ТАЈНО РУСКО ОРУЖЈЕ: Амерички медији о новом авиону за осматрање и навођење (ВИДЕО)

П.З.С. /спутњик интернешнел

06. 11. 2021. у 19:31

ПЕНТАГОН категорише земље као што су Русија и Кина као „блиске“ противнике или претње.

ТАЈНО РУСКО ОРУЖЈЕ: Амерички медији о новом авиону за осматрање и навођење (ВИДЕО)

Фото принтскрин youtube najnovijavest


Међутим, у неким новим технологијама, Москва и Пекинг су преузели вођство, уводећи оружје у активну службу које тек треба да усвоји амерички војно-индустријски комплекс.
Беријев А-50У, дубоко модернизована верзија руског извиђачког авиона А-50 „летећи радар“, играће важну улогу у обезбеђивању ефикасности руских војних обавештајних капацитета на бојном пољу, сматра сарадник Нешнел Интреста (National Intrest) Марк Епископос.
У недавном чланку за веб страницу часописа, Епископос је навео кључне карактеристике А-50У, попут његове способности да прати земаљске циљеве на дометима до 300 км и ваздушне циљеве на удаљености до 650 км захваљујући Шмел-М (Bumblebee-М) – уграђеном, ротирајућем, радарском систему за праћење у облику печурке. Нови радарски комплекс такође има домет детекције лансирања пројектила до 1.000 км.
Систем може истовремено да прати око 300 копнених или четрдесет ваздушних циљева. А-50У такође има побољшане карактеристике домета лета за 15-20 процената у односу на оне код свог претходника захваљујући смањеној величини и тежини његове уграђене радио-електронске опреме и последичном смањеном оптерећењу мотора.
А-50У је модернизација А-50, авиона за рано упозоравање и контролу из совјетског доба који је први пут ушао у употребу касних 1980-их. Авиони су направљени на бази војног транспортног Ил-76МД – вишенаменског четворомоторног стратешког транспортера са четири мотора који је дизајнирао Конструкторски биро Иљушин.


Епископос истиче да за разлику од А-50, који има аналогне улазе, „А-50У се може похвалити потпуно дигитализованим системом“ радарске контроле, „што га чини лакшим и бржим за употребу, а минимизира ризик од грешке оператера“.
-Као и код многих недавних додатака руској линији авиона, А-50У је био распоређен у Сирији до 2018. године, ангажован у ригорозним теренским тестирањима и помажући у надгледању зона деескалације, написао је сарадник, истичући да је претходно распоређен оригинални А-50 из 2015. године пружио је руским Ваздушно-космичким снагама „јединствену прилику да упореде перформансе у стварној употреби А-50 и А-50У раме уз раме“.
Поред потпуно замењених компјутера у авиону, унапређени авион има и поузданији уплинк ка сателитској комуникационој опреми, при чему су обим података и квалитет значајно повећане, а побољшан је и навигациони систем. Мање надоградње укључују нове велике уграђене ЛЦД мониторе и побољшану ергономију за летачке посаде, укључујући редизајниран ентеријер и простор за одмор и кухињу.


Поред способности да откривају, идентификују и прате ваздушне, копнене и морске циљеве и дају информације о њима командним местима, авион може да служи и као сопствени командни пункт.
Споља, А-50У је сличан америчком Боингу Е-3 Сентри. Међутим, амерички авион има пулсно-доплер радар са дометом од око 375 км за ниско летеће циљеве и пулсни радар за праћење авиона на средњим и великим висинама на дометима до 650 км. Авиони такође имају могућност осматрања, што их чини способним да открију и прате мете на земљи и на мору на домету од 320 км. Е-3 су модернизовани неколико пута, а НАТО је недавно продужио животни век авиона до најмање 2035. године – са стварима као што су проширени капацитет за смештај података, пропусни опсег сателитских комуникација и нова опрема за шифровање. Авион је првобитно уведен у употребу 1977. године.
Епископос сугерише да тек треба да се види како се руски и амерички авиони упоређују у стварним перформансама.

Модернизацију А-50У извршили су Ваздухопловни комбинат Бериев и Радиотехнички концерн Вега – компанија специјализована за војне радаре, осматрање и системе командовања и управљања.

Ваздушно-космичке снаге очекују да добију седми модернизовани А-50У до краја 2021. године, а шести авион те врсте испоручен је у марту. Изграђено је укупно 68 Е-3 Сентри-а, од којих је 31 користило америчко ваздухопловство, а већина остатка (осим три изгубљена у несрећама) је извезена у НАТО, Француску, Британију и Саудијску Арабију.

ЗАПРАТИТЕ НПОРТАЛ НА ФЕЈСБУКУ

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

ИТАЛИЈАНСКО МИНИСТАРСТВО ЗДРАВЉА САОПШТИЛО: У држави тренутно 12 случајева мајмунских богиња