ПРЕМИНУО "ЛОВАЦ НА ФОСИЛЕ": Ричард Лики - чувени кенијски палеонтолог

Танјуг

03. 01. 2022. у 15:55

ПРОСЛАВЉЕНИ кенијски заштитник природе и "ловац на фосиле", Ричард Лики, чија су револуционарна открића помогла да се докаже да је човечанство еволуирало у Африци, умро је у 77.години. Вест је са "дубоком тугом", објавио председник Кеније Ухуру Кенијата.

ПРЕМИНУО ЛОВАЦ НА ФОСИЛЕ: Ричард Лики - чувени кенијски палеонтолог

Фото: Принтсцреен/Јутјуб/Euronews по-русски

Чувени палеоантрополог Ричард Лики, био је активан до својих 70-их, упркос нападима рака коже и болести бубрега и јетре.

Поводом његове смрти Фондација је на Твитеру написала:

„Био је визионар чији велики доприноси људском пореклу и очувању дивљих животиња никада неће бити заборављени".

Лики је рођен у Најробију 19. децембра 1944. године и можда је било неизбежно да постане ловац на фосиле с обзиром да су му родитељи били Луис и Мери Лики, можда најпознатији светски откривачи хоминида предака.

Иако се Ричард Лики у почетку окушао у вођењу сафарија, са 23 године без формалне археолошке обуке, добио је дозволу за истраживање и копање на обалама језера Туркана у северној Кенији.

Током 1970-их водио је експедиције које су помогле да се на бољи начин разуме људска еволуција, нарочито открићем лобања Хомо хабилиса старих (1,9 милиона година) 1972.године и Хомо еректуса (1,6 милиона година) 1975. године.

Објавио је насловну страну часописа Тајм позирајући са макетом Хомо хабилиса, под насловом "Како је човек постао човек".

БОНУС ВИДЕО:

СВИ ГА ВОЛИМО КАДА СЛАВИМО: Како је настао ватромет?

САМО НА 2 САТА АВИОНОМ ОД БЕОГРАДА: Одлична дестинација за летовање - сви детаљи резервације и аранжмана