СА ЛИНКЕДИН СТИЖУ НОВИ КЛИЈЕНТИ: Експерт Патрик Колинс пише за "Предузетник"

Патрик Колинс

30. 04. 2021. у 13:17

ПОСЛОВАЊЕ у условима пандемије утицало је и на проналажење нових начина продаје. Познавање начина како ЛинкедИн функционише може корисницима ове пословне платформе донети нове клијенте и шансу да увећају профит предузећа.

СА ЛИНКЕДИН СТИЖУ НОВИ КЛИЈЕНТИ: Експерт Патрик  Колинс пише за Предузетник

Фото Архива

Патрик Колинс, међународни експерт за ЛинкедИн, објашњава да је ова платформа на првом месту намењена за контактирање са пословним партнерима из читавог света и проналажењу нових клијената.

„LinkedIn.com је, у суштини, бесплатан софтвер и ако се користи правилно, може да постане и ваш најбољи канал до нових клијената“, поручује Колинс.

У Србији је ЛинкедИн недовољно коришћена платформа која, иначе, у свету окупља преко 750 милиона људи и предузећа. Верни корисници тврде да су 80 одсто клијената стекли на тој платформи, сличној дигиталном CV, на којој сваки појединац може да прикаже своју стручност и искуство. Колинс даје неколико основних савета предузећима: 

Како српске компаније могу боље да искористе ЛинкедИн?

• Додајте линк ка вашем ЛинкедИн профилу на страници портала компаније тако да људи могу лако да вас пронађу.

• Додајте вашу ЛинкедИн УРЛ адресу на визит-карту, да би људи могли да сазнају више о вама.

• Тражите од свих ваших запослених да направе профил на ЛинкедИну, како би ваша компанија имала већу видљивост на мрежи за међународне купце.

Како придобити пажњу потенцијалних клијената?

• Користите слику или видео снимак када креирате пост. Тиме ћете учинити ваш пост много привлачнијим – то може да буде фотографија вашег производа или видео-снимак са сајма на којем сте били.

• Користите хештег да привучете више људи као што је #organic (ако производите органске производе) или можда назив онлајн сајма који посећујете, на пример, #biofach2021.

• Покушајте да направите размак између редова када пишете. Тако је људима пријатније да читају и да разумеју.

• Увек нагласите позив на акцију о ономе што желите да људи ураде. На пример: одговорите на поруку / Кликните на линк / Погледајте видео, итд.

Потрага за клијентима

Фото Архива

На ЛинкедИну имате опцију да претражујете људе и компаније и направите филтер:

• по земљи коју имате као циљну (нпр. САД, Немачка, Пољска,...)

• по позицији лица са којима желите да разговарате (нпр. власник, шеф продаје, шеф логистике,...)

• по грани привреде за конкретну компанију (нпр. пољопривреда, маркетинг, хардвер,...)

• по другим кључним речима тако да ваше претраге буду врло конкретне.

„Када унесете резултате ваше претраге, пронаћи ћете хиљаде потенцијалних клијената са којима ћете моћи да разговарате. Следећи корак је да пошаљете поруку за повезивање која има испод 275 карактера и даје вам шансу да се представите“.

Иначе, подаци показују да милион корисника ЛинкедИна чине пословни људи на најутицајнијим функцијама на планети, а око 30 милиона компанија налази се на овој платформи.

Експерти сматрају да је ЛинкедИн маркетиншки канал „број 1“ за Б2Б који 94 одсто компанија користи за дистрибуцију садржаја. Процењује се да сваке недеље у Feed-у ЛинкедИна има 9 милијарди приказа садржаја.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (0)