НОВО ОТКРИЋЕ НАУЧНИКА: Постоји посебна категорија људи отпорних на Ковид 19, објашњено шта је њихова заштита

20. 11. 2021. у 19:31

КОД здравствених радника који се брину о зараженима вирусом корона у такозваној црвеној зони откривена је посебна врста имунитета, саопштили су научници са Лондонског универзитетског колеџа и Империјалног колеџа у Лондону, а истраживање је објављено у часопису „Нејчр“.

Фото: ЕПА

Аутори истраживања су пратили више од 750 здравствених радника који су константно били у контакту са пацијентима зараженим вирусом корона.

За све време студије код 58 људи ниједан тест на заразу није био позитиван.

Оно што им је заједничко, а што није идентификовано код осталих испитаника, била је висока концентрација Т-ћелија имуног система. Оне делују као меморијске ћелије способне да препознају конкретне инфекције када се појављују у организму.

Научници сматрају да ти специфични Т-лимфоцити заустављају ковид 19 тако што искључују кластер вирусних протеина који помажу вирусу да се репродукује.

Како се испоставило, ове Т-ћелије биле су присутне и у узорцима крви прикупљеним пре пандемије, али су могле да препознају вирус корону.

Научници претпостављају да су се лимфоцити које су открили могли појавити у организму приликом заражавања сродним вирусом корона који изазива обичну прехладу, након чега је организам формирао такву заштиту.

(Спутњик)

БОНУС ВИДЕО: "ФТ1П" даје одговор, како да оснујете предузеће?

ТИТО ТРАЖИО БАТИ ДА МУ ИСПРИЧА ВИЦ О ЊЕМУ: Овај одговор је добио од глумца (ВИДЕО)