ПРВЕ две, од четири трамвајске целине, монтиране на платформи "Сименсове" фабрике у Собовици, код Крагујевца, већ су "сишле" на интерне фабричке шине и ускоро ће бити спремне за извоз у највеће немачке, француске и шпанске градове.

misko

12.08.2020. 11:15

Kvalitetno i po povoljnoj ceni a Simens ce da skida kajmak. Nasi ce biti zadovoljni samo je pitanje za koje plate. Minimalac u nemackoj 1300e, a bas me zanima koliko imaju nasi inzenjeri u Sumadiji. Garant upola i kao treba da su srecni..

somborac

12.08.2020. 14:56

@misko - Misko, ako mislis na bruto platu u nemackoj, skoro si u pravu. Kamo srece da je 1300 € neto. U firmi gde ja radim, ide makar trecina radnika svakog meseca posle primanja plate na socijalno, da bi im oni platili stanarinu (ili deo nje).

Jana

12.08.2020. 11:41

Sve je dobro sto se radi i proizvodi a isto tako sto ekonomija napreduje a samim tim i bolji standard drustva. A bilo bi jos bolje kada bi u svim gradskim prevozima nabavili fotokataliticki preciscivaci vazduha, Ruska proizvodnja provereno i kvalitetno. Sada kada vlada pandemija itekako bi nam dobro doslo da udisemo cist vazduh bez bojazni zarazavanja i stalno nosenje maski.

Bungi

12.08.2020. 12:49

Kad možete da kupujete "domaće" tramvaje za Beograd, možete i autobuse.A ne uslov da je fabrika u poslednjih 5 godina ostvarila toliki i toliki profit, pa ovo pa ono, samo što niste napisali ko će biti izabran.Najniža cijena i najduža garancija su jedini kriterijum.A ne, da je Man ili Mercedes kupio Ikarbus onda bi kupovali "domaće".?Komunalna policija Beograd kupuje Land Rover a "domaća" fabrika Fiat zjapi prazna, nema kome da proda auta.?Bando!

Misko

12.08.2020. 17:21

Govorim o platama inzenjera na prvom mestu a i radnika naravno. Treba raditi ali i biti placen za godine skolovanja. U nasoj situaciji daj sta das samo da se ne sedi a stranci to obilato koriste. Zato im se i ne isplati da udjemo u EU. Odmah bi skocile plate a i njima interes da ovde rade.