СРБИ ПОХРИЛИ НА ПЛАНИНЕ: Због епидемије плаже остале пусте, али је зато на Гочу као у кошници (ФОТО)

Г.Ћировић

03. 08. 2020. у 11:42

ЗБОГ епидемије вируса корона на море ове године не можемо, градски базен у Краљеву не ради, аква паркови и базени у оближњим бањама су папрени за четворочлану породицу, Ибар се од поплаве још није избистрио, зато је Гоч идеалан. Хладовина у сенци борове шуме, планинска речица, лагана шетња шумским стазама, чист ваздух, природа, роштиљ, пиво, дружење… Право уточиште за ове тропске дане и бекство од врелог асфалта и бетона у граду.

Фото: Г. Шљивић

Овако Краљевчанин Ненад Стевановић, један од неколико хиљада излетника из свих крајева Србије који су минулог викенда просто окупирали планину Гоч повише Краљева, у само неколико речиница објашњава зашто је са својом супругом и два сина одлучио да бар један нерадни дан проведе на овој питомој планини.

- Са нама су и пријатељи из Београда. Нисмо очекивали да ће бити баш оволико људи, па смо се мало помучили да нађемо место крај речице. Гоч је прелепа планина нарочито јер није урбанизован попут Копаоника или Златибора – додаје Стевановић.

Уз планинску Брезанску реку готово је немогуће пронаћи слободно место. На обе обале начичкали су се излетници, планинари, рекреативци, заљубљеници у природу, породице са децом...

ПРИСТУПАЧНО

ЗА све оне који после шетње шумским стазама или брчкања у планиској речици желе да предахну и окрепе се на тераси или у ресторану хотела, цене су више него приступачне. Кафа кошта 60 динара, пиво 120, газирани и негазирани сокови 120, пансионски ручак 350, јела са роштиља 320-450, порција палачинки 190 динара...

- Први пут смо на Гочу и пријатно смо изненађени. Народ је жељан природе, места где може да дође и ужива, а не да сваки час загледа у новчаник и пребројава колико му је новца остало – каже Ивана Бајић из Београда. - Ове године пропао нам је аранжман за Грчку, а када сам гледала цене за неке домаће туристичке дестинације умало нисам пала у несвест. Много је скупо, па сам наговорила супруга дa викенд проведемо на Гочу, да дишемо пуним плућима.

Весело студентско друштванце из Горњег Милановца, Смедеревске Паланке, Ковина, Крушевца и Краљева, разапело је три шатора у дебелој хладовини. Ту су већ два дана, а како кажу, остаће бар још толико уколико их време послужи.

- Ми смо колеге са факултета. Размишљали смо где ћемо бар мало да се склонимо између два испитна рока, Краљевчани су предложили Гоч и ево нас – прича Крушевљанин Стефан Којић. - Истина, нисмо очекивали оволику гужву, али нека, ужелео се народ да после свега мало промени средину, да се склони бар на дан-два.

Готово исто нам прича и група из Ужица док чека пансионски ручак у једином хотелу на овој планини.

- Обишли смо оближње средњовековне манастире Жичу и Студеницу, а сутра ћемо на Столове да видимо поплудивље коње – поручују Ужичани. - Гоч је бисер нетакнуте природе и било би лепо да такав и остане, мада је потребно мало више садржаја како би гости, нарочито они који превале и по пар стотина километара, имали разлог да овде проведу и више од викенда.

ВУЧИЋ НА СВЕЧАНОСТИ ПОВОДОМ ДАНА КОБРИ: Образ нема цену, Србија није на продају, отаџбину волимо више од свега (ФОТО/ВИДЕО)

ВУЧИЋ НА СВЕЧАНОСТИ ПОВОДОМ ДАНА "КОБРИ": Образ нема цену, Србија није на продају, отаџбину волимо више од свега (ФОТО/ВИДЕО)

ПРЕДСЕДНИК Републике и врховни командант Војске Србије Александар Вучић присуствује војној свечаности поводом Дана Одреда војне полиције специјалне намене „Кобре“.

14. 04. 2024. у 10:35 >> 10:36

ЗАШТО СУ БРУТАЛНО УБИЈЕНИ? Игора одгајали пси на улици - заборавио матерњи, кад су им га одузели ДОШЛИ ИСПРЕД СИРОТИШТА и данима чекали

ЗАШТО СУ БРУТАЛНО УБИЈЕНИ? Игора одгајали пси на улици - заборавио матерњи, кад су им га "одузели" ДОШЛИ ИСПРЕД СИРОТИШТА и данима чекали

ТУЖНА прича дечака који је прошао пакао на земљи због својих родитеља и деде алкохоличара. Морао је да проси и живи на хладној улици, а данас је жив захваљујући Џеси, Гоги, Маши и Севи.