МАНИФЕСТАЦИЈА КОД НЕГОТИНА: У Прахову одржан четврти Интернационални мото сусрет

С. М. Ј.

01. 08. 2021. у 15:45

ЧЛАНОВИ Мото клуба “Фри Рајдер 17” из Прахова окупили су на тродневној манифестацији госте из целе Србије, некадашњих југословенских република, али и бајкере из бројних европских земаља.

Фото: С.М. Ј.

На скуп у Прахову, селу крај Дунава са богатим културно-историјским наслеђем, дошли су љубитељи адреналина и двоточкаша из Босне и Херцеговине, Македоније, Чешке, Румуније и Бугарске, али и бајкери из дијаспоре, Швајцарске и Немачке...

-Јесмо у белом свету, али слободно време посветили смо вожњи и мото клубовима. Код нас није битно ни која ни која си нација, ни шта си по занимању, сви смо исти и сви смо браћа. На овај скуп сам дошао и као гост и као домаћин, залеђина праховском клубу. Дошао сам са ћерком Јеленом која путује са мном на мотору од своје 14. године и са којом сам прешао до сада 2.000 километара, од којих 700 по киши. Овај скуп ми мирише на детињство – каже Милан Крекуловић, вођа швајцарских “Орлова” који броје 57 прекаљених бајкера.

У Прахово, село познато по римском граду Ад аквасу, али и хемијској индустрији, на позив колега бајкера дошли су заљубљеници врелих гума и друмова из Сомбора, Ниша, Зајечара, Параћина, Горњег Милановца, Минићева, Велике Плане, Бора, Голупца, представници чак 43 мото клуба из земље и иностранства.

-Нисмо се надали одаквом одзиву бајкера и клубова не само из Србије већ и Европе. Наш клуб јесте активан, идемо свуда где нас позову и у великом броју, бавимо се и хуманитарним радом, пружамо помоћ свима којима је потребна и верујем да су то наша браћа и сестре препознали и својим присуством у оволиком броју нам указали велико поштовање-каже Катарина Војиновић, прва дама Мото клуба „Фри Рајдер 17“ .

Тродневни  Интернационални мото скуп у у Прахову организован је на платоу испред Цркве Вазнесења Господњег у Прахову а камп је за ту прилику смештен у порти овог храма, са којим праховски бајкери сарађују у бројним хуманитарним акцијама.

-Одушевљен сам овим местом. Када смо гледали где ћемо да гостујемо у Србији одлучили смо се за Прахово јер је на тромеђи Србије, Румуније и Бугарске, на самој обали Дунава. Скуп је фантастичан и драго нам је што смо овде – каже Денис Бендеров који је допутовао заједно са десеторо својих колега из МК “Олд фокс” из Скопља.

За добро расположење присутних на плотоу испред праховске цркве побринули су се неготински бендови “Алфа режим” и “Фубар”, “Њу дил” из Бора, “Кетна бенд” из Ниша, ћићевачки “Риф” са којима је “Фри рајдер 17” уз бакље и ватромет извео и химну мото клуба, али и “Стар лајт” из Костолца. Звезда вечери био је и Дејан Најдановић Најда и његово “Смаковање”, један од певача култног југословенског бенда.

- Свака промоција наше општине је драгоцена и то је наша дужност и брига. Заиста је леп гест да дођу људи са стране и упознају Неготин и виде наше туристичке потенцијале – каже Владимир Величковић, председник општине Неготин.

У праховском Мото клубу су већ почели припреме за наредни пети по реду мото скуп којем ће, веле, спојити љубав према моторима и хуманитарном раду, али и према младима, који су важан део њиховог тима.

-Сматрамо да су деца рајрањивији учесници у саобраћају и да им је едукација о безбедности у саобраћају веома важна. Бити безбедан у саобраћају је много више од познавања прописа. Циљ нам је да код деце изазовемо жељу за додатним знањем о овој области и мотив да поштовањем прописа ова деца од пешака, возача бицикла и путника сутра постану добри возачи којима је безбедност на првом месту- додаје Катарина Војиновић.

ВЛАДИЦА ИЗ ОРМАРА ИЗВУКАО ЗМИЈУ ДУГУ ЦЕО МЕТАР: Невероватан случај у Врању - Чују се женски врисци, камера све снимила (ВИДЕО)

ИАКО је јуче многе крајеве наше земље изненадио снег, а температуре су се спустиле за читавих петнаест степени, за најпознатијег хватача змија из Владичиног Хана Владицу Станковића и јуче је било посла.

18. 04. 2024. у 09:40

ЧУВАМО ДЕДОВИНУ И ГРОБОВЕ СИНОВА Упркос трагедијама, породица Михајла Томашевића, из Сувог Грла код Србице, опстаје на свом огњишту (ФОТО)

ОВО су гробови мојих синова. Стојадина, рођеног 1979, који је погинуо на Кошарама и Стевана, две године млађег, који је 2002, возећи трактор нагазио на противтенковску мину коју су на путу у селу поставили Албанци. Овде на гробљу ми је друга кућа, а она у којој живим са супругом Миладинком Мицом и сином Дарком је неколико километара одавде. И, док сам жив са Косова и Метохије селити се нећу, чуваћу свој дом и гробове синова.

18. 04. 2024. у 10:45

МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ? Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

"МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ?" Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

ЈЕДНА опаска легендарног музичара Момчила Бајагића Бајаге током промоције реиздања прве плоче Бајаге и Инструктора "Позитивна географија", забележена камером РТС-а, постала је вирална на друштвеним мрежама.