СЛАТКИШИ ИМ ПОЖЕЉНА ХРАНА: Произвођачи отворили ватру на стручњаке СЗО

И. Станојевић

23. 09. 2023. у 06:30

ГОДИНАМА се помиње да су вештачки заслађивачи, нарочито аспартам, потенцијално канцерогени, а сада је то званично потврдила и Светска здравствена организација (СЗО).

СЛАТКИШИ ИМ ПОЖЕЉНА ХРАНА: Произвођачи отворили ватру на стручњаке СЗО

Фото: Архива

Но, како то бива у свету трговине и профита, произвођачи и дистрибутери глобално познатих газираних пића, одмах су кренули у контранапад. Ангажовали су нутриционисте који, у улози инфлуенсера, популаришу слаткише да би - оповргли тврдње СЗО.

Организација "Американ бевериџ", као представник интереса произвођача слатких пића, покренула је кампању засновану на агитпропу по друштвеним мрежама. Бију из свих оружја, промовишу газиране напитке и слаткише, уместо здравих навика. Преко ноћи, променили плочу, тражећи "Правду за аспартам!" Тврде да слаткиши и заслађивачи не само да нису штетни, него су чак пожељни?!

То, истовремено, значи да "СЗО шири дезинформације". Очигледно, опасност оваквог играња ватром има несагледиве последице. Јер, ако највиша глобална институција у области здравства дезинформише људе по питању слаткиша, што то исто не би радила кад су у питању друге ствари од виталног значаја?

Не само у случају ковида 19, него и свих заразних болести, као и читавог низа медицинских проблема у којима је неопходна синхронизација планетарног здравственог штаба, у питање се доводи ауторитет СЗО. Штета може бити непоправљива.

Глуви и слепи

АНАЛИЗОМ десетина хиљада објава на друштвеним мрежама установљено је да је близу половине постојећих инфлуенсера-нутрициониста покушало да својој публици промовише храну, пиће и суплементе. После сазнања да је у питању плаћена кампања, упркос сумњи у стручност и професионални интегритет оваквих "стручњака", рекламирање слаткиша и вештачких заслађивача није престало.

На мети организације "Американ бевериџ" нашао се велики број нутрициониста који на својим налозима на друштвеним мрежама имају завидан број пратилаца, а самим тим и значајан утицај. Њихов задатак је сад да се оповргну упозорења о штетности аспартама! Одмах су заврбовани и дебело плаћени. Светски медији коментаришу да ово последње уопште није упитно, јер су сви, као на знак, по својим налозима почели да промовишу слаткише, напитке са заслађивачима и друге, иначе одавно доказано штетне, прехрамбене навике. Креиран је чак и хаштаг који у називу сугерише "безбедност аспартама", који само неколико дана од почетка кампање има скоро три милиона прегледа!

Инфлуенсери су веома озбиљно схватили "задатак", јер не само да се сада на њиховим профилима могу видети снимци који приказују како уживају у крофнама и популарним безалкохолним напицима, већ је њихов садржај фокусиран на то да су упозорења СЗО само мамци за кликове и закључци засновани на "научним истраживањима ниског квалитета".

Притом, "Американ бевериџ" истиче да је маркетиншка кампања покренута са циљем да се потрошачима "отворе очи", а продаја производа поново врати на пређашњи ниво. Дакле, све је транспарентно, нема лажи нема преваре! Осим, што у ваздуху лебди питање - колико кошта етика?

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

ЂОКОВИЋ МУ НИЈЕ ПРВИ НА ЛИСТИ: Ево шта је Андреј Рубљов рекао након што је избацио Алкараза у Мадриду