МЕЂУНАРОДНИ ДАН БЕЗ ПАПИРА: Прилика да се укаже на важност очувања шума

МЕЂУНАРОДНИ ДАН БЕЗ ПАПИРА: Прилика да се укаже на важност очувања шума

МЕЂУНАРОДНИ дан без папира је прилика да се укаже на потребу смањења потрошње папира и тиме допринесе очувању шума, смањењу емисије угљен-диоксида и уштеди енергије.

06. 11. 2023. у 09:00УН циљ 9, 13, 15

МЕЂУНАРОДНИ ДАН РЕЗЕРВАТА БИОСФЕРЕ: Чувари природе и биолошке разноврсности

МЕЂУНАРОДНИ ДАН РЕЗЕРВАТА БИОСФЕРЕ: Чувари природе и биолошке разноврсности

ХИТНОСТ решавања еколошких проблема постаје све јаснија: имамо само једну планету и она је у опасности. Наш однос са природом и са другим живим бићима треба радикално преиспитати и променити јер морамо да створимо истински заједнички свет.

02. 11. 2023. у 10:23УН циљ 14, 15

МЕЂУНАРОДНИ ДАН НЕГЕ И ПОДРШКЕ:  Активна брига за добробит свих људи

МЕЂУНАРОДНИ ДАН НЕГЕ И ПОДРШКЕ: Активна брига за добробит свих људи

ИМАЈУЋИ у виду потребу за улагањем у систем пружања неге и стварањем одговорних, јаких и инклузивних система који укључују пуно поштовање људских права, а са циљем признавања, вредновања, смањења и прерасподеле неплаћене неге и подршке, Генерална скупштина Уједињених нација је одлучила да 29. октобар прогласи Међународним даном неге и подршке.

30. 10. 2023. у 11:31УН циљ 3, 8, 17

ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености

ДИГИТАЛНИ СВЕТ: Глобална недеља медијске и информационе писмености

У САВРЕМЕНОМ друштву, медији и информације играју велику улогу у обликовању нашег знања, ставова и вредности. Свакодневно смо изложени бројним медијским и дигиталним порукама које нам преносе различите информације, идеје и утицаје. Зато је важно да будемо медијски и информационо писмени, односно да имамо способност да критички анализирамо, вреднујемо и користимо медијске и информационе садржаје.

27. 10. 2023. у 10:00УН циљ 9

ИСТИНЕ И ЗАБЛУДЕ О ЗЕЛЕНОМ МАРКЕТИНГУ: Еколошка одговорност или маркетиншки трикови

ИСТИНЕ И ЗАБЛУДЕ О ЗЕЛЕНОМ МАРКЕТИНГУ: Еколошка одговорност или маркетиншки трикови

ЗЕЛЕНИ маркетинг је појам који се односи на маркетиншке активности које имају за циљ да промовишу производе или услуге који су еколошки прихватљиви или који доприносе очувању животне средине.

26. 10. 2023. у 11:25УН циљ 9, 12

Misli zeleno

22.maj Svetski dan biodiverziteta

Šta je zajedničko biodiverzitetu i dominama? Kada jedan deo padne, sve ostalo može da se uruši. Svi moramo da zaštitimo delikatnu ravnotežu biodiverziteta po svaku cenu – i zbog prirode i zbog nas samih. Jedno je sigurno: uprkos svom tehnološkom napretku, mi u potpunosti zavisimo od zdravog ekosistema za vodu, hranu, lekove, odeću, gorivo, sklonište i energiju.


Kada je u pitanju biodiverzitet, mi smo deo jednačine, ali moramo biti i deo rešenja.


Evo 5 načina kako:

💧Koristite vodu mudro

♻Izaberite višekratnu upotrebu

🍽Smanjite bacanje hrane

🗑Održavajte prirodu čistom

I što je najvažnije širite vest

Info tabla

01

Šta označava CARPOOLING?

02

Ko su ekološki migranti?

03

Šta je održivi lanac snabdevanja?

04

Šta predstavlja regenerativna poljoprivreda?

05

Šta podrazumeva naked/nude pakovanje?

06

Digitalna trezvenost?