ОВО СЕ ПАМТИ ЗА ЦЕО ЖИВОТ! Роквићу испред зграде комшије приредиле дочек, сцена са дечицом га је распаметила

Предраг Стојковић

26. 05. 2024. у 22:09

ПЕВАЧ Никола Роквић је након више од месец дана пешачења стигао кући.

Фото Инстаграм/nikolarokvic

Роквић је по повратку слетео на аеродром Никола Тесла, где су са њим новинари сумирали утиске са хумане мисије, а певач се потом упутио ка згради на Новом Београду, где живи са породицом.

Испред улаза су га дочекале бројне комшије и деца из краја, која су у тренутку када је Никола изашао из кола у глас рекли:

"Добродошао кући", поручили су му они, а Роквић није могао да сакрије одушевљење, па им се срдачно захвалио и све их изљубио.

- Какве комшије имам!!! Ово се памти цео живот!!! Бог вас благословио драги моји!!! - написао је Никола Роквић који је овај дирљиви тренутак поделио на свом профилу на друштвеној мрежи Инстаграм.

Подсетимо, Никола Роквић је пред камерама говорио о данима на Егини, највећим искушењима током пута, али и великој подршци коју је добијао током протеклих месец дана.

- Слегли су се утисци, веома сам задовољан и радостан, ово је велико животно искуство. Мало сам и одморио заједно са породицом. Егина је прелепа, има дивне плаже, успели смо и да се окупамо - рекао нам је Роквић, па проговорио о највећим искушењима која су га затекла на путу.

- Ситуације са животињама и ти неки предели где сам био потпуно сам у шумама и њивама, где сам ишао мимо пута. И када сам ушао у Грчку, тај први дан је био баш тежак, због промене климе, велика је влажност. На пола пута сам већ остао без снаге... После сам се привикао и климатизовао.

Роквић је открио и како су изгледале његове ноћи. Где је спавао и колико је био сам на овом путовању.

- Највећи део руте сам био сам. Са мном су кренула три пријатеља која су била у камперу где сам и спавао. Прву ноћ смо само, док није стигао кампер, спавали у шатору. Било је 4 степена, није баш сјајна опција за шатор (смех). Иначе, била је опција да кренемо и без кампера, али онда бих много губио енергије да тражим смештај. Позната сам личност, па би свако желео да нас угости, да попричамо, и онда би ми то одузимало много енергије за сутрашњи дан, кад морам да пешачим. Тако да, током руте сам у већини случајева био сам. Посећивали су ме с времена на време ти другари. Проверавали су да ли ми нешто треба, доносили ми воду, банане, чоколаду... Тај тренутак кад се спојимо онда искористимо и да ме мало сниме и усликају, пошто смо снимали документарац успут, а све погледајте у снимку испод.

(Телеграф.рс)

УКРАЈИНСКИ ВОЈНИК ЈУТРОС ХТЕО ДА ЗАПАЛИ ВРХОВНУ РАДУ: Одмах је ухапшен, а онда је дао шокантну изјаву

ВОЈНИК Националне гарде Украјине је у понедељак ујутру хтео да запали Врховну раду, али ју је помешао са зградом Министарства аграрне политике, преноси украјинско издање Страна, позивајући се на изворе у агенцијама за спровођење закона.

17. 06. 2024. у 11:13

ВУЧИЋ ЈЕ МОЈ ПРИЈАТЕЉ, ХРАБАР ЛИДЕР И ПАТРИОТА Бивши председник оштро: Ово што је Молдавија урадила Србији је срамота

"ВУЧИЋ ЈЕ МОЈ ПРИЈАТЕЉ, ХРАБАР ЛИДЕР И ПАТРИОТА" Бивши председник оштро: Ово што је Молдавија урадила Србији је срамота

БИВШИ председник Молдавије Игор Додон изјавио је да је сигуран да је већина грађана Молдавије против одлуке власти те земље да у Генералној скупштини УН подржи и гласа за резолуцију о наводном геноциду у Сребреници.