:17

Коментари (5)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!