ЗАБРИНУТИ РОДИТЕЉИ У АУСТРИЈИ: Закључавање нам лоше утиче на децу, показују знакове зависности

Танјуг

15. 04. 2021. у 13:32

МЕРЕ закључавања у Аустрији имају тешке последице по ђаке, како психичке, тако и по знање.

ЗАБРИНУТИ РОДИТЕЉИ У АУСТРИЈИ: Закључавање нам лоше утиче на децу, показују знакове зависности

Фото Танјуг

Истраживање института "Лернквадрат" је показало да је код половине ђака нестанак школске рутине и социјалних контаката довело до губитка жеље за учењем.

Више од 40 одсто родитеља, који су испитани, сматрају да је дошло до погоршања знања њихове деце.

Једна четвртина уз то каже да су током закључаности деца почела да приказују знаке овисности - од видео игрица, слаткиша до алкохола.

Родитељи ђака узраста од средње школе тврде да је знање деце, пре свега, из математике, немачког и енглеског пало.

Када је реч о основцима више од две трећине родитеља увиђају погоршање знања својих малишана.

Највећи проблем за време учења на даљину родитељи виде у недостатку личног контакта са другом децом и наставником, те и нестанком рутине.

Сваки пети тврди да нема подстицаја за учење за децу, као и да су малишани изложени стресу.

Тек сваки 12 указује на проблеме са техничким уређајима.

Исто тако родитељи уочавају и последице по психичко здравље ђака за време пандемије.

Четири од десет родитеља каже да су им деца постала трома, пре свега дечаци.

Више од једне четвртине родитеља уз то додаје да су им деца чешће нерасположена, свадљива, пре свега девојчице.

Иначе учење на даљину је, према родитељима, велико оптерећење за породице.

Тако 57 одсто каже да морају чешће да помажу деци него што је то раније било потребно, и то понајвише у организацији учења, али и разумевању задатака.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)