ЛУКАШЕНКО ЗАБРАНИО "ЈУРОЊУЗ": Рекламе емитоване на енглеском, уводи се програм на руском

Д. Д. С.

12. 04. 2021. у 17:03

БЕЛОРУСКЕ власти забраниле су емитовање програма европске телевизије "Јуроњуз", а белоруско надлежно министарство је саопштило да ће телевизија са седиштем у Француској бити замењена руским програмом.

ЛУКАШЕНКО ЗАБРАНИО ЈУРОЊУЗ: Рекламе емитоване на енглеском, уводи се програм на руском

Фото: Архива Новости

Лиценца за емитовање програма није обновљена због реклама на енглеском језику које се не преводе на руски или белоруски језик, објаснио је портпарол белоруског министарства за Риа Новости.

Критичари Лукашенка доживљавају као цензуру. Алес Биалиатски који је на челу белоруске невладине организације Виасна коментарише да је телевизија која је, како је истакао, нудила гледаоцима прилику да се упознају са "догађајима у Европи", замењена "пропагандним каналом". Уплив интернета је, међутим, велики у Белорусији.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)