НА основу уговора између Министарства привреде Владе Републике Србије и Ер Србије, извршена је докапитализација српске националне авио-компаније, при чему је Република Србија повећала свој власнички удео у Ер Србији са досадашњих 51 на 82 одсто.

Hteo bih da znam

30.12.2020. 17:23

Znači pare koje su "legle" od prodaje Komercijalne banke odoše većem "buretu bez dna" nego što je stari JAT ikada bio, današnjoj Er Srbiji! Interesuje me da li će Vlada, kao većinski vlasnik, sa mesta direktora najzad najuriti onog Nejsmita koji je bio i ostao čovek Etihada zadužen da što žešće opeljuši Er Srbiju!

Petar

31.12.2020. 02:12

@Hteo bih da znam - AirSerbia je poslovala pozitivno do pocetka korone, jedino je drzava vracala dugove JAT-a kao sto je bilo predvidjeno ugovorom. Ovo pise i u izvestaju fiskalnog saveta koji je napao AirSrbiju. Od pocetka korone doslovno sve avio kompanije su u minusu.

Posmatrač iz Nemačke

01.01.2021. 15:54

@Petar - Petre nisu u pravu. Da si hteo da pratiš opozicionu štampu ili npt. švajcarsku i nemačku stručnu štampu, znao bi da je Srbija pored vraćanja dugova, kroz razne vidove čistih mućki kod prikazivanja zašto donacije (npr. zbog povećanja broja turista u Srbiji, boljeg imidža države u EU isl) Er Srbiji davala velike pare -i do 20 miliona evra godišnje. Neki EU političari su čak pokretali u Briselu pitanje nelegalnih subvencija države tobože "nacionalnom" avio prevozniku koji je ustvari bio mrioneta Etihada preko njihovih, Er Srbiji nametnutih direktora, tu su i (za mito?) popustljivi srpski funkcioneri koji su sve aminovali itd. Jasno?