ОСАМ СТАНИЦА ГОТОВО ДО ОКТОБРА: Од Београда до Старе Пазове ничу нова и обнављају се железничка стајалишта

С. Б. М.

14. 08. 2021. у 07:00

СВИ радови на станичним објектима између Београда и Старе Пазове требало би да буду готови у октобру, како би до краја године брза пруга до Новог Сада била завршена.

ОСАМ СТАНИЦА ГОТОВО ДО ОКТОБРА: Од Београда до Старе Пазове ничу нова и обнављају се железничка стајалишта

Фото Инфраструктура железница Србије

Обнављају се железничке станице Нови Београд, Земун поље, Стара Пазова и Нова Пазова. У Земуну и Батајници биће изграђене нове станичне зграде. Први пут, београдска насеља Алтина и Камендин добиће нова стајалишта.

Осим станица, реконструишу се и станични колосеци, обнављају постојећи и граде нови перони. Биће уграђена и опрема за информисање и усмеравање кретања путника, као и видео-надзор.

- У железничкој станици Нови Београд у току су радови на уређивању перона и надстрешнице, као и колосека. Предвиђено је и реновирање станичних просторија за смештај сигнално-сигурносне и телекомуникационе опреме. Нова станична зграда у Новом Београду није предвиђена овим пројектом, већ ће се градити у оквиру изградње нове аутобуске станице у Новом Београду - наводе у ЈП "Инфраструктура железница Србије".

Нови Београд, Фото Инфраструктура железница Србије

У свим станицама и стајалиштима пројектовани су и перони са потходницима. Они намењени за регионални саобраћај биће дуги 220, а за градско-приградски саобраћај 110 метара, са типским надстрешницама изнад перона.

- У станици Земун ради се нова станична зграда, затим пешачки потходник, као и по два теретна и пртљажна потходника. Пројектована је за 17 колосека, од којих је најкраћи 73, а најдужи 638 метара. Нова станица имаће и пет перона дугих 400 метара, који су међусобно повезани централним пешачким потходником. У станици Земун поље обнавља се постојећа станична зграда. Овде су изграђена три перона, од којих два дужине по 110 метара, а један од 220 метара, а повезани су новим пешачким потходником - наводе у овом предузећу.

Земун, Фото Инфраструктура железница Србије

У Алтини су изграђена два колосека и два перона и потходник, а стајалиште има и лифт за приступ особама са инвалидитетом. У току су радови на изградњи приступних саобраћајница. И Камендин је добио станицу са два колосека и два перона, као и потходник. Путни прелаз овде се укида изградњом надвожњака у близини стајалишта.

Фото Инфраструктура железница Србије

На овој деоници, у најлошијем стању била је станица у Батајници. Зато се овде гради нова зграда која ће имати три перона повезана новим пешачким потходником, као и лифт за особе са посебним потребама. Раде се колосеци, реконструишу перони.

Зграда станице у Новој Пазови се обнавља, а она ће имати потходник између четвртог и петог колосека. На станичној згради у Старој Пазови у току је санација фасаде, крова и унутрашњих инсталација. Планирана је изградња два перона, који ће бити повезани постојећим потходником.

ИЗВОЂАЧИ

ИЗВОЂАЧ радова на деоници брзе пруге између Београда и Старе Пазове је конзорцијум кинеских компанија China Railway International и China Communications Construction Company. Подсећамо, пројекат за будући изглед станица радио је Саобраћајни институт ЦИП, у сарадњи са кинеском компанијом China Railway Design Corporation.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

САД И ТЗВ. КОСОВО ХОЋЕ ДА ИМА СОПСТВЕНУ СРЕБРЕНИЦУ! Председница лажне државе у перфидној игри оптужила Београд

ПРЕДСЕДНИЦА лажне државе Косово Вљоса Османи, и поред тога што још нису прескочили последњу станицу ка чланству у Савету Европе - гласање на Комитету министара 17. маја најављује да ће породице несталих моћи да туже Србију Европском суду за људска права за повреду права на живот њихових најмилијих.

29. 04. 2024. у 07:00

Коментари (1)

ЂОКОВИЋ МУ НИЈЕ ПРВИ НА ЛИСТИ: Ево шта је Андреј Рубљов рекао након што је избацио Алкараза у Мадриду