ПОСЛЕ више од годину дана коначно ће моћи да се региструју хиљаде возила на којима не може да се прочита број мотора или број шасије, јер 30. јануара ступају на снагу Измене и допуне Правилника о утискивању идентификационих ознака на основу којих ће поново бити дозвољено да се утисне број мотора или број шасије на возилу.

provincijalka

29.01.2021. 21:21

Ići ćemo volovskim kolima kao nekada. Kupi konja i uzjaši ga ili idi pešice. Da narod ima para kupio bi auto. Nemaju ni za hleba, a automobil je sad nužna potreba. Vraćaju nas u kameno doba. Ma treba nama i gore. Najmanja su primanja a tek nezaposlenost. Samo na državna jasla, aobičnismrtnici neka nestanu. Samose pitam koga ćše da deru kad su od akciza na gorivoi registracija punili budžet.

Marko

30.01.2021. 01:34

“Primera radi, to znači da “jugo” mora imati emisiju do 3,5 ugljen-monoksida (CO). A kada bi “jugo” imao emisiju gasova 4,5 CO ne bi više mogao da se vozi - objašnjava Marinković.” Zamolio bi stručno lice da objasni kako se meri i u kojim jedinicama vrednost izduvnih gasova. Sva vozila u specifikaciji imaju vrednost CO ^2 u g/km,tako da EU traži za proizvođače da motor 2022 godine ima tu vrednost ispod 95 g/km. Sadašnji automobili EURO 6 imaju od 100 do 180 g/km,što zavisi i od snage motora.