ПРОНАЂЕН ФОСИЛ СТАР 100 МИЛИОНА ГОДИНА: Крије важне податке о праисторијском животу? (ВИДЕО)

08. 12. 2022. у 20:02

РЕДАК фосил 100 милиона година старог дива откривен у Аустралији сматра се открићем које би могло дати важне трагове о праисторијском животу.

Фото: Принтскрин/Јутјуб/Queensland Museum Network

Фосили младог плезиосауруса високог шест метара, познатог и као еласмосаур, пронађени су у августу на фарми говеда у Квинсленду. На том месту пронађени су заједно тело и глава, што би могло бити кључ за будућа открића, као што су порекло, еволуција и екологија, каже за америчке медије Еспен Кнутсен, виши кустос палеонтологије у Музеју Квинсленда.

Гмизавци ове врсте били су дуги између осам и десет метара и живели су у Аустралијском мору на дубини од 50 метара, пре отприлике 150 милиона година.

Сада стручњаци намеравају да анализирају хемију зуба примерка како би открили његову екологију у смислу станишта, као и да ли је мигрирао током година.

Иако су живели отприлике у исто време када и диносауруси, плесиосауруси и ихтиосауруси нису класификовани као диносауруси, преноси Спутњик.

Нова димензија живота у делу Београда који се буди из сна

У ПОТРАЗИ сте за станом у центру града који је довољно изолован од градске вреве, окружен зеленилом и реком, а с друге стране вам је подједнако важно да кварт има одличне саобраћајне везе са свим деловима Београда?

18. 04. 2024. у 10:00