"НОВОСТИ" ВАЖАН ФАКТОР У ПРОМОЦИЈИ ТУРИЗМА: Директорка маркетинга наше куће на панелу на Првом Туристичком самиту у централној Србији
ДИРЕКТОРКА маркетинга "Вечерњих новости" Марина Филипчев била је учесник панела на Првом Туристичком самиту у централној Србији који се одржава у Врњачкој Бањи.
Фото: Новости
- Медији су основни канали комуникације када је у питању туристичка понуда, с јадне стране оних који их кренирају и с друге стране оних који су потенцијални корисници. Из нашег искуства људи доста воле да путују по Србији и ми као "Вечерње новости" смо ту јако важан фактор јер промовишемо доста туристичких понуда наше земље. Међу најчитанијим тексовима на нашем порталу управо су текстови везани за промоцију дестинација у нашој лепој земљи које до корисника долазе органски без икаквих плаћених кампања - рекла је Филипчев и појаснила да принт не губи у трци са дигиталом већ да су то два различита медија комуникације са различитим старосним категоријама.
На питање да шта је у медијима пожељније банери, пр тексотви или нешто треће наводи да то зависи искључиво од клијента и циља који жели да постигне.
Фото: Новости
- По свим истраживањима читаоци "Новости" доста воле да путују и имају средстава да та путовања себи приуште, па укулико сте добро обрадили тему на инспиративан начин и покрили све добрим видео-садржајем, онда сте на добитку јер наша публика ће то препознати - каже Филипчев и објаснила да свако од клијената има своју циљну групу: - ТикТок је за доста млађе, принт за старије, сајт је нешто кроз шта би можда требало промовисати највише тог садржаја, то је основни канал, ту се читаоци заинтересују те на основу прве импресије оду да погледају какви се аранжмани нуде и на тај начин се прави интеракција.
На питање да ли ће принт нестати Филипчев каже: - Неће, то нису још трендови ни у свету.
Као савет хотелима како да повећају број ноћења, истиче би требало да се туристичке организације повежу са брендовима којима верују читаоци, те да се на тај начин успостави комуникација.
- Ако сте ви бренд који постоји 70 година као што је то случај са "Вечерњим новостима" јер је ово година нашег јубилеја, ако вас чита преко 2,5 милиона људи месечно онда сте ви почетна тачка која повезује хотете и туристичке организације са потенцијалним клијентима, односно наших читаоца.
Подсетимо, више од 40 панелиста, релевантних стручњака из области туризма, привреде, хотелијерства, маркетинга и гастрономије отвориће теме од значаја за овај ресор: људски кадрови као основ развоја туризма, и примена модерних технологија и иновација у туризму.
Дводневна манифестација окупиће и бројне излагаче домаће производње,винарије и дестилерије, а присуствоваће и студенти Факултета за хотелијерство и туризам из Врњачке Бање и Београда, и ђаци завршне године средње Туристичке школе. Посебним програмима ће бити представљено женско предузетништво, као и удружења дијабетичара и особа са посебним потребама.
ВЕЛИКО УПОЗОРЕЊЕ ВУЧИЋА: За годину и по дана суочићемо се са великим ратом, нико више не жели да слуша другу страну
ПРЕДСЕДНИК Србије Александар Вучић рекао је данас, на форуму "ГЛОБСЕЦ БЕЛТАЛКС: Београдски економски разговори", да више нема рационалности у међународној политици и да се ускоро спрема велики сукоб.
09. 12. 2025. у 20:57
НОВО РЕШЕЊЕ ЗА УКРАЈИНУ: Европа прави план у случају да се САД повуку из конфликта
ЕВРОПСКЕ дипломате припремају сценарио подршке Украјини у случају повлачења САД из конфликта, преноси Блумберг, позивајући се на изворе.
07. 12. 2025. у 13:19
Завршио глуму, па радио на мешалици, рат га удаљио од љубави - животни пут Јова Максића
ДЕТИЊСТВО глумца Јова Максића обликовало се у малој сеоској средини подно Динаре, у селу Плавно код Книна, где је породица живела због очевог свештеничког службовања. Рани период живота описује као време потпуне слободе и радости, када је готово читаво село било простор за игру и маштарије. У таквој атмосфери формирала се његова емотивна структура — везаност за заједницу, топлина породичних односа и захвалност за једноставне ствари.
07. 12. 2025. у 11:41
Коментари (0)