АСТЕРОИД БИ МОГАО ДА УНИШТИ ГРАД: Проћи ће поред Земље за викенд

Танјуг

25. 03. 2023. у 00:06

АСТЕРОИД довољно велики да уништи град проћи ће овог викенда проћи између Земљине и Месечеве орбите, пренео је данас Би-Би-Си (ББЦ).

АСТЕРОИД БИ МОГАО ДА УНИШТИ ГРАД: Проћи ће поред Земље за викенд

Фото: Профимедиа/Илустрација

Објекат, назван 2023 ДЗ2, откривен је пре месец дана, а у суботу ће проћи на удаљености од 515.000 км од Месеца, пре него што ће неколико сати касније пролетети поред Земље.

Према писању Би-Би-Сија, ретко се дешава да се тако огроман астероид, пречника између 40 и 90 метара, приближи планети.

НАСА наводи да је то јеважна прилика за астрономе да унапреде знање о астероидима, у случају да се открије опасан објекат са потенцијалом да удари у Земљу.

-Нема шансе да овај 'убица града' удари у Земљу, али његов близина нуди одличну прилику за посматрање", рекао је шеф планетарне одбране Европске свемирске агенције Ричард Моисл.

Пошто пролази на удаљености од само 68.000 км од земље, астероид ће бити видљив кроз двоглед и мале телескопе широм света.

Пројекат виртуелног телескопа ће обезбедити директан веб пренос његовог проласка.

ЧЕДА ЈОВАНОВИЋ НАПРАВИО ХАОС У СТУДИЈУ! Напао водитеља, па му поручио: Мирдита и треба да буде на Видовдан!

ЧЕДА ЈОВАНОВИЋ НАПРАВИО ХАОС У СТУДИЈУ! Напао водитеља, па му поручио: "Мирдита и треба да буде на Видовдан!"

ЧЕДОМИР Јовановић, председник ЛДП-а, напао је Милоша Раденковића, водитеља јутарњег програма на телевизији "Прва", и питао га због чега не узме пушку и не оде у војску и изазвао општи хаос у студију у којем је био и Војислав Шешељ, лидер радикала.

17. 06. 2024. у 14:30

ВУЧИЋ ЈЕ МОЈ ПРИЈАТЕЉ, ХРАБАР ЛИДЕР И ПАТРИОТА Бивши председник оштро: Ово што је Молдавија урадила Србији је срамота

"ВУЧИЋ ЈЕ МОЈ ПРИЈАТЕЉ, ХРАБАР ЛИДЕР И ПАТРИОТА" Бивши председник оштро: Ово што је Молдавија урадила Србији је срамота

БИВШИ председник Молдавије Игор Додон изјавио је да је сигуран да је већина грађана Молдавије против одлуке власти те земље да у Генералној скупштини УН подржи и гласа за резолуцију о наводном геноциду у Сребреници.

17. 06. 2024. у 10:50

ЗАШТО ЈЕ БАЈАГА ИЗБАЧЕН ИЗ РИБЉЕ ЧОРБА: Бора се присетио најтежих тренутака - Депресија, хтео сам да престанем да певам

ЗАШТО ЈЕ БАЈАГА ИЗБАЧЕН ИЗ "РИБЉЕ ЧОРБА": Бора се присетио најтежих тренутака - "Депресија, хтео сам да престанем да певам"

ФРОНТМЕН легендарне рок групе "Рибља чорба" написао је бројне хитове, како за свој бебд, тако и у сарадњи са колегама и пријатељима.

17. 06. 2024. у 20:22