ИСПЛИВАЛИ ШОКАНТНИ ДЕТАЉИ ИНТЕРВЈУА ДЕЦЕНИЈЕ: Меган и Хари одлучни да кажу свој део приче - реакције јавности већ пљуште

Новости онлајн

06. 03. 2021. у 19:27

ИСПЛИВАЛИ ШОКАНТНИ ДЕТАЉИ ИНТЕРВЈУА ДЕЦЕНИЈЕ: Меган и Хари одлучни да кажу свој део приче - реакције јавности већ пљуште

Фото: ЕПА

ИНТЕРВЈУ Меган Маркл и принца Харија са Опром Винфри биће емитован сутра на "ЦБС", а дан касније имаће премијеру у Великој Британији, на "ИТВ".

Разговор се оцењује као интервју деценије, а најављују га бројни тизери, оштре реакције јавности и детаљи иза кулиса, и сви заједно потврђују то да британски двор сутра очекује "Дан Де".

У једном тизеру Меган Маркл каже да бити члан британске краљевске породице није онако како људи замишљају, преноси Би би си, као и да се данас осећа слободно јер може да говори у своје име.

- Сви доносимо властите одлуке, али тада то нисам могла. О томе нисам одлучивала ја- објаснила је Меган Маркл одлуку о интервјуу, наводи "Јутарњи хр".

Први је тизере објавио "Тајмс", а интервју је уследио у моменту када је Бакингемска палата покренула истрагу због сумњи да је Меган, док је са Харијем боравила на Кенсигнтонској палати, малтретирала особље. Она је такве оптужбе назвала новим нападом на себе, а за "пласирање лажи" оптужила је Кејт Мидлтон и Камилу од Корнвола.

У сусрет америчкој премијери интервјуа "Дејли мејл" пише да је "ЦБС" платио између седам и девет милиона долара компанији Опре Винфри "Харпро Продакшнс" за емитовање разговора са Меган и принцом Харијем.

Британски лист наводи да ће ова мрежа рекламе од 30 секунди, које се буду емитовале током двосатне емисије, наплатити око 325. 000 долара.

"ЦБС" има право на продају интервјуа на међународном тржишту и за сада је продат 17 земаља, "ИТВ" је за милион фунти купио право на приказивање у Британији.

Наводно Меган и Хари нису добили било какву новчану надокнаду за интервју, али ће разговор са Опром Винфри помоћи бољем пласману њиховог бренда.

Очекује се да интервју појача тензије између Меган Маркл, принца Харија и британског двора, пише "Дејли мејл".

Фото АП

"Дејли мејл" истиче да, иако Меган и Хари тврде да су са двора отишли због негативног односа британских медија према њима, насловне стране показују другачије. Не треба заборавити да је познати пар тужио британски лист због угрожавање њихове приватности и незаконите објаве писма које је Меган послала оцу Томасу Марклу, као и измене садржине тог писма.

Овај британски лист данима уназад објављује текстове у којима на разне начине критикује интервју Меган и Харија са једном од најмоћнијих жена светског шоу-бизниса која је блиска пријатељица са војвоткињом. Напомиње да краљица заслужује више од "сапунице".

Критикује се и сам тајминг емитовања интервјуа, јер је принц Филип недавно имао операцију срца.

Са друге стране, из тизера се може закључити да су Меган и Хари били веома одлучни да испричају свој део приче. Исечци интервјуа наговештавају да се односи између њих и двора неће поправити у ближој будућности. Заправо, пред очима светске јавности одиграва се прави рат између британског принца и његове супруге и британске краљевске породице.

Интервју ће бити емитован годину дана након што је Мегзит ступио на снагу и неколико недеља након што су Меган и Хари саопштили да чекају друго дете. Интервјуу је претходило и њихоов саопштење да се неће враћати на двор нити дужностима виших чланова породице.

Односи између Меган и Харија и двора подсећају на односе краљевске породице и принцезе Дајане. Принц је у једном од тизера поновио да је одласком са двора желео да избегне репризу свега онога што се десило његовој мајци.

Меган током интервју са Опром носи хаљину модне куће "Армани" и наруквицу која је припадала Леди Ди.

А баш данас је британска полиција одбацила криминалну истрагу поводом оптужби Чарлса Спенсера, брата принцезе Дајане, који тврди да је Леди Ди на превару била приморана на интервју Би би си 1995. године.

Дајана је тада у разговору са Мартином Баширом признала да има љубавну аферу, а открила је још неке интимне детаље пропалог брака са принцом Чарлсом, пренео је Ројтерс.

Спенсер је поручио да се Би би си није ни извинио за "фалсификоване документе и остале преваре", којима се служио новинар Башир како би урадио интервју са принцезом.

- Током претходних месециградска полиција је добила пријаву о наводним илегалним активностима у вези са документарцем из 1995. године. Након детаљне анализе, утврдили смо да не би било примерено да покренемо истрагу поводом ових навода - изјавио је полицијски командир Алекс Мари.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)