СРБИЈА ЈЕ ОДЛУЧИЛА: HEINEKEN 0.0. понео титулу „Изабран производ године 2021.”
HEINEKEN 0.0, безалкохолни производ компаније HEINEKEN Србија, изабран је за производ 2021. године у категорији безалкохолног пива, на основу искуства потрошача, преноси Product of the Year Worldwide (POY) Adria d.o.o, иначе организатор избора „Производ године”.
Фото: Промо
HEINEKEN 0.0 је безалкохолно пиво, направљено по јединственој рецептури и препознатљив је по балансираном укусу јечменог слада и воћних нота, а усмерен је на одговорну конзумацију у свакој прилици.
-Велико нам је задовољство што је наш бренд HEINEKEN 0.0 понео титулу победника за „Изабран производ године 2021.“ Ово је доказ поверења које су нам указали потрошачи у Србији и чињеница да су препознали квалитет и иновативност HEINEKEN 0.0 производа, као и нашу жељу да конзумацију пива омогућимо чак и у приликама као што су ручак током радног времена или пре вожње. Велики рад и посвећеност тима, препознатљив HEINEKEN квалитет и подршка потрошача, кључни су фактори успеха наше компаније, које настављамо да негујемо и у годинама које долазе, а у којима ћемо се додатно трудити да оправдамо поверење и признање које нам је дато- наводи се у званичном саопштењу компаније HEINEKEN Србија.
Фото: Промо
Од првог зрна јечма до послужене пуне чаше пива, компанија проактивно делује кроз бројне иницијативе и програме кроз све своје брендове, доприносећи решавању еколошких и друштвених изазова, истовремено одговарајући на потребе потрошача.
HEINEKEN Србија настоји да личним примером позитивно утиче на заједницу у којој послује, промовишући у свим комерцијалним и комуникационим активностима одговорну конзумацију својих производа, док је партнерство на различитим догађајима у земљи, на тему одговорне конзумације, неизоставно. Осим тога, на свим етикетима својих брендова, као и на званичној wеб страници, компанија HEINEKEN транспарентно наводи нутритивне и калоријске вредности сваког бренда појединачно, истовремено улажући 10% годишњег буџета бренда HEINEKEN за промоцију и подизање свести о значају одговорне конзумације, кроз различите пројекте и кампање.
Кроз награду „Изабран производ године 2021“ за бренд HEINEKEN 0.0, компанија HEINEKEN Србија свим својим потрошачима нуди избор у свакој ситуацији и у сваком тренутку.
Фото: Промо
HEINEKEN је најраспрострањенији произвођач пива на свету и има водећу улогу у развоју и маркетингу премиум пивских брендова и цидера. Више од 300 међународних, регионалних, локалних и посебних врста пива и цидера, предвођених HEINEKEN® брендом, чине снажан портфолио компаније. Број запослених износи више од 84,000, а компанија послује у 165 пивара, сладара и других производних погона широм света.
У Србији, компанија HEINEKEN Србија представља произвођача пива који активно послује у две пиваре, Зајечару и Новом Саду. Док је пивара у Зајечару поносна на своју дугогодишњу традицију и пиварско умеће који датирају још од 1895, пивара у Новом Саду је једна од технолошки најразвијенијих у региону.
Основна делатност компаније је производња, дистрибуција и продаја пива. Портфолио брендова чине: Heineken, Heineken 0.0, Amstel Premium Pilsener, Kapuziner Weissbier, Krušovice Svetle, Sol, Zaječarsko, Zaječarsko Crno, Zaječarsko Extra, Laško Zlatorog, Laško Zlatorog 0.0, Laško Malt Mix 0.0, Birra Moretti, PilsPlus и Sajder Bandit.
Посвећени иновацијама, дугорочним инвестицијама у своје брендове, добро организованој продајној егзекуцији и фокусирани на ефикасно управљање трошковима, кроз програм „Стварамо бољи свет“, одрживост чини саставни део пословања ове компаније и пружа додатну вредност за све њихове стејкхолдере.
Транспарентност у свакодневном раду и комуникацији, поштовање за појединца, локалну заједницу и друштво, страст према квалитету и корпоративна друштвена одговорност представљају кључне вредности компаније.
ЗЕЛЕНСКИ СА ПРВЕ ЛИНИЈЕ ФРОНТА ПОСЛАО ПОРУКУ ОЧАЈА: Руса је све више и више! Ситуација тешка и компликована
ПРЕДСЕДНИК Украјине Володимир Зеленски је изјавио да је ситуација на фронту тешка и компликована и да се повећава број руских снага.
20. 12. 2025. у 07:09
РУСИ ЋЕ НАПАСТИ ЕУ МНОГО РАНИЈЕ: Велико упозорење из Украјине, позната година и главна мета
РУСИЈА је померила своје планове за директну агресију са 2030. на 2027. годину, а Европа је све гласнија о ризику од директног сукоба, у којем би се балтичке државе могле наћи под окупацијом.
20. 12. 2025. у 09:41
Објављени ИНТИМНИ кадрови Меланије Трамп из КУПАТИЛА - и то ЗЛАТНОГ! Доналд је питао да ли је видела, она му одговорила (ВИДЕО)
МЕЛАНИЈА је беспрекорно стилизована – шешири, штикле, фризура – све је у складу са њеним хладним и контролисаним имиџом
19. 12. 2025. у 19:01
Коментари (0)