ПОТРЕСНЕ РЕЧИ ОЦА НЕСТАЛОГ ДЕЧАКА ИЗ АПАТИНА: "Волели бисмо да верујемо да су отети, одна има наде да су живи"

Новости онлине

03. 06. 2023. у 10:53

ПЕТИ дан од нестанка Антонија (11) и Патрика (10) из Апатина наставља се детаљна претрага Дунава.

ПОТРЕСНЕ РЕЧИ ОЦА НЕСТАЛОГ ДЕЧАКА ИЗ АПАТИНА: Волели бисмо да верујемо да су отети, одна има наде да су живи

Фото: Новости

Отац дечака Патрика, Слободан Богдан (36), рекао је јуче да не губи наду и апеловао на суграђане, али и све друге људе добре воље да им помогну у потрази за дечацима и данас са њима изађу на Дунав.

- Молимо све људе добре воље да нам се придруже. У 7 и 30 часова крећемо у потрагу да пронађемо нашу децу, Патрика и Антонија. Ко има чамце, молимо да изађе на реку, а планирали смо да их тражимо и кроз шуму. Место састајања је код Антонијевог оца Бебија, стоји у апелу обе породице и пријатеља несталих дечака.

Слободан је смогао снаге и захвалио се свима који помажу у потрази и придружио се молби да се потрага омасови.

- Молим суграђане који имају чамце да крстаре Дунавом низводно, што више могу. Молим и пецароше да уколико нешто примете одмах јаве, каже човек који већ четири дана проживљава агонију заједно са својом супругом, ћеркама, родбином и породицом другог несталог детета.

По његовим сазнањима, како каже, у потрагу су се укључили и момци из апатинске марине, као и Шумска управа, који су дали чамац који непрекидно крстари Дунавом. Такође је сазнао да су дошли и рониоци, волонтери из Београда, као и један Сомборац са чамцем, посадом и сонаром, али и неколико Апатинаца са чамцима, додајући да се најопсежнија потрага до сада очекује данас.

Придружили су им се и апатински рониоци, такође са чамцем и сонаром, као и рониоци Жандармерије, који јуче нису били, јер су имали интервенцију на другом месту.

Патриков отац још додаје да до њих долазе разне приче, од тога да су се деца удавила, до тога да су киднапована.

- Не искључујем ни варијанту да су деца отета. Због тога смо облепили град њиховим сликама. Молимо људе да што више деле те фотографије, па уколико их неко примети да нам јави. Спремни смо за сваку сарадњу, само да дођемо до деце! Више бисмо волели да верујемо у причу да су отети, јер онда има наде да су живи, искрен је Слободан.

Он каже и да га погађају питања: “Шта ће деца сама поред воде?”, јер, како каже, сина је учио да реку поштује и да је се плаши.

Дечаци су нестали у понедељак, а њихови бицикли и ствари су пронађени на обали код Кајак клуба. У уторак је у потрагу кренула и Јединица ронилаца Жандармерије. Како је речено, висок ниво водостаја и слаба видљивост отежана акцију подводне портаге.

(Нове Апатинске Новине)

БОНУС ВИДЕО: ПОТРЕСНЕ СЦЕНЕ НА ОБАЛИ ДУНАВА У АПАТИНУ - У току велика потрага за малишанима

ОКО МЕНЕ ШПРИЦЕВИ, СЕКТЕ Бане објаснио зашто је морао да пусти децу да оду код мајке

"ОКО МЕНЕ ШПРИЦЕВИ, СЕКТЕ" Бане објаснио зашто је морао да пусти децу да оду код мајке

ИСТАКНУТИ глумац Бане Видаковић, који је пре три године осуђен због недозвољеног држања хероина за личну употребу, говорио је о породици и деци коју је, каже, управо због наркотика склонио из Србије.