ДО КРАЈА 2020. 7,7 КИЛОМЕТАРА ОБИЛАЗНИЦЕ: Компанија "Пауер Чајна" завршава изградњу првог дела саобраћајнице око главног града

З. Радовић

12. 09. 2020. у 07:40

ПРВИ део обилазнице око Београда, од 7,7 километара, између Остружнице и Орловаче биће готов до краја године.

ДО КРАЈА 2020. 7,7 КИЛОМЕТАРА ОБИЛАЗНИЦЕ: Компанија Пауер Чајна завршава изградњу првог дела саобраћајнице око главног града

Новости

Тиме ће бити комплетирано свих шест трака ове саобраћајнице до Ибарске магистрале. Министарка грађевинарства Зорана Михајловић је јуче, после разговора са инвеститором, извођачима и подизвођачима радова рекла да очекује да цела деоница Б обилазнице, све до Бубањ потока, буде готова 2022. године. Министарка је истакла и да су у току преговори са кинеским извођачом, компанијом "Пауер Чајна", о наставку изградње обилазнице ка Панчеву.

Новости

- Изградња последње, деонице Ц могла би да почне током 2022. године - најавила је министарка. - Сваки километар који завршимо и укључимо у саобраћај важан је за смањење гужви у Београду, јер је то један од ретких европских градова који још немају обилазницу, а од 16.000 до 17.000 аутомобила дневно пролази овуда.

ЈЕДНА ДЕОНИЦА ЗА ТРИ ДЕЦЕНИЈЕ

ОД три деонице, за 30 година комплетно је завршена само једна, од Батајнице до Добановаца, док је на другој окончана само изградња сектора од Добановаца до Остружнице. После моста на Сави раније су асфалтиране само по три десне траке, све до тунела Стражевица, док се тренутно радови одвијају у левој траци. После тунела Стражевица неимари имају посао да асфалтирају свих шест трака, јер до Бубањ потока тренутно води само кружни пут, који је преоптерећен, нарочито теретњацима.

Вршилац дужности директора "Путева Србије" Зоран Дробњак рекао је да је ова саобраћајница на првом месту на листи приоритета објеката који морају да се заврше и да он на то упозорава већ десет година.

- Није лако реализовати пројекат изградње обилазнице око Београда, али упркос проблемима око експропријације, завршићемо га у року - рекао је Дробњак. - Организоваћемо састанке сваких месец дана са министарком, а са извођачима и чешће.

Изградња дела обилазнице од моста на Сави код Остружнице до Бубањ потока коштаће 207 милиона евра. Финасира се 85 одсто од зајма кинеске Експорт-импорт банке и 15 одсто из буџета Републике Србије. Укупна дужина обилазнице од Батајнице до Бубањ потока је 47 километара, а део чија изградња је у току је дуг 20,4 километра. Да би био завршен читав пројекат, који подразумева трасу са шест трака до Панчева, потребно је изградити још 31 километар ауто-пута од Бубањ потока, што укључује и мост преко Дунава код Винче.

Новости

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
СТЕПА КОД ЈЕДРЕНА ОСВЕТИО УГЉЕШУ И ВУКАШИНА: Пре 85 година у Чачку преминуо војвода Степа Степановић, велики српски војсковођа

СТЕПА КОД ЈЕДРЕНА ОСВЕТИО УГЉЕШУ И ВУКАШИНА: Пре 85 година у Чачку преминуо војвода Степа Степановић, велики српски војсковођа

БРИЖЉИВО упаковане две нагореле воштанице и једна раскошна османска сабља пронађене у скромној соби Степе Степановића после његове смрти 27. априла 1929. откриле су да велики војсковођа није сматрао победе на Церу и Солунском фронту најважнијим биткама које је водио, већ освета средњовековних српских витезова изгинулих у Маричкој бици.

28. 04. 2024. у 06:30

РЕЗОЛУЦИЈОМ О СРЕБРЕНИЦИ ПРИКРИВАЈУ СВОЈЕ ЗЛОЧИНЕ: Немачка историјски фалсификат потура на годишњицу ослобођења Дахауа, фабрике смрти

РЕЗОЛУЦИЈОМ О СРЕБРЕНИЦИ ПРИКРИВАЈУ СВОЈЕ ЗЛОЧИНЕ: Немачка историјски фалсификат потура на годишњицу ослобођења Дахауа, фабрике смрти

НЕМАЧКА која је главни спонзор сарајевске „Резолуције о Сребреници“ покушава да прогура тај цинични историјски фалсификат кроз Генералну скупштину УН у време једне трагичне годишњице, ослобођења концентрационог логора Дахау, неспорног сведочанства о највећем геноцидном програму у историји човечанства чији је аутор – Немачка.

28. 04. 2024. у 07:00

Коментари (0)

АКО НЕКОМ ПОЗАЈМИТЕ ОВУ КЊИГУ, НЕ ОЧЕКУЈТЕ ДА ВАМ ЈЕ ВРАТИ!