РЕДИТЕЉ Никита Миливојевић одавно се одомаћио у Грчкој: до сада је поставио двадесетак, углавном класичних наслова (Чехов, Достојевски, Стриндберг, Брехт, Ибзен, Молијер, Аристофан) у националним театрима Атине, Солуна и Кипра, али и на сценама приватних театара. У једном од њих, Театру Акропол у срцу Атине, од децембра прошле године игра се "Андерграунд". За само четири месеца имао је 120 извођења пред пуним гледалиштем, а због великог успеха наставиће свој позоришни живот и од јесени. Зашто се први пут одлучио за домаћег писца и наслов?
06. 05. 2024. у 11:55
sini
17.10.2020. 10:15
Sram vas bilo Umetnici koji podrzavate ovakve stvari.Molim vas da obavezno kacite ovakve nakaradne slike svojoj deci iznad kreveta!
Paja
17.10.2020. 16:04
@sini - Jeste li bili na izlozbi ili na osnovu jedne slike sudite o svim radovima?
Posmatrač
17.10.2020. 11:19
Ministarstvo kulture dalo je šablonski, usaglašen odgovor sa aktuelnim vrednosnim sistemom koji se nameće, bez suštine i čak potrebe. "...bilo bi celishodnije da se ... posvete pitanju odgovornosti umetnika ... odnosno pitanju gde su granice umetničke slobode i šta je to što kod pojedinaca i grupa može da pobudi različita osećanja i delovanja." Svojevrsna sintagma "granice umetnosti" je kontradiktoran i pogrešan u svojoj suštini. A buđenje osećanja je temeljni cilj umetničkog iskaza, u najkraćem. Tek u širem kontekstu se može razumeti viđeno. Drugim rečima, potrebno je imati predznanje, a ne po svaku cenu trpati viđeno u aktuelni sistem vrednosti.