КАД ИДЕ ТУРА, НЕ ИДЕ ГАС: Поруке ХЕИНЕКЕН кампање, кроз призму аутентичног ЗЕРО ХЕРО концепта, дошле до више од четири милиона људи
Више од четири милиона људи видело је важну поруку, која истиче значај одговорности у саобраћају приликом конзумације алкохола – „Кад иде тура, не иде гас“. У питању је сада већ традиционална кампања компаније ХЕИНЕКЕН Србија, која годинама бележи сјајне резултате, док је ове надограђена јединственим концептом ЗЕРО ХЕРО – посвећеном свим возачима који бирају безбедност и одлучују да седну за волан искључиво када су „на нули“.
Фото: Промо
Са циљем да додатно подигне свест о овој значајној теми, ХЕИНЕКЕН је у сарадњи са Ауто-мото савезом Србије реализовао низ активности током летњих месеци. Посебну пажњу јавности привукла је активација у популарном београдском месту за изласке, Гастрошору, где су посетиоци, на бравама аутомобила, затицали симболичне „катанце“. Поруке на истим јасно су поручиле да ЗЕРО ХЕРО не вози ни кад попије само једно пиво, ни кад живи ту на пет минута, ни кад је добро јео, ни кад нема живе душе на улицама. Уз то, спроведена је и анкета о навикама у вожњи, која је додатно „освестила“ возаче.
Фото: Промо
„Ми у ХЕИНЕКЕН-у већ годинама доследно радимо на томе да укажемо на важност одговорне конзумације. ЗЕРО ХЕРО концепт је корак даље у том правцу – заснован на идеји да су праве вредности управо у свакодневним изборима које доносимо. Зато смо и приказали најчешће изговоре које возачи користе, како бисмо на креативан али и едукативан начин, на месту доношења одлуке, истакли да треба да имамо нула компромиса када је вожња под дејством алкохола у питању“, поручио је Драган Лупшић, директор корпоративних послова ХЕИНЕКЕН Србија.
Фото: Промо
Током трајања пројекта објављени су бројни чланци и ТВ прилози о значају одговорне вожње, уз кључне поруке на билбордима широм Србије, а важан канал комуникације биле су и друштвене мреже. Подршку су пружила и позната лица, попут новинара Младена Алвировића, глумца Славена Дошла и инфлуенсера Марте Ловић и Миће Ашћерића. Комбинација различитих комуникационих канала допринела је великој видљивости кампање која је досегла више од четири милиона људи.
ХЕИНЕКЕН Србија ће и у наредном периоду настојати да мотивише све учеснике у саобраћају да буду хероји свакодневице – савесни возачи.
Препоручујемо
СЈАСНЕ ВЕСТИ ЗА ПЕНЗИОНЕРЕ: Измењена уредба о статусу енергетски угроженог купца
08. 12. 2025. у 10:14
ОВАКО МОЖЕТЕ ДА ПРИЈАВИТЕ ОБЈЕКАТ ЗА ЛЕГАЛИЗАЦИЈУ: Сви детаљи на једном месту
08. 12. 2025. у 10:00
"ТА КУЋА ЈЕ СТВАРНО УКЛЕТА" Мајци и оцу пререзао гркљан, па себи исекао вене: Нови детаљи породичне трагедије у Чачку
ПРВИ резултати истраге трагедије која је откривена у суботу ујутру у породичној кући у близини „Слободине“ раскрснице у Чачку, говоре да је Владимир Чарапић (47) ножем преклао врат својој мајци Мили (72), а потом и свом оцу Неђу (79). Затим је себи истим сечивом нанео више убода по грудима и стомаку, а на крају је пререзао вене леве руке и тако на смрт искрварио.
07. 12. 2025. у 13:36
НОВО РЕШЕЊЕ ЗА УКРАЈИНУ: Европа прави план у случају да се САД повуку из конфликта
ЕВРОПСКЕ дипломате припремају сценарио подршке Украјини у случају повлачења САД из конфликта, преноси Блумберг, позивајући се на изворе.
07. 12. 2025. у 13:19
Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића
ДЕТИЊСТВО глумца Јова Максића обликовало се у малој сеоској средини подно Динаре, у селу Плавно код Книна, где је породица живела због очевог свештеничког службовања. Рани период живота описује као време потпуне слободе и радости, када је готово читаво село било простор за игру и маштарије. У таквој атмосфери формирала се његова емотивна структура — везаност за заједницу, топлина породичних односа и захвалност за једноставне ствари.
07. 12. 2025. у 11:41
Коментари (0)