МОЈ ПРОЦЕНИТЕЉ: За брзу и једноставну процену штета

Промо

21. 09. 2020. у 12:14

UNIQA осигурање је са поносом представило јединствен сервис на тржишту, Мој проценитељ који клијентима омогућава да сами буду проценитељи штете.

МОЈ ПРОЦЕНИТЕЉ: За брзу и једноставну процену штета

Фото: Промо

Захваљујући иновативној платформи Мој проценитељ доступној 24 часа дневно, клијенти UNIQA осигурања процену штете на возилу или домаћинству могу да обаве брзо и лако, из свог дома или са паркинга, у било које време, без одласка у пословнице и физичког присуства проценитеља!

Мој проценитељ је једноставан за употребу, прилагођен паметним телефонима и таблетима и не захтева инсталацију посебних апликација, а цео процес је крајње једноставан: по извршеној пријави штете на возилу или у домаћинству, UNIQA преко СМС поруке или имејла клијенту шаље линк који је активан 24 часа или више, путем ког врше фотографисање оштећења на возилу или домаћинству и неопходне документације, што омогућава да се цео процес процене штете заврши самостално у времену које клијентима највише одговара и то за највише 15 минута.

Фото: Промо

Мој проценитељ је потпуно аутоматизован и креиран без компромиса у смислу квалитета, поузданости и сигурности заштите података осигураника. Доступан је 24/7, а целокупна процена штете одвија се уз помоћ анимираног UNIQA асистента који клијента води кроз цео поступак пружајући неопходну подршку, упутства и инструкције.

UNIQA клијентима оставља на располагању могућности за класичну или видео – процену штете, а лансирањем платформе Мој проценитељ остварила је додатни искорак одговарајући захтевима клијената за максималну флексибилност, врхунски квалитет сервиса услуга, брзину и једноставност.

Клијенти су фокус целокупног пословања UNIQA осигурања па је и најновија плаформа Мој проценитељ, инспирисана управо њиховим потребама. Мој проценитељ клијентима омогућава једноставну и лаку процену штете, брже комплетирање неопходне документације а тако и ефикаснију исплату штете, у најкраћем временском року. Лидер у иновацијама на тржишту Србије, UNIQA тежи дигиталној трансформацији настојећи да правовремено одговори захтевима својих осигураника, омогућавајући беспрекоран сервис и експресну исплату како би што пре могли да санирају штету на имовини или возилу. Резултат наших напора усмерених на задовољство клијената је још један супериоран сервис, јединствен за Србију али и регион – рекла је Гордана Букумирић, ЦЕО UNIQA осигурања.

Након заједничког рада на пројекту видео - процене штете који је UNIQA прва на нашем тржишту и у региону увела прошле године, платформу Мој проценитељ развијала је и имплементирала компанија ИЦТС из Београда.

Подсетимо, UNIQA захваљујући примени најсавременијих решења и развијању онлине платформи, има заокружен цео процес сервисирања клијента 24/7 - од момента иницирања понуде, електронске размене документације, преко куповине полисе, плаћања премије, до пријаве, процене и исплате штете. Све информације о производима и сервисима услуга UNIQA осигурања можете видети на веб сајту www.UNIQA.rs

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

Коментари (1)

ТИТО ТРАЖИО БАТИ ДА МУ ИСПРИЧА ВИЦ О ЊЕМУ: Овај одговор је добио од глумца (ВИДЕО)