ФРАНЦУСКИ РАФАЛ Ф-5 НОЋНА МОРА ЗА ПРОТИВНИКЕ: Очекије се да ће надмашити ловце Тајфун и МиГ-35/Су-35, а ни Ф-35 није далеко

П. З. С. /bulgarianmilitary.com

04. 09. 2023. у 21:00

ПРЕДВИЂА се да ће Рафал Ф5, супериорни производ француске ваздухопловне компаније Dassault Aviation, надмашити своје европске и руске ривале у перформансама.

ФРАНЦУСКИ РАФАЛ Ф-5 НОЋНА МОРА ЗА ПРОТИВНИКЕ: Очекије се да ће надмашити ловце Тајфун и МиГ-35/Су-35, а ни Ф-35 није далеко

Фото: Профимедиа/Илустрација


Без сумње, авион Рафал Ф4 се појавио као кључна компонента у индустријском арсеналу Clodoaldian, реномираног произвођача авиона. Чим је Рафал Ф4 испоручен француском ратном ваздухопловству и морнарици, разговор око очекиваног Рафала Ф5 почео је да се шири кроз различите кругове.

Не може се превидети чињеница да је Dassault Aviation, са својим потпуно повезаним авионима (рафал), спремна да надмаши своје најнепосредније ривале. Европски конзорцијум Јурофајтер (Eurofighter) и руски гигант, Уједињену ааваздухопловну корпорацију (United Aircraft Corporation), су на његовом нишану. Штавише, чак и страшни амерички произвођач авиона, Локид Мартин, може сматрати да је изазов застрашујући.

Фото: Профимедиа

Очекивања да убрзо будете сведоци Рафала Ф5, украшеног тробојном кокардом, како брзо сече небом, могу бити испуњена призвуком разочарења. Прелиминарни распоред Dassault Aviation-а, пажљиво израђен, не предвиђа почетак испорука ДГА пре 2035. године, у контексту извозних уговора. Ово је првенствено зато што је Рафал Ф5 постављен да обухвати колективну интелектуалну снагу дизајнерских бироа са седиштем у Сен-Клуу и ригорозну прецизност монтажних линија у Мерињаку.

Сарадња „Тима Рафал“, коју предводе Сафран (Safran) и Талес (Thales), посвећена је трансформацији овог страшног изазова у стварање софистицираног борбеног авиона за еру која обухвата 2030-2040.

Започињање дискурса отпочело је са појавом револуционарног радарског система РБЕ2-КСГ, алтернативно названог "Радар за сметње". Овај иновативни систем користи моћ напредне технологије, спајајући коришћење галијум нитрида са рачунарском снагом вештачке интелигенције.

У области теоријског дискурса, радарски систем РБЕ2-КСГ заузима значајно место. Теоретски, поседује способност да идентификује све авионе унутар свог оперативног домета. Ово укључује чак и најнапредније ловце 5. генерације, који раде у недеградираном стелт моду.

Способност распознавања чак и најситнијих циљева, укључујући микро-дронове, значајна је карактеристика Рафал Ф5. Ови ентитети, будући да их савремени борбени авиони готово не могу открити, представљају значајан изазов. Стога је кључно нагласити да ова карактеристика није само додатак, већ да лежи у сржи функционалности Рафал Ф5.

Предвиђено је да ће у наредних пет година, полети прототип ДГА, опремљена овим радаром напредне генерације. Очекује се да ће се почетак масовне производње догодити у зору наредне деценије. Интеграција РБЕ2-КСГ је спремна да значајно побољша дуговечност и ефикасност тренутно коришћених „једноставних“ АЕСА радара, посебно Captor-E ECRS Mk.2, основног производа у Eurofighter Typhoon Tranche 4.

Неопходно је напоменути да је реномирана Оптроника напредног сектора [ОСФ] у фази подмлађивања. Ова ревитализација има за циљ да задржи своју улогу будног ока тробојног ловца. Предвиђено је да побољшања значајно побољшају његове могућности, посебно у области резолуције слике.

Фото Танјуг/АП

ОНЕРА, легендарна Национална управа за аеронаутику и свемир, у сарадњи са произвођачем оружја МБДА, марљиво наставља развој наследника АСМП-А.

До 2035. године, садашња побољшана ракета средњег домета ваздух-земља би требало да буде замењена уређајем који је тренутно идентификован као АСН4Г. Ово напредно наоружање одликује се изузетним стелт способностима и брзином без премца. Увођење АСН4Г ће задржати, ако не и побољшати вектор нуклеарног удара ИСС-а. Разматра се конвенционална верзија овог оружја, која би потенцијално могла да замени постојеће SCALP-EG крстареће ракете.

Реномирани француски произвођач авиона, Dassault Aviation, наводно развија напредну интерконекцију за Рафал Ф5. Ова иновативна технологија омогућила би летелици да командује ројем дронова. Стварање таквог уређаја представља значајан помак у технологији војне авијације, означавајући критичну тачку транзиције за Рафал и европски СЦАФ у периоду 2045-2050. Овај развој произилази из искустава и учења стечених из чувеног експерименталног nEUROn пројекта.

Фото: Профимедиа/Илустрација

Док се Dassailt Aviation Рафал Ф5 припрема да дебитује на тржишту, наилази на оштру конкуренцију европског ЕФ-2000 Тајфуна, руског Микојана МиГ-35 Фулкрум-Ф и Сухој Су-35 Фланкер-Е. Међутим, очекује се да ће Рафал Ф5 ићи трагом претходника, Рафал Ф3-Р и Рафал Ф4, чинећи ове страшне противнике застарелим, и потенцијално их гурајући ка пензионисању.

Заиста, управа Dassault Aviation гаји велика очекивања од Рафал Ф5. Они предвиђају да ће овај авион бити значајан играч у међународној арени, способан да поврати изгубљено тржиште од Локид-Мартиновог Ф-35А Lightinig 2.

Неоспорно је да се информације о способностима Рафал Ф5 шире. Овај преовлађујући стандард поседује потенцијал да спроведе револуцију Рафал-а у потпуно нову врсту авиона. Ово је заиста импресиван подвиг, посебно када се подсетимо да је технолошки демонстратор Рафала А први пут кренуо у јулу 1986.

БОНУС ВИДЕО - У СТРОЈУ НАЈБОЉИХ: "Новости" на обуци нових припадника 72. бригаде за специјалне операције

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ШТА ЈЕ РУСКИ ПЛАН “Н”: Украјина би могла да остане без неколико важних области уколико Москва успе (ВИДЕО)

ЊИХОВ примарни циљ је заштита руских пограничних региона, као што је Белгород, али секундарни циљеви су заузимање Харкова, Сумија и Дњепропетровска.

26. 04. 2024. у 20:00 >> 07:55

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

ОВО ЈЕ ЧОВЕК КОЈИ ЈЕ У НИШУ НЕУТРАЛИСАО ТОНУ ТЕШКУ АВИО-БОМБУ СА 430 КГ ЕКСПЛОЗИВА: То исто је радио 2011. у Крагујевцу и 2013. на Дорћолу

АКО игде постоји "вага" за мерење снаге људског духа, колико ли би на њеној скали тежила она коју има деминер Михаило Маринковић (48), из Панчева, припадник Сектора за ванредне ситуације МУП Србије? Колико би на њен тас стало његове одважности, сталожености, потпуне концентрације..., у тренутку док је, минуле недеље у Нишу, сам прилазио неексплодираној авио-бомби тешкој 1.000 килограма која носи 430 килограма експлозива, заосталој из НАТО агресије?

27. 04. 2024. у 07:00

Коментари (1)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!