ЗАГРМЕЛО СА ПЕТРОВАРАДИНА: Почео 20. Егзит!

С. Бајић

08. 07. 2021. у 20:29

ЗАТРЕСЛЕ су се зидине “Гибралтара на Дунаву”. Тачно у 19. часова, отворене су капије Петроварадинске тврђаве што је био знак за почетак јубиларног 20. Егзита на којем ће до недеље, 11, односно до понедељка, 12. jула, ујутро, да се на готово 20 бина и зона представе светске, регионалне и домаће музичке звезде.

ЗАГРМЕЛО СА ПЕТРОВАРАДИНА: Почео 20. Егзит!

foto: N. Karlic

Најпре је загрмело са “бине уједињења”, где су већ двадесетак минута по отварању капија насупили Норвешка шума. На осталим бинама, у то време се хватао залет за бурну и луду ноћ која обећава сјајну жирку и плес до зоре.

Хеј Егзит племе, фестивалске капије су отворене и врло брзо, након свега што смо прошли, поново ћемо бити заједно у нашој вољеној Тврђави. Верујем да ћемо сви морати да протрљамо очи како бисмо били сигурни да не сањамо. Већ могу да осетим да ће нас енергија свих нас уједињених винути у вишу димензију постојања. Припремите се за доживљаје који никада до сада нисте имали. Припремите се за то да промените ваше животе на боље. Заборавимо наше страхове и стрепње, отварајући се за енергију слободе и веру да када смо уједињени можемо све. Да можемо променити свет – тим речима се путем друштвених мрежа посетиоцима овогодишњег Егзита обратио Душан Ковачевић, оснивач фестивала.

Фестивалска атмосфера на новосадским улицама, почела је још у преподневним часовима, а посебно укампу, уприличеном на најлепшој дунавској плажи “Штранд”, који је прве посетиоце примио у среду.У свом јубиларном, 20. издању, организатори смотре светских, регионалних и домаћих музичких звезда очекују и обарање рекорда по броју посетилаца, с обзиром на то да четвородневних улазница више нема у продаји као и да су смештајни капацитети у Новом Саду дупке пуни. По извештајима Туристичке организације града, велики број туриста из региона, који се ових дана јављају на информационе пунктове и распитују за посете знаменитостима, “зачињен” је и гостима са других меридијана, из САД, Немачке, Белгије, Француске, Шпаније, Италије, Турске, Израела...

Фото Д. Дозет

-Дошао сам пре два дана, сместио се у хотел са три звездице, али када сам чуо да ће ипак бити организован смештај у кампу на Дунаву, отказао сам луксуз и подигао шатор за

изнајмљиваање- каже Озгур Угорђан из Турске, који је из Истанбула допитовао авионом и то искључиво на Егзит.- Био сам два пута на Петроварадинској тврђави, волим тај амбијент, мноштво бина, може много тога доброг да се чује и види. Ипак, денс арена и мејн стејџ су главни за мене, јер тамо наступају моји фаворити. Једнако је добро и у кампу, где има много друштва и нон стоп правимо неке доживљаје.

Анук Куртоа из Белгије је такође са друштвом допутовао у Нови Сад а, како каже, претходно су се добро информисали о епидемиолошкој ситуацији.

- Све смо видели на друштвеним мрежама, прочитали на Егзитовом сајту каква је процедуре и сматрам да смо безбедни по питању Ковида 19. Јер, као и на уласку у Србију, тако и приликом подизања фестивалских наруквица, показали смо сертификате који потгврђују да нисмо заражени а знамо да то морају да учине сви посеиоци.

Дошли смо да се добро забавимо а иначе смо први пут у Србији. Још нисмо стигли да видимо град али смо чули да има сјајних ресторана-каже Анук.

Данас, пре 19 часова, међутим, није било гужве на улазу иако су организатори апеловали на посетиоце да дођу раније како би се избегао застој на капијама. Изостале су и колоне пешака које прелазе мост Варадинску дугу, па се очекује да ће капацитети бити попуњени пред поноћ, односно пред традиционални ватромет.

БЕЗ ВИРУСА 4.120 ТЕСТИРАНИХ

Захваљујући темељној организацији и брзим процесима електронске провере кодова на Дигиталним зеленим сертификатима и анитгенским тестовима, протеклих дана ни на једном месту није било застоја. То истичу организатори из Егзит тима и наглашавају да је првог дана медицинско особље Дома здравља на Новосадском Сајму обавило 4.120 антигенских тестова, и ниједном посетиоцу није утврђено присуство вируса.

ЦЕНЕ

На разним штандовима продају се сувнири па тако оригиналне Егзит мајице коштају 1.699 динара са разноразним апликацијама, Куртош колачи су 300 динара, “вегапчићи” односно ћеваи за вегане су 400 и 500 динара а точено пиво кошта 264 а у лименци 349 динара.

У ПЕТАК НА ЕГЗИТУ

У петак, 9. јула на мејн стејџу ће наступити Сабатон, Лејди Ли, Немесис, Ван Гог... на денс арени Пол Калкренер, Масео Плекс, Марко Настић, Рани... на фјужн бини Амира Медуњанин, Атеоист реп, Гоблини, Инстант карма...

ВЛАДИЦА ИЗ ОРМАРА ИЗВУКАО ЗМИЈУ ДУГУ ЦЕО МЕТАР: Невероватан случај у Врању - Чују се женски врисци, камера све снимила (ВИДЕО)

ИАКО је јуче многе крајеве наше земље изненадио снег, а температуре су се спустиле за читавих петнаест степени, за најпознатијег хватача змија из Владичиног Хана Владицу Станковића и јуче је било посла.

18. 04. 2024. у 09:40

ЧУВАМО ДЕДОВИНУ И ГРОБОВЕ СИНОВА Упркос трагедијама, породица Михајла Томашевића, из Сувог Грла код Србице, опстаје на свом огњишту (ФОТО)

ОВО су гробови мојих синова. Стојадина, рођеног 1979, који је погинуо на Кошарама и Стевана, две године млађег, који је 2002, возећи трактор нагазио на противтенковску мину коју су на путу у селу поставили Албанци. Овде на гробљу ми је друга кућа, а она у којој живим са супругом Миладинком Мицом и сином Дарком је неколико километара одавде. И, док сам жив са Косова и Метохије селити се нећу, чуваћу свој дом и гробове синова.

18. 04. 2024. у 10:45

МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ? Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

"МОГУ ЛИ ДА ВАС ЗАМОЛИМ?" Бајага одржао час културе на РТС-у - снимак се шири мрежама (ВИДЕО)

ЈЕДНА опаска легендарног музичара Момчила Бајагића Бајаге током промоције реиздања прве плоче Бајаге и Инструктора "Позитивна географија", забележена камером РТС-а, постала је вирална на друштвеним мрежама.