КЛИМА НИЈЕ ЛУКСУЗ: Новосађани се за разлику од ранијих година не презнојавају у превозу

Љ. П.

26. 07. 2021. у 12:20

ЗА разлику од ранијих година, када су се у врелим летњим данима, путници презнојавали у аутобусима без клима уређаја, ове године ситуација је другачија.

КЛИМА НИЈЕ ЛУКСУЗ: Новосађани се за разлику од ранијих година не презнојавају у превозу

Фото Танјуг

Током летњег реда вожње радним данима је ангажовано 179 аутобуса, а тренутно 172 имају уграђену климу, па је путовање, посебно на дужим, приградским релацијама пријатније.

У ЈГСП "Нови Сад" наводе да се набавком нових возила значајно смањила старост возног парка, а повећао број климатозованих аутобуса, тако да је њихов број од 172 возила довољан да се грађанима обезбеди квалитетан превоз у летњим месецима.

- Нажалост, како су аутобуси стално у експлоатацији, дешавају се кварови и у таквим ситуацијама у саобраћај морају да буду укључена резервна, старија возила без уграђене климе - предочавају у градском превознику у Новом Саду.

- Стручне службе предузећа улажу максималне напоре да се технички проблеми што пре отклоне и да таквих измена буде што мање и да на улицама саобраћа што више климатизованих аутобуса.

Како даље објашњавају у ЈГСП "Нови Сад", процес рада у овом предузећу предвиђа дневни распоред на линије у складу са потребама превоза, капацитетима и структурама возила. У складу с тим, климатизовани аутобуси се распоређују на градске, приградске и међумесне линије. У организацији превоза се користи и "ротирајући" систем, што значи да се аутобус и возач померају сваких пет, шест дана на другу линију, односно друге поласке.

Ипак, има путника на приградским линијама, који кажу да се и даље често дешава да их до удаљенихих места ван Новог Сада, превозе аутобуси без клима-уређаја. Душанка Лалић из Черевића, свакодневно до посла аутобусом путује 45 минута, колико јој потребно и при повратку, а често се, како каже дешава да се превозе у старим возилима без клима-уређаја.

- Када у аутобусу има климе, наравно да се пријатно изненадимо - истиче наша саговорница, а нарочито када је реч о поласку који иде кроз Беочин Село, јер вожња траје и сат.

ДЕСЕТ ЕЛЕКТРИЧНИХ

УЗ помоћ града, ЈГСП "Нови Сад" наставља обнову возног парка куповином десет електричних аутобуса кредитом Европске банке за обнову и развој.

- Новим возилима ће додатно бити побишљан квалитет услуга аутобуског превоза, а њиховом набавком наставиће се смањивање броја неклиматизованих возила возила у возном парку - истичу у градском превознику.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
СТЕПА КОД ЈЕДРЕНА ОСВЕТИО УГЉЕШУ И ВУКАШИНА: Пре 85 година у Чачку преминуо војвода Степа Степановић, велики српски војсковођа

СТЕПА КОД ЈЕДРЕНА ОСВЕТИО УГЉЕШУ И ВУКАШИНА: Пре 85 година у Чачку преминуо војвода Степа Степановић, велики српски војсковођа

БРИЖЉИВО упаковане две нагореле воштанице и једна раскошна османска сабља пронађене у скромној соби Степе Степановића после његове смрти 27. априла 1929. откриле су да велики војсковођа није сматрао победе на Церу и Солунском фронту најважнијим биткама које је водио, већ освета средњовековних српских витезова изгинулих у Маричкој бици.

28. 04. 2024. у 06:30

РЕЗОЛУЦИЈОМ О СРЕБРЕНИЦИ ПРИКРИВАЈУ СВОЈЕ ЗЛОЧИНЕ: Немачка историјски фалсификат потура на годишњицу ослобођења Дахауа, фабрике смрти

РЕЗОЛУЦИЈОМ О СРЕБРЕНИЦИ ПРИКРИВАЈУ СВОЈЕ ЗЛОЧИНЕ: Немачка историјски фалсификат потура на годишњицу ослобођења Дахауа, фабрике смрти

НЕМАЧКА која је главни спонзор сарајевске „Резолуције о Сребреници“ покушава да прогура тај цинични историјски фалсификат кроз Генералну скупштину УН у време једне трагичне годишњице, ослобођења концентрационог логора Дахау, неспорног сведочанства о највећем геноцидном програму у историји човечанства чији је аутор – Немачка.

28. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

ТУЛИЈУМ ЛАСЕР ОДЛИЧАН ИЗБОР ЗА ЛЕЧЕЊЕ: Најчешћи узрок уринарних проблема је увећана простата